mää oon semiryssä niin mulla on kanttia sanoaja krut ainoo mist ooon sulel vihanen et sanot venäläistä r sanal
nääh mä en osaa pilkkui ja pisteit niinku seEi helvetti
Taidat olla sinä mies1
Ja kypsiä kauniita..eläpä yleistä, on täällä vanhoja ja komeitakin
Niin on (ihanasti käytit sirkusta tässä yhteydessä), mutta lainatakseni Krutin sanoja; koskaan en oo ollut vääryyttä vastaan.=)hei sulllakin on lento sirkuksen
joo sanotaan näin ku kattelin sitä väittelyä mies1 vastaan ni on täälläkin hermot ja haluuutte auttaa loppuun astiAlkuperäinen kirjoittaja Lispetti sateesta semimärkänä;29874731:Niin on (ihanasti käytit sirkusta tässä yhteydessä), mutta lainatakseni Krutin sanoja; koskaan en oo ollut vääryyttä vastaan.=)
Sunhan piti olla kaunotar :Okännykkäkuva - Aijaa.com
Ei todellakaan hyvä kun räpsästy kännykällä illalla sängystä, mut en saanut lisättyä parempaa ( joo en oo juuri käyttänyt tätä aijaa-palvelua ennen)
joskus pikkusen naljailen sille mutta kiistän että haukkuisinsä haukut milannaa onko se rakentavaa??
siis se on teille ok no ymmärän k utulin tänne saitille ni katoin sut pelkäks puna pöksyksjoskus pikkusen naljailen sille mutta kiistän että haukkuisin
jos siis mua meinasit
mää oon tutkinu että sää oot pupupöksysiis se on teille ok no ymmärän k utulin tänne saitille ni katoin sut pelkäks puna pöksyks
aluks joo niin ne kuvat muuttuu mulla mut se on mua.mää oon tutkinu että sää oot pupupöksy
Olet hurjan kaunis edelleen.
Sellasii me naiset ollaan.=)joo sanotaan näin ku kattelin sitä väittelyä mies1 vastaan ni on täälläkin hermot ja ---haluuutte auttaa loppuun asti----
noh et sä oo se fiksu majuri jonka kaa mä puhelin aikoinaan tunti tolkulla.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29874793:Koitappas 9MM kasvaa aikuiseks ja lopeta toi turha nillitys
[video=youtube;uH5W3W1-Scg]https://www.youtube.com/watch?v=uH5W3W1-Scg[/video]