Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Ehkä jopa sosiopaatti?



Sosiopaatin huoneentaulu


1 ) Ihaile julkisesti sitä, mitä luontaisesti halveksit.

2 ) Vetoa tunteenomaisesti ja vaativasti ihanteisiin tai ideologiaan, sillä ihmiset tuntevat voimattomuutta elämää suurempien ihanteiden äärellä.

3 ) Toimi niin, että kelpaat parhaiten niille, joille sinun täytyy kelvata ja joista sosiaalinen olemassaolosi ja julkinen profiilisi on riippuvainen.

4 ) Toimi ihailtavasti, sillä ihailevat ihmiset sokeutuvat roolien tavoitteista - kätke se, kuinka paljon nautit muiden ihmisten riittämättömyden tunteista.

5 ) Pyri osoittamaan, että ihmiset ovat sinusta riippuvaisia, sinun tarkkailevan nyppivistä ja vertailevista mielipiteistäsi ja varmuudestasi riippuvaisia - lupaile aina liikoja ja vetoa myöhemmin muiden ymmärrykseen ja joustavuuteen.

Korosta aina erehtymättömyyttäsi, mitä "oikeastaan tarkoitit"
ja toisten valintojen vääryyttä ja epäonnistumista joltakin katsantokannalta.

6 ) Jos inhoat myötätunnon osoittamista edes laskelmoivasti ja strategisesti annosteltuna, tukeudu kovaäänisen painokkaasti jokaisen mahdollisen moraalisesti tulkittavan asetelman kohdalla suuriin ajattelijoihin ja ajattomiin viisauksiin itsestäänselvänä ja ylilyövänä auktoriteettina niin että muut tuntisivat pahaa oloa ja riittämättömyyttä normaalin elämänsä talonpoikaisjärjellä normaalisti sujuvasta vuorovaikutuksesta.

7 ) Halveksi avuttomuutta ja etsivää herkkyyttä aina kun mahdollista, mutta vain silloin kun tällä toiminnalla ei ole itsellesi haittaa - statukseltaan mitättömien suhteen tai niiden seurassa, jotka ihailevat tunteetonta voimaa tai joihin pelko on tehokkain keino vaikuttaa - toimi silloin vapaasti kokeaksesi aggressioittesi voimaa ja niiden purkamista ulospäin nautinnon sanelemana, ettet halveksisi omaa epäpersoonallista hajonneisuuttasi ja ettet hajoaisi omien kaoottisten aggressioiden voimasta.

8 ) Jos heikkona hetkenä tunnet olosi tyhjäksi ja tunnet kateellisuuden paineen nousevan mieleesi ajatellessasi tavallisista tunteista tyytyväiseksi tulevia ihmisiä, katso, kuinka hekin käyttävät tavallista vuorovaikutusta ja yleistä hyvinvointia pehmentämään tavallisia valkoisia valheita ja mielistelevät kaikkia ihmisiä ympäripyöreän varovaisesti ja mukavuudenhaluisesti ilman mitään raudanlujaa päämäärää; katso kuinka pieniä he ovat ja kuinka suureksi voit tuntea itsesi ohjaillessasi muita ihmisiä laskelmoidusti, katso kuinka heikkoja ohjailtavat ihmiset ja ns. ystäväsi ovat.
EI vaan siihen pätee tasarvo ei ohjailua saadaan olla omia itsejään. jokainen saa kertoa itsetään eikä sitä pidä ottaa pahalla mä en ainakaan tarkota sitä niin.

Mies1 tost sun kuvasta sai sen et oot puoli kylmä puoli psyko

Mut usko sulla on mahis mään lopeta se esiineelistäminen eläkä kerro miten pitää olla.

Muista viel tää mies1 pienel mietinnäl omaan itseesi saat lämpöä

mä oon tavannu niin monta psykoa elämäni aikana et arvaiskaan siis sellasia jotka napsahtaa yhestä väärästä sanasta. niitä pitää varoo oikeesti.

lopeta kerskailu mäkin olin sellanen.
 
Tuota, ihan normi kotivaatteet, eikö? Vai ovatko nämä työvaatteesi? Ja jos ovat, missä mahdat olla töissä? Tuli vain mieleeni.. Noh, enpä sano...

Olisit varmaan kauniimpi tuulihousuissa ja t- paidassa ilman meikkiä hiukset letillä...

Tai jotain..

Hämmentynyt olo tästä kuvasta...
Hämmentääkö sinua useinkin kun näet ihmisen jolla ei ole kotivaatteet tai työvaatteet päällä?

Tsemppiä hei, varmasti rankkaa elää elämäänsä jos hämmentyy noin helpolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
Ikivanha emakko
Älkää, hyvät ihmiset laittako tänne kuvianne jos ette kestä kritiikkiä. Kyllä te nuorette olette kauniita meikeissänne ja ilman. Lopetetaan tämä tähän ja arvioidaan toisiamme vain tekojen kautta. Ulkonäkö ei paljasta kaikkea. Sen paksun pakkelin alta voi löytyä ihana ihminen.
 
"random"
Data näytti just siltä kuin olin aatellutkin. Hämmästyttävää sikäli, että lähes kaikki muut ovat olleet ihan erinäköisiä kuin millainen mielikuva mulla oli kirjoitusten perusteella ollut (noita aiempia pärstäkuvaketjuja en ole tullut selailleeksi). Hirveän nuoria ja kauniita ihmisiä täällä! :)
 
goips
Kauniita naisia näköjään palsta täynnä.

Ainoa järkytys oli se HG:n kuva, tai oikeastaan se fakta että HG: on aito oikea ihminen. Onko seuraava shokkiuutinen se että HG:n mielipiteet ovat aidosti mitä tuo kuvan nainen ajattelee?
Herttileijaa.

Ysimillinen näyttää söpöltä, mutta vähän liikaa Ke$halta:



ei kai, Oikeesti Sean Paulilta

 

Yhteistyössä