"mies1"
Aika kaunista "Ottakaa vastaan hyvä sanoma."
Aika kaunista "Ottakaa vastaan hyvä sanoma."
KiitosBooty oot nätti!
Joo, mä oon siis tosi huono ymmärtämään mitään viestiä. Onneksi täällä on paljon parempia viestijöitä ja tosi hyviä, asiallisia ja mukavasti luettavia keskusteluitaJoo oli aika epäselvästi ilmastu sanoma. Sinulle pitäisi varmasti alleviivata mitä yrittää sanoa, et ymmärrä mitään rivienvälistä sanomisia näköjään kovin hyvin.
Ah, niin nuoret, viattomat uhrit!Ei tainnu häppäri vastata miehen odotuksia ja nyt on seuraava uhri kiikarissa.
No hei täähän on vaa pienen piirin palstaMiten muuten kävi siinä jutussa kun HG mietti voiko lähteä viihteelle sairauslomalla, ketjua ei löydy enää. Kiva laittaa tuollaisia aloituksia ja sitten hetken päästä oma kuva nettiin...
Evankeliumi Peyoten mukaan 11. luku:Mä niin toivon että toi toope katois olemasta. Ei jaksa kun kaikki keskustelut meneen miesyökköseksi.
Kyökkipsykologialla pääteltynä mies1:n äiti on varustanut poikansa teräksisellä itsetunnolla, josta myös toisten kommentit kimpoavat kuin pinnoitteesta.Tää mies1 kuvittelee olevansa joku yhtä merkittävä kuin aurinkokuningas, isä aurinkoinen ja nyt viimeisimpänä Jeesus. Mistä tälläinen voisi johtua?
Kuulostaa minusta semmoiselta itsetuntopinnoitteelta, joka on vaan siinä pinnassa. Oikeesti varmaan koko aika häpeää itseään ja peittää sen tuommoisella.Kyökkipsykologialla pääteltynä mies1:n äiti on varustanut poikansa teräksisellä itsetunnolla, josta myös toisten kommentit kimpoavat kuin pinnoitteesta.
En usko, koska täällä on kyllä näitä asperger-tyyppejä mutteivät ole lainkaan noin omahyväisiä.Onkohan mies1:lla aspergerin syndrooma?
Määkin oon assburger.En usko, koska täällä on kyllä näitä asperger-tyyppejä mutteivät ole lainkaan noin omahyväisiä.
Narsistisia on nuo kirjoitukset ainakin. Jos vetää samalla kaavalla irl niin tod.näk. on narsisti.En usko, koska täällä on kyllä näitä asperger-tyyppejä mutteivät ole lainkaan noin omahyväisiä.
Laitetaan nyt kun astrokin laittoi. Värit saattaisivat kaivata säätämistä