Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="mies1";29873273]Aika kaunista :) "Ottakaa vastaan hyvä sanoma." ;)[/QUOTE]

Joo oli aika epäselvästi ilmastu sanoma. Sinulle pitäisi varmasti alleviivata mitä yrittää sanoa, et ymmärrä mitään rivienvälistä sanomisia näköjään kovin hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierasss
Miten muuten kävi siinä jutussa kun HG mietti voiko lähteä viihteelle sairauslomalla, ketjua ei löydy enää. Kiva laittaa tuollaisia aloituksia ja sitten hetken päästä oma kuva nettiin...
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
"mies1"
Mä niin toivon että toi toope katois olemasta. Ei jaksa kun kaikki keskustelut meneen miesyökköseksi.
Evankeliumi Peyoten mukaan 11. luku:

http://4.bp.blogspot.com/-wfoYTEdCnWc/UGWsRmvdTII/AAAAAAAACk4/4ti0_2wYwpo/s1600/Antonio_Ciseri_Ecce_Homo.png

Mode totesi kaksplussan torille kokoontuneille kansanjoukoille: "Syytön minä olen tämän miehen vereen."

Mutta plussalaiset huusivat: "Banni! Banni!"

Mode kysyi: "Kumman te haluatte, että minä päästän teille, kepsiksen, vai miesykkösen?" Kepsis oli näet muuan tunnettu palstarosvo, joka oli menneisyydessä aiheuttanut hirmutekoja plussalaisten rauhaisassa yhteiselossa.

Plussalaiset vastasivat huutaen ja kirkuen: "Banni! Banni! Bannaa miesykkönen, mutta päästä meille kepsis!"

Ja näin tapahtui. Mode vapautti kepsiksen, mutta mies1:n hän luovutti bannattavaksi.

Kuvituskuvassa mies1 ja mode sekä keskeisiä palstalaisia seuraamassa mies1:n kohtaloa.
 

Yhteistyössä