Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
SadWoman81
HappyGirl-91 oli kaikkein kaunein, LUONNOLLISIN, oman itsensä näköinen! Muutenkin tällä ihmisellä on ollut fiksuja mielipiteitä, mitä äkkiseltään tulee mieleen kun palstaa olen lueskellut.

Kuka se yksi oli jolla oli sinisellä meikatut silmät, siitä oli luonnollisuus kaukana... :( Miksi et uskalla olla oma itsesi? Ja ihme virne naamalla... Jotenkin epäaidon käsityksen sai... Voin olla väärässäkin!
 
"mies1"
Nämä mammat eivät, useimmat, HG:sta pidä. Kuten eivät minustakaan. Inhoavat erilaisia. Kuten Astro sanoi, palstan lannistusyritykset kimpoavat ainakin minusta pois kevyesti ja ovat jopa hauskoja. On joskus hauska myös "iskeä takaisin" sillä hallitsen naisten tunne-elämän aika hyvin ja yleensä ottaen tiedän, mistä sanomasta nainen pitää, mistä ei ;)

Sääli, että noinkin kauniissa vartaloissa on välillä niin epänaisellisia ja väärällä tavalla voimakkaita ajatuksia ja kirjoitelmia kuin täällä joskus. Runous ja pehmeys, nämä olisivat tervetulleita, vieläkin isommassa määrin. Kiroilu myös olisi hyvä olla pannassa.

Ketjut, joissa olen isommassa osassa, lienevät muuten kaikkein luetuimpien joukossa palstalla, joten kiitokset siitä kaikille :)
 
[QUOTE="mies1";29873842]Nämä mammat eivät, useimmat, HG:sta pidä. Kuten eivät minustakaan. Inhoavat erilaisia. Kuten Astro sanoi, palstan lannistusyritykset kimpoavat ainakin minusta pois kevyesti ja ovat jopa hauskoja. On joskus hauska myös "iskeä takaisin" sillä hallitsen naisten tunne-elämän aika hyvin ja yleensä ottaen tiedän, mistä sanomasta nainen pitää, mistä ei ;)

Sääli, että noinkin kauniissa vartaloissa on välillä niin epänaisellisia ja väärällä tavalla voimakkaita ajatuksia ja kirjoitelmia kuin täällä joskus. Runous ja pehmeys, nämä olisivat tervetulleita, vieläkin isommassa määrin. Kiroilu myös olisi hyvä olla pannassa.

Ketjut, joissa olen isommassa osassa, lienevät muuten kaikkein luetuimpien joukossa palstalla, joten kiitokset siitä kaikille :)[/QUOTE]

Ehkä jopa sosiopaatti?



Sosiopaatin huoneentaulu


1 ) Ihaile julkisesti sitä, mitä luontaisesti halveksit.

2 ) Vetoa tunteenomaisesti ja vaativasti ihanteisiin tai ideologiaan, sillä ihmiset tuntevat voimattomuutta elämää suurempien ihanteiden äärellä.

3 ) Toimi niin, että kelpaat parhaiten niille, joille sinun täytyy kelvata ja joista sosiaalinen olemassaolosi ja julkinen profiilisi on riippuvainen.

4 ) Toimi ihailtavasti, sillä ihailevat ihmiset sokeutuvat roolien tavoitteista - kätke se, kuinka paljon nautit muiden ihmisten riittämättömyden tunteista.

5 ) Pyri osoittamaan, että ihmiset ovat sinusta riippuvaisia, sinun tarkkailevan nyppivistä ja vertailevista mielipiteistäsi ja varmuudestasi riippuvaisia - lupaile aina liikoja ja vetoa myöhemmin muiden ymmärrykseen ja joustavuuteen.

Korosta aina erehtymättömyyttäsi, mitä "oikeastaan tarkoitit"
ja toisten valintojen vääryyttä ja epäonnistumista joltakin katsantokannalta.

6 ) Jos inhoat myötätunnon osoittamista edes laskelmoivasti ja strategisesti annosteltuna, tukeudu kovaäänisen painokkaasti jokaisen mahdollisen moraalisesti tulkittavan asetelman kohdalla suuriin ajattelijoihin ja ajattomiin viisauksiin itsestäänselvänä ja ylilyövänä auktoriteettina niin että muut tuntisivat pahaa oloa ja riittämättömyyttä normaalin elämänsä talonpoikaisjärjellä normaalisti sujuvasta vuorovaikutuksesta.

7 ) Halveksi avuttomuutta ja etsivää herkkyyttä aina kun mahdollista, mutta vain silloin kun tällä toiminnalla ei ole itsellesi haittaa - statukseltaan mitättömien suhteen tai niiden seurassa, jotka ihailevat tunteetonta voimaa tai joihin pelko on tehokkain keino vaikuttaa - toimi silloin vapaasti kokeaksesi aggressioittesi voimaa ja niiden purkamista ulospäin nautinnon sanelemana, ettet halveksisi omaa epäpersoonallista hajonneisuuttasi ja ettet hajoaisi omien kaoottisten aggressioiden voimasta.

8 ) Jos heikkona hetkenä tunnet olosi tyhjäksi ja tunnet kateellisuuden paineen nousevan mieleesi ajatellessasi tavallisista tunteista tyytyväiseksi tulevia ihmisiä, katso, kuinka hekin käyttävät tavallista vuorovaikutusta ja yleistä hyvinvointia pehmentämään tavallisia valkoisia valheita ja mielistelevät kaikkia ihmisiä ympäripyöreän varovaisesti ja mukavuudenhaluisesti ilman mitään raudanlujaa päämäärää; katso kuinka pieniä he ovat ja kuinka suureksi voit tuntea itsesi ohjaillessasi muita ihmisiä laskelmoidusti, katso kuinka heikkoja ohjailtavat ihmiset ja ns. ystäväsi ovat.
 
Peyote
HappyGirl-91 oli kaikkein kaunein, LUONNOLLISIN, oman itsensä näköinen! Muutenkin tällä ihmisellä on ollut fiksuja mielipiteitä, mitä äkkiseltään tulee mieleen kun palstaa olen lueskellut.

Kuka se yksi oli jolla oli sinisellä meikatut silmät, siitä oli luonnollisuus kaukana... :( Miksi et uskalla olla oma itsesi? Ja ihme virne naamalla... Jotenkin epäaidon käsityksen sai... Voin olla väärässäkin!
Ai mua tarkotit? Se oli vihreää se luomiväri. Laitoin myös ihan meikittömän kuvan joten ei mulla ole mitään sellaista etten uskaltaisi olla oma itseni.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ai mua tarkotit? Se oli vihreää se luomiväri. Laitoin myös ihan meikittömän kuvan joten ei mulla ole mitään sellaista etten uskaltaisi olla oma itseni.
Sä olet muuten mielettömän hyvä meikkaamaan, tykkään kovasti!

Multa itseltäni ei vahvan meikin tekeminen onnistu ollenkaan, muutamasti oon töhrännyt. Ja olen laiska harjoittelemaan.:ashamed:
 
"mies1"
Kannattaa lukea psykologiaa akateemisesti. Silloin oppii esimerkiksi välttämään palstapersoonien selittämistä psykologian keinoin, joka muuten voi myös olla aika törkeää, jopa kunnianloukkaus. Sama juttu muuten feminismissä: pitkäjänteinen feminismiin perehtyminen saa otteen kirpoamaan kansanomaisista tulkinnoista.
 
mä....
Ai mua tarkotit? Se oli vihreää se luomiväri. Laitoin myös ihan meikittömän kuvan joten ei mulla ole mitään sellaista etten uskaltaisi olla oma itseni.
No kerroinhan etten voi varmaksi tietää. Se oli vain se ensivaikutelma. Joskus se voi pettää. Tuollaisen ylitällätyn kuvan kun laittaa, siitä saa sellaisen vaikutelman että on vähän liikaa yritystä.. Mutta hyvä homma jos uskallat olla oma itsesi.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja mä....;29873929:
No kerroinhan etten voi varmaksi tietää. Se oli vain se ensivaikutelma. Joskus se voi pettää. Tuollaisen ylitällätyn kuvan kun laittaa, siitä saa sellaisen vaikutelman että on vähän liikaa yritystä.. Mutta hyvä homma jos uskallat olla oma itsesi.
Mistä sinun tarve tohon arvosteluun lähtee? Mistä lähtee tarve sanoa toisen ihmisen hymyä joksikin ihme virneeksi jne? Vähän erikoisen kuvan annat itsestäsi.
 
9MM
Sitä on taidettu vähän "säätää" astroa kun posket noin punottaa...
tiiäks miks tykkään astrost ja datast
vaik eka kelailin et miks tykkää toisten jutuist netis ku ollaan vierekkäin en mäkään yleensä sitä tee facebookissa ku ollaan siin vieres

Mut tajusin et hei ne tukee toisiaan myös netissä kaunistahan se on
 
Huoooh.....
Alkuperäinen kirjoittaja meigä;29874074:
Tuota, ihan normi kotivaatteet, eikö? Vai ovatko nämä työvaatteesi? Ja jos ovat, missä mahdat olla töissä? Tuli vain mieleeni.. Noh, enpä sano...

Olisit varmaan kauniimpi tuulihousuissa ja t- paidassa ilman meikkiä hiukset letillä...

Tai jotain..

Hämmentynyt olo tästä kuvasta...
 
Peyote
Tuota, ihan normi kotivaatteet, eikö? Vai ovatko nämä työvaatteesi? Ja jos ovat, missä mahdat olla töissä? Tuli vain mieleeni.. Noh, enpä sano...

Olisit varmaan kauniimpi tuulihousuissa ja t- paidassa ilman meikkiä hiukset letillä...

Tai jotain..

Hämmentynyt olo tästä kuvasta...
tiiätkö kukaan ei kaipaa näitä kommentteja. Annat itsestäsi juntin ja tyhmän vaikutelman kun arvostelet ihmisiä. Laita oma kuvasi jos olet sitämieltä että tollanen on ihan ok. Vai oletko kenties tässä ketjussa jo kuvinesi?
 

Yhteistyössä