Yksi lapsista heräsi itkeskellen illalla ja lähdin sitten häntä nukuttamaan. Nukahdin samalla itse, mutta kun heräsin, mies oli tullut kotiin. Istui keittiössä hiljaa kahvikuppiinsa tuijottaen. Katsoi minuun jotenkin kumma ilme kasvoillaan. Piiitkän hiljaisuuden jälkeen sanoin miehelle, että haluan tietää asioiden todellisen laidan ilman kiertelyä ja kaartelua. Mies myönteli että niin varmasti haluat ja alkoi hetken hiljaisuuden jälkeen puhua.
On tavannut Söpöliininsä baarissa, jossa oli ollut viettämässä iltaa kavereidensa kanssa. Söpöliini oli tullut juttusille ja kun juttu oli luistanut, olivat vaihtaneet numeroita. Mies kertoi ettei ollut ajatellut pettämistä, oli vain kokenut löytäneensä mukavan ihmisen, potentiaalisen uuden tuttavuuden.
Olivat viestitelleet muutaman viikon ihan kuulumisilla, kunnes puhe oli kääntynyt henkilökohtaisempiin ja intiimimpiin aiheisiin. Söpöliini oli jutun aloittanut, mutta mies oli lähtenyt mukaan.
Mies on tavannut Söpöliinin useita kertoja mutta vannoo ettei ole ollut yhdynnässä hänen kanssaan. Mies on käynyt Söpöliinin kotona, on kuulemma ollut lähekkäin oloa esim. elokuvan katselun merkeissä mutta ei seksiä.
Kysyin, mitä nainen oli tarkoittanut muistellessaan edellistä kertaa ja että mikä se pillun kuva oikein oli. Mies sanoi että ovat harrastaneet puhelinseksiä ja että nainen oli halunnut laittaa kuvan miehelle ikään kuin kiihokkeeksi.
Pyysin saada lukea miehen viestit, mies suostui. Niiden perusteella Söpöliini on aloitteen tehnyt seksiin liittyviin puheisiin, mikä kyllä tukee miehen kertomaa. Mies on kyllä lähtenyt aika helpolla mukaan.
Kysyin, eikö miehelle tullut mieleen ettei kotona oleva vaimo välttämättä innostu moisesta. Mies näytti lannistuneelta, sanoi ettei halunnut loukata, pyyteli anteeksi, vähän itkikin. Kysyin, mitä mies on ajatellut jatkon suhteen. Lupasi tehdä kaikkensa jos vain haluan vielä yrittää, ja lupasi ettei enää ole yhteydessä naiseen. Eli jatko riippuu nyt minusta.
En vain osaa ajatella, miten enää pystyn luottamaan tai että mistä tiedän ettei kuitenkin salaa jatka touhujaan. En tiedä, miten tästä mennään eteenpäin tai että haluankokaan edes. Tunteet vaihtelee edelleen...
Mua niin loukkaa että mies toimii näin, mä en voi sanoin kuvailla miten mua kuvottaa koko kuvio. Kysyin mieheltä sitäkin, että miksi. Enkä eiitä tai eikö tunne itseään onnelliseksi minun kanssa, onko Söpöliinillä jotain mitä minulla ei ole. Mies sanoo että on ollut kanssani onnellinen eikä osaa selittää miksi ajautui tilanteeseen. Naisella ei kuulemma ole mitään mitä minulla ei olisi. Mies sanoi että kuvittelu ja mielikuvissa koettu seksi vieraan naisen kanssa oli kiihottavaa ja jonkinlainen seikkailu, mutta tiesi tekevänsä väärin. Sanoi ettei ollut harkinnutkaan varsinaista yhdyntää vaikka siihenkin olisi kuulemma ollut mahdollisuus.
En tiedä, mitä uskoa. Pyysin miestä käymään testeissä, mistä mä tiedän missä hän on pirriään uittanut. Lupasi käydä, tekee kuulemma mitä vain että elämämme yhdessä jatkuisi ja kaikki kääntyisi hyväksi, mutta sanoi ettei testeille oikeasti ole syytä koska ei ole sekstaillut naisen kanssa. Kysyin onko muuta intiimiä koskettelua ollut, on kuulemma. Hyi helvetti...