Mä en ole cool asian kanssa. Sanat ei riitä kertomaan mitä tunnen, mutta tämä on mun tapa jäsennellä ajatuksiani, koska mieskin kerran lähti kaverilleen. Mä olen kotona, mulla on täällä lapsia. Mä en voi huutaa, raivota, vetää päätäni täyteen, saati lähteä täältä mihinkään. Mä en kehtaa soittaa kenellekään läheiselleni, koska mulla on häväisty olo. Musta tuntuu, että koko kaupunki varmaan nauraa mulle, että kaikki ovat tienneet. Ne miehen hyvät ystävätkin. Ajattelevat varmaan että voi tuotakin säälittävää raukkaa kun ei tiedä mitä mies selän takana puuhastelee.
Mä en tiedä onko mies työntänyt mulkkuaan toiseen naiseen, joten en tiedä onko fyysistä pettämistä tapahtunut. Mutta kyllä, mies on pettänyt - noiden kuvien ja viestien perusteella ja kun ilmeisesti on ollut naisen luona käymässä aiemminkin päätellen siitä miten nainen kysyi että milloin tuut.
Kirjoitan palstalla, jotta mun pää ei räjähtäisi, jotta saisin puhua edes jollekin. Onko se liikaa vaadittu ilman, että joku sherlokki istuu koneensa ääressä miettimässä, onko juttu totta vaiko ei. Perkele. Anteeksi vain, mutta tarvitsen tukea enkä paskanjauhantaa. Ehkä teidän todellisuudessa tällaista ei tapahdu, ei pitänyt tapahtua meilläkään. Ei meillä vaan muualla.