Oikein hyvää iltaa PIIIIITKÄN palstatauon / ketjutauon jälkeen :wave:
Oletko montakin tuntia poissaOikein hyvää iltaa PIIIIITKÄN palstatauon / ketjutauon jälkeen :wave:
Muutaman kuukaudenOletko montakin tuntia poissa
[video=youtube;WKYD-cDd_Gs]https://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs[/video]Minä en lannistu ikinä.
Isi sai tän kuvan kuvaviestillä ja soitti perään että yritänkö vittuilla sille. Haistakoon..............................................Aaaaawwwww :heart:
TäIsi sai tän kuvan kuvaviestillä ja soitti perään että yritänkö vittuilla sille. Haistakoon..............................................
mää tunsin ton tykänderin nuorramiessä, erikoinen heppu[video=youtube;WKYD-cDd_Gs]https://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs[/video]
Samalla asenteella vaan
Normi palstamiesKertokaa joku nyt joku hyvä juttu ennenku masennuksen syövereihin uppoamme koko sakki
:wave:plaah...
hello :wave:
Eiku olin eilen vähän harmissani (käärmeissäni) kun ei herraa näkyny eikä kuulunu vaikka oltiin hyvissä ajoin kotona ja puolikas sille soitteli että on ikävä ja tulisko isi käymään. Ja kerroin et kyllähän se äidin sydäntä raastaa kun laps ikävöi ja kyselee, ja sit kun olis ollu työtön hetki että olis ehtiny poikaansa kattomaan niin eipä se krapulakasa mihinkään jaksanu lähteä. Niin nyt se sit tulkitsi ton vittuiluna.
ihmettelinkin jo hieman kun luulin että sää tarkotit omaa isääsEiku olin eilen vähän harmissani (käärmeissäni) kun ei herraa näkyny eikä kuulunu vaikka oltiin hyvissä ajoin kotona ja puolikas sille soitteli että on ikävä ja tulisko isi käymään. Ja kerroin et kyllähän se äidin sydäntä raastaa kun laps ikävöi ja kyselee, ja sit kun olis ollu työtön hetki että olis ehtiny poikaansa kattomaan niin eipä se krapulakasa mihinkään jaksanu lähteä. Niin nyt se sit tulkitsi ton vittuiluna.
Ehen, mun iskästä mulla ei oo kun hyvää sanottavaa.ihmettelinkin jo hieman kun luulin että sää tarkotit omaa isääs
no silläpä mää sitä ihmettelin kun munkin muistin mukaan ikätoveri on miehistä parhainEhen, mun iskästä mulla ei oo kun hyvää sanottavaa.
Ainakin iseistä parhain :heart: Saanko avautua sun naamalle, puuttuu juttukaveri multa nyt.no silläpä mää sitä ihmettelin kun munkin muistin mukaan ikätoveri on miehistä parhain
annappa tulla ihan kaikki, mulla on tunti uunin pyrolyysiä sopivasti jäljelläAinakin iseistä parhain :heart: Saanko tulla sun naamalle, puuttuu juttukaveri multa nyt.
Mikä se semmonen on?annappa tulla ihan kaikki, mulla on tunti uunin pyrolyysiä sopivasti jäljellä
uunin itsepuhdistustoiminto, saapa nähdä pelaako se kun en ole ennen kokeillutMikä se semmonen on?
Hei myttynenkin puuttuu.
Miten se toimii? Ainaki kaupalla on teollisia uuneja mitkä peseytyy iteksiin.uunin itsepuhdistustoiminto, saapa nähdä pelaako se kun en ole ennen kokeillut
se vissiin kuumittaa sen niin kuumaks että pazkat palaa pois tai jtnMiten se toimii? Ainaki kaupalla on teollisia uuneja mitkä peseytyy iteksiin.
Aijaa, mä oon nähny sellasen et siinä on oikee pesutoiminto. Aineet vissiin heitetään johonki luukkuu ja pyörii ku tiskikone ilman tiskejä.se vissiin kuumittaa sen niin kuumaks että pazkat palaa pois tai jtn
saas nähdä