The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei vain, mitä voi turvonneille silmille tehdä? Oon parkunu kolme päivää putkeen ja nyt pitäs mennä ihmisten ilmoille :( Ei vit**akaa kiinnostais liikkuu mut pakko se on..
:hug: kokeile valella jääkylmää vettä tai laita pakastepussi silmille. Saattaa auttaa tai sit ei. Aikaa siinä kyllä menee.
 
Iltaa.

MUT ON SYÖTY KONKURSSIIN!!!

Siis tossa pelissä jota pelaan. Sammutin illalla koneen ja rupesin kattomaan leffaa. Nyt kun avasin koneen ja ton pelin, niin siellähän on aika rientänyt reaaliajassa, linnani muonavarastot huvenneet ja satakunta sotilasta lähtenyt.
Sapuskantuotantoa en saa lisätyksi, asuinrakennuksia en voi purkaa, koska jos ei ole asukkaita, niin sit ei ole verotuloja palkata niit sotilaita vaik muonaa oliskin.

No, onneks linnan kimppuun ei o täs välis hyökätty.
 
Hei vain, mitä voi turvonneille silmille tehdä? Oon parkunu kolme päivää putkeen ja nyt pitäs mennä ihmisten ilmoille :( Ei vit**akaa kiinnostais liikkuu mut pakko se on..
Kyl sitä voi mennä ihmisten ilmoille parkuneen näköisenäkin. Ei se lähikaupan kassatyttö hirveesti ihmettele. Ja tossa mun nurkkabaarissani sä olisit pari viikkoakin valvottuasi ja paruttuasi vielä ihmeellisen kirkas kaunistus.

Se on sit eri asia jos ei kiinnostahuvita mennä ihmisten ilmoille.
 
Hei vain, mitä voi turvonneille silmille tehdä? Oon parkunu kolme päivää putkeen ja nyt pitäs mennä ihmisten ilmoille :( Ei vit**akaa kiinnostais liikkuu mut pakko se on..
:hug:....aurinkolasit?

Tai mitäs jos menisit ihan noin vain? Just sen näköisenä kuin olet...tuskinpa ainokainen olisit koskaan milloinkaan ollut joka liikkuisi itkettyneen näköisenä
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
...eka pirpanan juhlakattaus onnistuneesti takana, tyttö hirmu tyytyväisenä ("..kaikki lahjat on niiiiiin ihania, voi että meillä on ihania ihmisiä lähellämme!!") ja tarjottavani kelpasivat kaikille :). Nyt pitäs miettiä tota tulevaa äitienpäivää, joku kakku pitäs väsätä, kunhan tässä tietäs että missä ihmeen osotteessa sitä silloin osaa ollakaan ja millä kokoonpanolla..

Mutta nyt vietellään ihmeen rennolla otteella maanantaita kasaan, ei huonoa ollenkaan :)
 
...eka pirpanan juhlakattaus onnistuneesti takana, tyttö hirmu tyytyväisenä ("..kaikki lahjat on niiiiiin ihania, voi että meillä on ihania ihmisiä lähellämme!!") ja tarjottavani kelpasivat kaikille :). Nyt pitäs miettiä tota tulevaa äitienpäivää, joku kakku pitäs väsätä, kunhan tässä tietäs että missä ihmeen osotteessa sitä silloin osaa ollakaan ja millä kokoonpanolla..

Mutta nyt vietellään ihmeen rennolla otteella maanantaita kasaan, ei huonoa ollenkaan :)
Eiks toi kakun väsääminen ole herra hottiksen hommia?
Ja muksut aamusella kipaisee poimimaan valkovuokkoja.
Kakkua ja kukkia, eiks ne äitienpäivät sillai ala?
 
ettei vaan olis vetäny herneitä siitä kun ei aikonut mennä häihin eikä ihan hirveesti tullu olkapäätä
No mun mielestä aika kohtuuttomina täällä kävi pari harmaata länkyttämässä tinkulle asiasta - tinkuhan se asiansa päättää ja säätää, ja toisaalta mä hyvin ymmärrän sen, ettei sinkkuna oikein kuitenkaan onnesta hihku hääjuhlassa, kun takaraivossa jollain tavalla kaihertaa se oma sinkkuus... Ja varsinkin jos/kun etukäteen tietää sen oman hyeenalaumansa tulevan kimppuun ahdistavine uteluineen - ei siinä paljoa iloisesta juhlatunnelmasta voi puhua, jos saa huomata olevansa itse kuumimman pöytäkeskustelupuheenaiheen kohteena koskien omaa seurustelemattomuutta. Altavastaajan roolissa ei ole kiva olla.
 
Eiks toi kakun väsääminen ole herra hottiksen hommia?
Ja muksut aamusella kipaisee poimimaan valkovuokkoja.
Kakkua ja kukkia, eiks ne äitienpäivät sillai ala?
Mr Hottiksen hommaa on tuolloin, jos ylipäätänsä on maisemissa, keittää ihan törkeen hyvät kahvit - mä osaan vain tehdä sitä tervaan verrattavaa hiukset nostattavaa sorttia :p - ja olla siinä mun silmänruokana :)

Jos ollaan kotosalla, niin saattaa käydä niin, että esikoinen tekee kakun - riippuu kyllä millä tuulella on suhteessa meikäläiseen :D

Mutta jos ei olla kotosalla vaan mennäänkin anopintekeleen tykö (pienoista vihjausta on kuulunut siitä että tänä vuonna pitäs olla semmonen yhteinen kaffittelukestitystilaisuus - aikaisemmin olemme toki käyneet anoppilassa ja siellä viihtyneet lahjomisen ajan yms. mutta nyt ois jotain "suurempaa" tiedossa ja siihen sitten sitä kakkua tyrkkäis - hitostako noista anopeista tietää :O), niin sitten let's leipomiseksi.

Kaitpa tuo selviää sitten viimeistään loppuviikosta.
 
Tilulilulei ja hellurei :wave:.

Nyt peppu penkkiin ja kahveet :p.

Vaan tänään tuo kissan rontti yllätti miut. Lopetti viime syksynä vallan märkäruoan syömisen. Ei kelvannut sitten mikään. Ostin ja kokeilin vaikka mitä merkkejä. Lopulta luovuin ja olen antanut syödä nappuloita. Tänään sitten jostain kumman syystä sain päähäni kokeilla taas märkäruokaa. Ja kas! Kissa veteli koko pussillisen samalta istumalta. Mulkaisi vain perään, että mitäs hittoa :kieh:. Tätä ei olekkaan ollut aikoihin tarjolla :vampire:.
 
Masentaa niin että oksettaa. Hirveen kauhea alakulo iski ja en yhtään tiedä miten tästä selvitään. Mulla ei jatkunut työsopimus. Kauhistuttaa kun laskut ne jatkaa silti saapumistaan. En oo saanut kouluakaan loppuun. Tämä koulun syy, ei minun. Voi kun vois käpertyä sänkyyn ja nukkua kunnes kaikki on paremmin.
 
Masentaa niin että oksettaa. Hirveen kauhea alakulo iski ja en yhtään tiedä miten tästä selvitään. Mulla ei jatkunut työsopimus. Kauhistuttaa kun laskut ne jatkaa silti saapumistaan. En oo saanut kouluakaan loppuun. Tämä koulun syy, ei minun. Voi kun vois käpertyä sänkyyn ja nukkua kunnes kaikki on paremmin.
:hug:

Nyt sitten pussin suuta tiukemmalle toviksi, käyt koulusi loppuun ja samalla etsit uutta paikkaa. Tänään se v*tuttaa mutta huomenna jo sisuunnut ja käyt uuden päivän kimppuun. Periksi ei anneta, vaan purraan hammasta ja jatketaan eteenpäin :)!
 
Masentaa niin että oksettaa. Hirveen kauhea alakulo iski ja en yhtään tiedä miten tästä selvitään. Mulla ei jatkunut työsopimus. Kauhistuttaa kun laskut ne jatkaa silti saapumistaan. En oo saanut kouluakaan loppuun. Tämä koulun syy, ei minun. Voi kun vois käpertyä sänkyyn ja nukkua kunnes kaikki on paremmin.
:hug: :hug: Elä heitä vielä kirvestä kaivoon. Ei tarvitse kuin yhden työntekijän joka murtaa jalkansa tai satuttaa selkänsä tms. ja yht´äkkiä on taas huutava pula siun panoksestasi työelämässä.

Epävarmuus on kyllä yksi elämäniloa tehokkaasti pilaava tekijä. Etenkin kun se liittyy rahaan : /.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä