The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eniten keljuttaa se kuvan kaunis otus joka sai työn mikä minun piti tehdä. Sillä on ammatti, minulla ei vielä. Sitten se oli vielä hirveen mukava ja nauravainen, varmasti oikein passeli hommaan ja lisäsi pahaa oloa kertaa sata. Olin vaan vanha ja ruma ja oikein paskan katkera.
 
Ei sitä pussin suuta voi kiristää kun kaikki menot on hyvin pakollisia. Paitsi nyt jotku huvitukset.
Mutta ethän sä ole teijen taloudessa se ainoa, joka tienaa. Ja kaikki asiat ovat neuvoteltavissa olevia, maksujututkin. Tiukan paikan tullen niistä pakollisistakin menoista löytää kyllä sitä "ilmaa"...

Niin kulunut kuin onkin mutta varsin paikkaansa pitävä - asiat järjestyvät kyllä, älä huoli.
 
Mutta ethän sä ole teijen taloudessa se ainoa, joka tienaa. Ja kaikki asiat ovat neuvoteltavissa olevia, maksujututkin. Tiukan paikan tullen niistä pakollisistakin menoista löytää kyllä sitä "ilmaa"...

Niin kulunut kuin onkin mutta varsin paikkaansa pitävä - asiat järjestyvät kyllä, älä huoli.
No ei tässä heti olla ruokajonossa onneksi. Harmittaa vaan niin vietävästi kun oli suunnitellut kaikkee remppaa ja muuta ja nyt ne jää ensi kesään tai johonkin. Pieniä murheita maailmalle, hirvee pettymys mulle.
 
No ei tässä heti olla ruokajonossa onneksi. Harmittaa vaan niin vietävästi kun oli suunnitellut kaikkee remppaa ja muuta ja nyt ne jää ensi kesään tai johonkin. Pieniä murheita maailmalle, hirvee pettymys mulle.
:hug: - totta kai se on sulle iso asia, sitä en lähde edes kieltämäänkään. Mutta kuten Kyöpsikkäkin tuossa sanoi, niin ei piruja lähdetä maalailemaan ollenkaan, kun tilanteet elävät kentällä kovastikin - ei se tosiaan tartte kun puoli huolimattoman tanssilavapyörähdyksen, niin jo podetaan monta viikkoa nilkkaa tms. Koputtelet vain ovia ahkerasti.

Ja kuiteskin sillä kuvan kauniilla otuksella on sitten joku kyttyrä selkäpuolella kasvamassa tai vähintään se liikavarvas kengässään piilossa...voit vaikka päästä sijaistamaan häntä!
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Väsyttää jo olla tämmönen veli ponteva jonka mökki puhalletaan rikki tasaisin väliajoin ja minä se vaan alan rakentaa uutta. Vois joskus jo onnistua kunnolla ja pidemmäksi aikaa.
:hug: - I can hear you, sister....

Mutta nääh....sitten sitä vaan tylsistyis ja menettäs sen vähäisenkin mielenkiinnon, jos tulis tommonen optimaalinen tilanne... Ja kyllä sinäkin saat sen oman Taj Mahalin valmiiksi, uso pois! Nyt vielä pitää sunkin harjotella - mutta hengenhemolaisia sulle täällä on tyrkyllä vaikka ja kuinka :)!
 
Eniten keljuttaa se kuvan kaunis otus joka sai työn mikä minun piti tehdä. Sillä on ammatti, minulla ei vielä. Sitten se oli vielä hirveen mukava ja nauravainen, varmasti oikein passeli hommaan ja lisäsi pahaa oloa kertaa sata. Olin vaan vanha ja ruma ja oikein paskan katkera.
Mutta aattele posin kautta, tää oli kuitenkin oikeesti pätevä ja sai paikan siksi, kuin että jos sen paikan oliskin saanu joku kouluttautumaton pomon sihteerin siskon tyttö, joka tulee suhteilla ja reittä pitkin, sitten se olis varmaa vituttanu vielä enemmän, tai näin mä ainakin luulisin.

Sisulla vaan, kyllä sulle varmasti töitä löytyy :hug:
 
Siks mää tänne auonkin kun täältä saapi halit. Äitille kun vinkuu niin se sanoo et yritä kovemmin. Kuka jaksaa koko ajan, hä |O mut kait se on äitin hommaa sanoa et nouse ylös ja yritä vielä, kun muksut kompuroi..
 
Lauralle :hug:
Et tiedekään, kuinka monta kertaa on meikäläisen mökki puhallettu nurin. Hirveän märinän ja noitumisen jälkeen on tuhkat kerätty kokoon ja menty uusia pettymyksiä kohti.
Vit...mainen tsägä, ei voi muuta sanoa. Tsemppiä ja voimia, kyllä sä selviät.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
kahvikirahvi
Eiköhän se oo ite kullakin mökit välillä romahdellu, täälläkään edellisestä kerrasta ei oo pitkä aika. Mut täällä on toinen kohta valmistuva työtön, mut määpä oon sen verran huonommassa asemassa että mulle ei oo kukaa edes luvannu töitä mitä olis voinu perua.

:hug:
 
Laura, sulla on ihana mies (toivottavasti) ja lapset ja terveyttäkin on suotu. Sä oot nuori ja ehdit tehdä vielä vaikka mitä. Ja sä oot elossa, vois olla toisinkin.
Se on kyllä ihan totta. Koitan tuota hokea itselleni, mutta kait oon vähän liian hyvällä ollut kun pettymykset aina kolahtaa tosi kovaa. Malttamaton kaikki minulle nyt heti perusluonnekkin on joskus hirveen hankala tauti :snotty:
 
Kertokaa joku nyt joku hyvä juttu ennenku masennuksen syövereihin uppoamme koko sakki :p
En tiä onko hyvä, vanha tää on ainakin. Liittyy työnhakuun.

Mies haki myyjän paikkaa tavaratalosta ja kauppias tuumi, että otetaan tuo nyt kokeeksi. Illalla sit kauppias meni mieheltä kysymään, et montakos kauppaa tuli päivällä tehtyä?

Mies vastasi, että tein yhden kaupan.

Kauppias sanoi, että ei riitä, paljon enemmän tarttis kaupata ja että mitäs sillä kaupalla oli arvoa?

Mies vastasi, että neljännesmiljoona.

Kauppias hämmästeli ja kysyi, että miten se oikein kävi?
Ja sit mies kertoi:

No mä myin yhdelle miehelle ongenkoukut ja siimaa ja sanoin, et et sä kyllä noilla kalaa saa, ja sit mä myin sille kalleimman virvelin tarvikkeineen. Sit mä myin sille kahluusaappaat ja kalastusasun ja sanoin, että et sä rannalta virvelöiden kyl kalaa saa. Joten mä myin sille isoimman veneen kakssataaheppaisella perämoottorilla. Ja veneen kuljettamiseen mä myin sille trailerin.

Mut sen vanha auto ei jaksanu vetää noin isoa venettä, joten mä myin sille RangeRoverin.

Yhteensä siis noin neljännesmiljoona.

Kauppias hämmästeli, että mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja sinä myit sille kaiken tuon?

Myyjäkokelas vastasi, että ei, kun se mies tuli alunperin ostamaan tamponeja, niin mä sanoin sille, että koska sun viikonloppusi on joka tapauksessa jo pilalla, niin miks et lähtis vaikka kalaan...
 
En tiä onko hyvä, vanha tää on ainakin. Liittyy työnhakuun.

Mies haki myyjän paikkaa tavaratalosta ja kauppias tuumi, että otetaan tuo nyt kokeeksi. Illalla sit kauppias meni mieheltä kysymään, et montakos kauppaa tuli päivällä tehtyä?

Mies vastasi, että tein yhden kaupan.

Kauppias sanoi, että ei riitä, paljon enemmän tarttis kaupata ja että mitäs sillä kaupalla oli arvoa?

Mies vastasi, että neljännesmiljoona.

Kauppias hämmästeli ja kysyi, että miten se oikein kävi?
Ja sit mies kertoi:

No mä myin yhdelle miehelle ongenkoukut ja siimaa ja sanoin, et et sä kyllä noilla kalaa saa, ja sit mä myin sille kalleimman virvelin tarvikkeineen. Sit mä myin sille kahluusaappaat ja kalastusasun ja sanoin, että et sä rannalta virvelöiden kyl kalaa saa. Joten mä myin sille isoimman veneen kakssataaheppaisella perämoottorilla. Ja veneen kuljettamiseen mä myin sille trailerin.

Mut sen vanha auto ei jaksanu vetää noin isoa venettä, joten mä myin sille RangeRoverin.

Yhteensä siis noin neljännesmiljoona.

Kauppias hämmästeli, että mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja sinä myit sille kaiken tuon?

Myyjäkokelas vastasi, että ei, kun se mies tuli alunperin ostamaan tamponeja, niin mä sanoin sille, että koska sun viikonloppusi on joka tapauksessa jo pilalla, niin miks et lähtis vaikka kalaan...
:LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä