SUOMI24 alki Bottibottibottia vaan kun kirjotti Lauri Paavolan juttuja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
sinne...

HIIIIIIUKAN poliittista sensuuria NATO-EU-CIA-fasisti-Suomessa...

31-vuotias Paavola kuoli sitten yllättäen -

paljasti vapaamuurareita, eliittejä ja korona-bisnestä,jne..---
 
vierailija
Suomeksi sanottuna siis ap alkoi spämmätä copy+paste-tekstejä ja youtube-linkkejä palstalle, minkä algoritmi ihan oikein tulkitsi spämmiksi ja alkoi kysellä bottiuden perään. :rolleyes:
 
vierailija
sinne...

HIIIIIIUKAN poliittista sensuuria NATO-EU-CIA-fasisti-Suomessa...

31-vuotias Paavola kuoli sitten yllättäen -

paljasti vapaamuurareita, eliittejä ja korona-bisnestä,jne..---
Hiukan tämä ketjun aloittaja on harhainen. Paavola taisi päättää itse päivänsä. Suomessa ei sentään tehdä poliittisia murhia. kyseessä on joku nobody jolle porukka vaan nauraa.
 
vierailija
Hiukan tämä ketjun aloittaja on harhainen. Paavola taisi päättää itse päivänsä. Suomessa ei sentään tehdä poliittisia murhia. kyseessä on joku nobody jolle porukka vaan nauraa.
olisiko hänkin ollut poliittisesti vainottu joukollavainottu gang stalking joukkokiusattu, jne.. ajettu itsemurhaan... jos edes oli itsemurha?

Suomi 2024:

5G on tuhoase ja mielenkontrolli- mielenohjailu-väline...

joukkovainoaminen vainonta joukollavainoaminen jne kotiovelta seurattiin toiseen kaupunkiin...

... suomi24-netti katkesi kun ilmoitti joukkovaino-'upseerin' täsmäuhkailun, jne...?

NATO, CIA, jne... on nyt Suomessa... nämä kohdehenkilöiden tuhonnat on heidän erikois-osaamistaan...?
 
vierailija
Hiukan tämä ketjun aloittaja on harhainen. Paavola taisi päättää itse päivänsä. Suomessa ei sentään tehdä poliittisia murhia. kyseessä on joku nobody jolle porukka vaan nauraa.
kannattaa tutustua salaliittoteoreetikkojen nettisivuihin ja videoihin netissä.

Alkaa heräämään todellisuuteen mitä Suomessa ja maailmalla todella tapahtuu.
 

Yhteistyössä