suhteeni salaisuus on haaranuusku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sunlight"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sunlight"

Vieras
me on miehen kanssa jo vuosia otettu tavaksi heti aamulla nuuskuttaa toistemme jalkojen väli, ja sama ennen nukkumaan menoa. Mies sanoo että saa tuoksuistani virtaa päiväänsä, ja mulla tulee myös hyvä olo kun haistelen likaisia palleja ja tgiedän että kohta ne pestään ja uusi hikoilu alkaa päivän aikana, koska mieheni on hyvin työkeskeinen ja lenkkeilee toimeksiantojen välissä.

Mä harrastan kanssa tätä niskaa. :heart:

On muuten jännä juttu tuo tuoksu niskassa.
Pari lyhyempää parisuhdetta mulla ollut, eikä niissä miehen niskatuoksut ole aiheuttaneet mitään värinöitä.

Mutta nyt tän "saaliin" tuoksut herättää mitä ihmeellisempiä fiiliksiä. Kuin humalassa olis ja tulee semmoinen vahva tunne, että nyt on se oikea löytynyt.
Oonkohan ihan kajahtanut :D
Niin, ja kahdeksan vuotta olen jo tätä humalluttavaa niskaa nuuhkutellut :heart:

[QUOTE="Helvi";29859668]On muuten jännä juttu tuo tuoksu niskassa.
Pari lyhyempää parisuhdetta mulla ollut, eikä niissä miehen niskatuoksut ole aiheuttaneet mitään värinöitä.

Mutta nyt tän "saaliin" tuoksut herättää mitä ihmeellisempiä fiiliksiä. Kuin humalassa olis ja tulee semmoinen vahva tunne, että nyt on se oikea löytynyt.
Niin, ja kahdeksan vuotta olen jo tätä humalluttavaa niskaa nuuhkutellut :heart:[/QUOTE]

Et ole kajahtanut. Olet löytänyt sen oikean. :)

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
[QUOTE="Helvi";29859688]Niskatuoksustako sen sitten tietää? =)[/QUOTE]

Siitäkin. Jos miehen ominaistuoksu saa jalat alta vielä pitkänkin ajan jälkeen niin asiat on aika hyvin.

[QUOTE="Helvi";29859668]On muuten jännä juttu tuo tuoksu niskassa.

Niin, ja kahdeksan vuotta olen jo tätä humalluttavaa niskaa nuuhkutellut :heart:[/QUOTE]

Koitapa nuuskutella vielä hieman alempaa, niin sitte vasta pökräät...

Mies aina nuuhkii sormeaan ajellessaan autoa.=)

luontaiset feromonit :heart:

Mutta palstalla ollaan sitä mieltä, että alapää pitää ajaa karvattomaksi ja kuurata pesuaineella aina ennen seksiä tai muuten ei miestä päästetä lähelle kun haisee niin. Alapäässä on feromoneja ja karvoituksen olemassa olo on hyväksi niiden vaikutukselle joten joten... Ei kannattaisi ajaa karvoitusta jos on tarkoitus olla miehelle naisellinen.

Mä rakastan mun miehen tuoksua, sen hien tuoksua. <3 nuuskin aina sen kainaloita. Ekan yömme jälkeen miehen lähdettyä töihin menin takaisin petiin ja huomasin miten petivaatteet tuoksui ihanalle, ja rakastuin lopullisesti. Ja se on kestänyt 16 vuotta. Sama tuoksu hurmaa yhä! :)

Yhteistyössä