En jaksa. Miksi lapset meluaa ja herättää ennen aurinkoa? Milloin ne kasvaa niin isoiksi että nekin haluaa vaan nukkua? |O
Meinaatko? Vai huijaatko vaan valaaksesi muhun uskoa?huomenta :flower:
siinä 10 ikävuoden silmässä se menee siihen että niitä ei tahdo saada ylös
Nännin muotoinen paise kuulostaa siltä että sitä vois imaista ja se vaan purskahtais suuhun. Miks kukaan haluis herkullista suullista märkivää mitälie, siihen en osaa vastata. Meitä on moneen junaan.Aamua. Näin unta että lintsasin töistä, tinku oli mulla kylässä ja mun kylkeen oli kasvanut mustelman värinen, nännin muotoinen paise.
Vetää vertoja edellisyölle jossa mulla oli suhde tummaihoiseen mafiosoon.
en huijaa vaan tiedänMeinaatko? Vai huijaatko vaan valaaksesi muhun uskoa?
Ja huomenta myös sinne. :hug:
oon kuullu että jotku naiset haluaa ja nielee kansNännin muotoinen paise kuulostaa siltä että sitä vois imaista ja se vaan purskahtais suuhun. Miks kukaan haluis herkullista suullista märkivää mitälie, siihen en osaa vastata. Meitä on moneen junaan.
Sitä odotellessa sitten. (Odottavan aika on pitkä.)en huijaa vaan tiedän
Meillä 10v heräilee siinä 7.30-8.00 aikoihin.Meinaatko? Vai huijaatko vaan valaaksesi muhun uskoa?
Ja huomenta myös sinne. :hug:
Juu, ymmärränTää kuusivuotias nousee melkeinpä poikkeuksetta kuudelta tai vähän ennen. Nukkumaanmeno on viimeistään puoli yhdeksän, yleensä jo ennen kahdeksaa sängyssä lukemassa. Sinänsä saa ihan hyvin unta, että ei syytä huoleen. Joskus vaan vois unettaa pidempään kuin meidän touhukasta. (Lue: aika hemmetin usein.)
Pitäiskö sun mennä takasi nukkumaan?Nännin muotoinen paise kuulostaa siltä että sitä vois imaista ja se vaan purskahtais suuhun. Miks kukaan haluis herkullista suullista märkivää mitälie, siihen en osaa vastata. Meitä on moneen junaan.
Kyl varmaan. Tosin, en tiedä poistuuko tää pään häiriö edes levolla. Voi olla kroonista.Pitäiskö sun mennä takasi nukkumaan?
:hug: mikäs sua on parkututtanu?Hei vain, mitä voi turvonneille silmille tehdä? Oon parkunu kolme päivää putkeen ja nyt pitäs mennä ihmisten ilmoille Ei vit**akaa kiinnostais liikkuu mut pakko se on..
Olisinki.. Elämä vaan potkii päähän turvakengän kanssa enkä jaksa pistää hanttiin..:hug: mikäs sua on parkututtanu?
jos laittasit sipulin kuvalla varustetun essun luodakses mielikuvaa että oot pilkkonu ihan hulluna sipulia?
Olisinki.. Elämä vaan potkii päähän turvakengän kanssa enkä jaksa pistää hanttiin..
Käske huutia mun potkijaa samalla kans.huutia ansaittis semmonen elämänrohjake joka potkii meän metukkapeijpeä
*tilaa huutia myös siraffipeijpen potkijalle*Käske huutia mun potkijaa samalla kans.