The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En jaksa. Miksi lapset meluaa ja herättää ennen aurinkoa? Milloin ne kasvaa niin isoiksi että nekin haluaa vaan nukkua? |O
 
kahvikirahvi
Aamua. Näin unta että lintsasin töistä, tinku oli mulla kylässä ja mun kylkeen oli kasvanut mustelman värinen, nännin muotoinen paise.
Vetää vertoja edellisyölle jossa mulla oli suhde tummaihoiseen mafiosoon.
 
Huomenta! Lunta ja mitenköhän käy kirsikkapuun kukkien? Kukat avautuivat pari päivää sitten. Lunta tulee ja mulla on kukat partsilla, tää on vallan hullua.
Sitten en herännyt ajoissa ja nyt ollaan reilusti myöhässä. Nyt ei tarvitse pitää sitten kiirettä.
 
Viimeksi muokattu:
Aamua. Näin unta että lintsasin töistä, tinku oli mulla kylässä ja mun kylkeen oli kasvanut mustelman värinen, nännin muotoinen paise.
Vetää vertoja edellisyölle jossa mulla oli suhde tummaihoiseen mafiosoon.
Nännin muotoinen paise kuulostaa siltä että sitä vois imaista ja se vaan purskahtais suuhun. Miks kukaan haluis herkullista suullista märkivää mitälie, siihen en osaa vastata. Meitä on moneen junaan.
 
IhQ
Huomenta!

Ja kiitos vaan tuosta paisemielikuvasta, taitaa jäädä loput aamupalasta syömättä :x

Ajelkaa varovasti kuhan tielle lähdette, huonoa keliä luvattu, oliks se melkeinpä koko maahan. Ärsyttää niiden puolesta jotka just saivat renkaat vaihdettua ja nyt sitten melkeina tarttis olla nastat taas alla. Vaan ei kai niitä kukaan ala enää takas vaihtamaan..?
 
[QUOTE="vieras.";29859060]Meillä 10v heräilee siinä 7.30-8.00 aikoihin.[/QUOTE]

Tää kuusivuotias nousee melkeinpä poikkeuksetta kuudelta tai vähän ennen. Nukkumaanmeno on viimeistään puoli yhdeksän, yleensä jo ennen kahdeksaa sängyssä lukemassa. Sinänsä saa ihan hyvin unta, että ei syytä huoleen. Joskus vaan vois unettaa pidempään kuin meidän touhukasta. (Lue: aika hemmetin usein.)
 
"vieras."
Tää kuusivuotias nousee melkeinpä poikkeuksetta kuudelta tai vähän ennen. Nukkumaanmeno on viimeistään puoli yhdeksän, yleensä jo ennen kahdeksaa sängyssä lukemassa. Sinänsä saa ihan hyvin unta, että ei syytä huoleen. Joskus vaan vois unettaa pidempään kuin meidän touhukasta. (Lue: aika hemmetin usein.)
Juu, ymmärrän :)

Kaverin lapset kanssa aina heräilleet siinä 6-7 välillä, täällä sentään on aina nukuttu tuohon puoli kasiin-kasiin. Joskus voivat yllättää ja nukkua puoli ysiin.
Vanhimmalla on kyllä aina ollut parhaimmat unenlahjat, nukkuu johonkin ysiin-kymppiin.
Ikää nyt 13v.
 
Nonni. Nyt on laitettu sisälle kirkkovaraus kesäkuulle 2015 Suomenlinnan kirkkoon. Kun kerran hra Lätty kuoharipäissään lupautui toissa uutena vuotena naimaan mut myös kirkossa niin nyt se on sitten niin tehtävä. Lupasi käydä rippikoulunkin, vanha kunnon ateisti. Mä olen haaveillut kirkkohäistä niin hän ne mulle tahtoo antaa 10-vuotishääpäivän kunniaksi. Katsotaan mitä tästä tulee. Ehkäpä pääsen kirmaamaan Suokin nurmella paljasjalkaisena ja valkoiseen pukeutuneena.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä