Mikä tässä pepussa on erikoista?

[QUOTE="lissu";29858123]Laita Lispetti ensi kerralla "kaksplus" teksti pebaan kirjotettuna, jotta saatais varmuus että se tosiaan ois sun peba.[/QUOTE]

Sittenhän se on photarilla tehty siihen?

nyt repes
Helpostikos ne saa kun jo pumppi kiinteyttää ja tuo lihaksia esiin.

Mä taas tykkään, että mies ja nainen on selkeesti erilaisia ja naisena haluan olla sopivan siro.
Sä et oo siro, sun reidet on ihan törkeen paksut, kuten persuskin, ja vatsamakkarakin vyöryy uhkaavasti tossa jälkimmäisessä kuvassa. :D Sulla on vissiin sama vika päässä kuin tuksulla, näät peilikuvasi aivan erilaisena kuin totuus on.

Sä et oo siro, sun reidet on ihan törkeen paksut, kuten persuskin, ja vatsamakkarakin vyöryy uhkaavasti tossa jälkimmäisessä kuvassa. :D Sulla on vissiin sama vika päässä kuin tuksulla, näät peilikuvasi aivan erilaisena kuin totuus on.
No siis mä en halua olla mikään muodoton pikkutyttö vaan nainen. Mielummin olisin vaikka hieman ylipainoinen kun tasapaksu tai luuviulu.

nyt repes
Katkeraa tilitystä.:hug:
Ei oo tainnut mennä HooGeen kanssa jutut yksyhteen jossakin vääntöketjussa, voi sua, höh, nyt harmittaa ja on pakko sitten haukkua.:hug:
Ömm, ihan hetkeen en oo hg:n kanssa kyllä vääntänyt, jotenkin vaan arvasin ton totuuden jo silloin kun hg kehui täällä omaa täydellistä kroppaansa jolla saa miehen kuin miehen kuolaamaan. :D Ja juu, voin kyllä laittaa kuvan omasta takamuksestani, joka on kyllä aika paljon pienempi kuin tuo.

[QUOTE="lissu";29858145]No näyttäydy vaikka webbikamerassa. Ihan sama mutta vituttaa kun ei voi uskoa ootko se sinä. Koska aika rivoja juttuja heittelet täällä omalla naamallas. Eikö yhtään ujostuttaisi? Niin. En usko että se on sinä.[/QUOTE]

Näe itse vaiva ja todista nuo kuvat jonkun toisen kuviksi jos noin kovasti vi*uttaa.:)

Ja hei, älä pitkästy.:D
Mun omia, minusta otettuja kuvia noi on kaikki.

mä en noista vitnesseistä enkä pumpeista ällyä pyhhää pölläystä mutta mun mielestä häppäri näytti hyvältä tossa sutatussa kuvassa

muistelen että lipsutin olis joskus aiemminkin laittanu kuvaa ja että ne olis ollu linjassa ton viimesimmän kanssa

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ömm, ihan hetkeen en oo hg:n kanssa kyllä vääntänyt, jotenkin vaan arvasin ton totuuden jo silloin kun hg kehui täällä omaa täydellistä kroppaansa jolla saa miehen kuin miehen kuolaamaan. :D Ja juu, voin kyllä laittaa kuvan omasta takamuksestani, joka on kyllä aika paljon pienempi kuin tuo.

Laita vaan.:)
Me tuomaroidaan kyllä.:cool:

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään vai miten se meni:| Anna jo olla vanhojen juttujen. En oo kun sanonut että pt:n kehoanalyysin mukaan rasvaprosentti on ihanteellinen mutta en ole täydellinen tai mtn:/ Jätä jo kaunat!!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
masmas
Taitaa tällä hetkellä vyötärö olla vähän enemmän, jos 136 kg painat? Mulla oli 89 kg painoa vertailun vuoksi.
Mun mielestä kirjotin aika selkeesti että pituus ja paino on täl hetkel ainoot mitkä voin sanoo varmaks ja loput on muistaakseni vuoden takasia?
Mutta joo, niiku sanoin kans, töitten takia ei ehdi kilpailee ni ei tuu pidettyy kisadieettiäkään yllä, eli painoa on tullut.

Peyote
Eihän paksut reidet sitä meinaa ettei ole siro. Mitään ei voi tun perusteella sanoa vatsasta kun ei se näkynyt.

Yhteistyössä