Siis et kai sää meinaa, että joku mies netissä kertois virheellisesti mimmonen onHiukan aloin epäillä noita masmas:n mittoja. Muistaakseni Halme painoi sen 140 kg ja ei ollut kyllä vyötärö 90 cm.
Siis et kai sää meinaa, että joku mies netissä kertois virheellisesti mimmonen onHiukan aloin epäillä noita masmas:n mittoja. Muistaakseni Halme painoi sen 140 kg ja ei ollut kyllä vyötärö 90 cm.
Siis et kai sää meinaa, että joku mies netissä kertois virheellisesti mimmonen on
niimpä, mullaki on haarovälissä kymppituumanenSiis et kai sää meinaa, että joku mies netissä kertois virheellisesti mimmonen on
Itse asiassa siitä ei taida olla mitään todisteita, että kaappihomot jotenkin erityisesti pitäisivät miehekkäistä naisista. Ja tuossa on vähän semmoinen räksytyksen maku tuossa sun kommentoinnissa, eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kun heität homoläppää.
ootko muuten tullut ajatelleeksi, että siihen ei aina hyvin paljoa tarvita että teikäläinen ärsyyntyy?Ok, ehkä se oli vähän asiatonta räkytystä multa, täytyy varmaan jatkossa yrittää välttää tämmöistä. Hiukan oli kyllä tän lihaskimpunkin viesteissä räkytystä havaittavissa, miten kommentoi HG:n pylleröä. Ehkä minua sitten ärsytti hänen kommenttinsa. Tai se millä sävyllä asia oli niissä ilmaistu.
No täytyy sanoa että kyllä tosi hyvä on!
Kiitos. On sen eteen kyllä tehty töitäkin.No täytyy sanoa että kyllä tosi hyvä on!
Mut on HG:llakin silleen pehmeen naisellisesti
Kyllähän mä sen itsekin tiedän.ootko muuten tullut ajatelleeksi, että siihen ei aina hyvin paljoa tarvita että teikäläinen ärsyyntyy?
no hyvä että tiiätKyllähän mä sen itsekin tiedän.
No kyllähän tuollanen persikka kehuja saa.No miksi sä sitten jatkuvasti väität olevas täydellisellä kropalla varustettu. Perseen kuvankin laitoit tähän vaan kun kuvitteit saavas kovastikin kehuja.
No en kuvitellut vaan ajattelin et on ihan kiva laittaa jotain kuvaa kun mulla ei ole tossa profiilikuvissa mtn. Miksi itse sitten laitoit? :ONo miksi sä sitten jatkuvasti väität olevas täydellisellä kropalla varustettu. Perseen kuvankin laitoit tähän vaan kun kuvitteit saavas kovastikin kehuja.
Saadakseen kehuja ja osallistuakseen tähän jonkinlaiseen perperikisaan.No en kuvitellut vaan ajattelin et on ihan kiva laittaa jotain kuvaa kun mulla ei ole tossa profiilikuvissa mtn. Miksi itse sitten laitoit? :O
Tosi hyvältä näyttää.
Jotenkin etova kommentti :xMukava ketju