Mikä tässä pepussa on erikoista?

Peyote
Itse asiassa siitä ei taida olla mitään todisteita, että kaappihomot jotenkin erityisesti pitäisivät miehekkäistä naisista. Ja tuossa on vähän semmoinen räksytyksen maku tuossa sun kommentoinnissa, eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kun heität homoläppää.

Ok, ehkä se oli vähän asiatonta räkytystä multa, täytyy varmaan jatkossa yrittää välttää tämmöistä. Hiukan oli kyllä tän lihaskimpunkin viesteissä räkytystä havaittavissa, miten kommentoi HG:n pylleröä. Ehkä minua sitten ärsytti hänen kommenttinsa. Tai se millä sävyllä asia oli niissä ilmaistu.

• Tykkää
Reactions: Mythago
Ok, ehkä se oli vähän asiatonta räkytystä multa, täytyy varmaan jatkossa yrittää välttää tämmöistä. Hiukan oli kyllä tän lihaskimpunkin viesteissä räkytystä havaittavissa, miten kommentoi HG:n pylleröä. Ehkä minua sitten ärsytti hänen kommenttinsa. Tai se millä sävyllä asia oli niissä ilmaistu.
ootko muuten tullut ajatelleeksi, että siihen ei aina hyvin paljoa tarvita että teikäläinen ärsyyntyy?

"vvieras"
Kuvittelin hg:n vähän erilaiseksi. Hoikka kyllä on ekan kuvan perusteella. Hoikat kädet yms. Mutta kyllä mulla on paljon parempi peppu. Mies ei hyväksyisi jos sitä täällä jakelisin. Ehkä tuo hg:n kuva voi olla vähän epäedullinen muutenkin. Huono kuvakulma ehkä. Mutta ei toki sellainen lössähtänyt lautapeppu tuossakaan kuvassa mikä on kai se pahin.

Paitsi HG:n arvostelu ei musta oo oikein eikä tunnu mukavalle, niin hyväntahtoinen ja kivan oloinen ihminen kyseessä. Ja tykkään hänenkin pepusta.

Saisipa kaikkia kolmea eli HG, lispetti ja nyt repes :p Pää räjähtää (tai joku muu ;)) eli pitää pian poistua.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="vvieras";29858283]Kuvittelin hg:n vähän erilaiseksi. Hoikka kyllä on ekan kuvan perusteella. Hoikat kädet yms. Mutta kyllä mulla on paljon parempi peppu. Mies ei hyväksyisi jos sitä täällä jakelisin. Ehkä tuo hg:n kuva voi olla vähän epäedullinen muutenkin. Huono kuvakulma ehkä. Mutta ei toki sellainen lössähtänyt lautapeppu tuossakaan kuvassa mikä on kai se pahin.[/QUOTE]

Todella! On epäedullinen kuvakulma!

Yhteistyössä