Ei kiitos. Ihan hetero oon.Ehkä te voisitte mennä miesysköksen kanssa naimisiin.
Ootko varma? Miten se ilmenee sulla?Ei kiitos. Ihan hetero oon.
Kuule tuo loukkaamistarkoituksessa homottelu on hieman alkeellista.Ehkä te voisitte mennä miesysköksen kanssa naimisiin.
No näyttäydy vaikka webbikamerassa. Ihan sama mutta vituttaa kun ei voi uskoa ootko se sinä. Koska aika rivoja juttuja heittelet täällä omalla naamallas. Eikö yhtään ujostuttaisi? Niin. En usko että se on sinä.Sittenhän se on photarilla tehty siihen?
Ei oo tarkotus loukata, vaan tuon naisihanne vaan on todella miehekäs.Kuule tuo loukkaamistarkoituksessa homottelu on hieman alkeellista.
Itse asiassa siitä ei taida olla mitään todisteita, että kaappihomot jotenkin erityisesti pitäisivät miehekkäistä naisista. Ja tuossa on vähän semmoinen räksytyksen maku tuossa sun kommentoinnissa, eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kun heität homoläppää.Ei oo tarkotus loukata, vaan tuon naisihanne vaan on todella miehekäs.
No pitäiskö mun tässä alkaa kyselemään että seurusteleks sä ton Happygirl-91:sen kans ?Ei oo tarkotus loukata, vaan tuon naisihanne vaan on todella miehekäs.
Siks niiden pitääki olla homoja. Sehän se syy on ettei ne oo Peyoten kans. Kylhän ne muuten, jos vaa heteroita olisi.peijjoonilla alko vituttaa kun palstapojut osoittautu omaa ukkoa lihaksikkaammiksi
Taitaa tällä hetkellä vyötärö olla vähän enemmän, jos 136 kg painat? Mulla oli 89 kg painoa vertailun vuoksi.Mä en tarkkoja mittoja oo ottanu pitkiin aikoihin, muuta ku että pituutta on se 186cm ja painoa 136kg. Muistaakseni rintakehä ollut noin vuosi sitten 132cm ja vyötärö 90cm.
aika hullu saisin olla jos luulisin ettei ole olemassa lihaksikkaampia miehiä kuin mun mies. Tok tok. Ei se salilla oo käynyt ku vuoden nyt.peijjoonilla alko vituttaa kun palstapojut osoittautu omaa ukkoa lihaksikkaammiksi
Sä et oo siro, sun reidet on ihan törkeen paksut, kuten persuskin, ja vatsamakkarakin vyöryy uhkaavasti tossa jälkimmäisessä kuvassa. Sulla on vissiin sama vika päässä kuin tuksulla, näät peilikuvasi aivan erilaisena kuin totuus on.Helpostikos ne saa kun jo pumppi kiinteyttää ja tuo lihaksia esiin.
Mä taas tykkään, että mies ja nainen on selkeesti erilaisia ja naisena haluan olla sopivan siro.
No siis mä en halua olla mikään muodoton pikkutyttö vaan nainen. Mielummin olisin vaikka hieman ylipainoinen kun tasapaksu tai luuviulu.Sä et oo siro, sun reidet on ihan törkeen paksut, kuten persuskin, ja vatsamakkarakin vyöryy uhkaavasti tossa jälkimmäisessä kuvassa. Sulla on vissiin sama vika päässä kuin tuksulla, näät peilikuvasi aivan erilaisena kuin totuus on.
Ömm, ihan hetkeen en oo hg:n kanssa kyllä vääntänyt, jotenkin vaan arvasin ton totuuden jo silloin kun hg kehui täällä omaa täydellistä kroppaansa jolla saa miehen kuin miehen kuolaamaan. Ja juu, voin kyllä laittaa kuvan omasta takamuksestani, joka on kyllä aika paljon pienempi kuin tuo.Katkeraa tilitystä.:hug:
Ei oo tainnut mennä HooGeen kanssa jutut yksyhteen jossakin vääntöketjussa, voi sua, höh, nyt harmittaa ja on pakko sitten haukkua.:hug:
Älä viitsi, aika törkeetä.Sä et oo siro, sun reidet on ihan törkeen paksut, kuten persuskin, ja vatsamakkarakin vyöryy uhkaavasti tossa jälkimmäisessä kuvassa. Sulla on vissiin sama vika päässä kuin tuksulla, näät peilikuvasi aivan erilaisena kuin totuus on.
Ömm, ihan hetkeen en oo hg:n kanssa kyllä vääntänyt, jotenkin vaan arvasin ton totuuden jo silloin kun hg kehui täällä omaa täydellistä kroppaansa jolla saa miehen kuin miehen kuolaamaan. Ja juu, voin kyllä laittaa kuvan omasta takamuksestani, joka on kyllä aika paljon pienempi kuin tuo.
Kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään vai miten se meni:| Anna jo olla vanhojen juttujen. En oo kun sanonut että pt:n kehoanalyysin mukaan rasvaprosentti on ihanteellinen mutta en ole täydellinen tai mtn:/ Jätä jo kaunat!!Ömm, ihan hetkeen en oo hg:n kanssa kyllä vääntänyt, jotenkin vaan arvasin ton totuuden jo silloin kun hg kehui täällä omaa täydellistä kroppaansa jolla saa miehen kuin miehen kuolaamaan. Ja juu, voin kyllä laittaa kuvan omasta takamuksestani, joka on kyllä aika paljon pienempi kuin tuo.
No voithan sä semmostakin kysellä jos tykkäät.No pitäiskö mun tässä alkaa kyselemään että seurusteleks sä ton Happygirl-91:sen kans ?
Kaikki ei tykkää samasta. Ymmärrän kyl et sun kaltanen ihminen ei ymmärrä. Tossa kropassa on kyse niin paljon enemmästä ku pelkästä lihaksesta.
Mun mielestä kirjotin aika selkeesti että pituus ja paino on täl hetkel ainoot mitkä voin sanoo varmaks ja loput on muistaakseni vuoden takasia?Taitaa tällä hetkellä vyötärö olla vähän enemmän, jos 136 kg painat? Mulla oli 89 kg painoa vertailun vuoksi.
No miksi sä sitten jatkuvasti väität olevas täydellisellä kropalla varustettu. Perseen kuvankin laitoit tähän vaan kun kuvitteit saavas kovastikin kehuja.No siis mä en halua olla mikään muodoton pikkutyttö vaan nainen. Mielummin olisin vaikka hieman ylipainoinen kun tasapaksu tai luuviulu.
Eihän paksut reidet sitä meinaa ettei ole siro. Mitään ei voi tun perusteella sanoa vatsasta kun ei se näkynyt.Sä et oo siro, sun reidet on ihan törkeen paksut, kuten persuskin, ja vatsamakkarakin vyöryy uhkaavasti tossa jälkimmäisessä kuvassa. Sulla on vissiin sama vika päässä kuin tuksulla, näät peilikuvasi aivan erilaisena kuin totuus on.