ammattivalittaja
Jos olisin noin karsean näköinen, minä te minua pidätte niin en olisi taitanut päästä naimisiin ja vielä kaksi kertaa.
Tällä naisella on kurvit kohdillaan! oli vissiin äänestetty miesten mielestä seksikkäimmäksi naiseksi jos muistan oikein.Freya
Jumaleisson se on mullaki raja, jota ei ylitetä
Hopea toffee kun huomaa että mies on rypistänyt uudet hylly paperit
(Kaikella rakkaudella :kiss
Jumaleisson se on mullaki raja, jota ei ylitetä
Ei ei ei, tämä on hyvä ketju. Älä manaa yhtään!Ooh! Kukaan ei oo ollut mulle ees ilkee. Ettekö nyt keksi mitään ihan pikkuisen ilke, muuten täst menee idis.
Se mielikuva tulee niistä trolleista jotka esiintyvät sinuna.Jos olisin noin karsean näköinen, minä te minua pidätte niin en olisi taitanut päästä naimisiin ja vielä kaksi kertaa.
Venailes sekka nii meitsi pistää mietintämyssyn päähän ja ettii sua muistuttavan henkilön. Palataan asiaan pian!Ooh! Kukaan ei oo ollut mulle ees ilkee. Ettekö nyt keksi mitään ihan pikkuisen ilke, muuten täst menee idis.
Olen kyllä ylipainoinen mutta pukeudun ihan asiallisesti ja käyn säännöllisesti kampaajallakin.Se mielikuva tulee niistä trolleista jotka esiintyvät sinuna.
No, se mitä palstalle tuo itsestään ja miten sen tuo, on se miten sut tai joku koetaan täällä. Älä sure, mäkin olen saanut muutamaa kuvaa lukuunottamatta aika karmeita mielikuva-arvauksia. Jos olisin korostanut muita puoliani niin ne valokuvat olisi erilaisia.Olen kyllä ylipainoinen mutta pukeudun ihan asiallisesti ja käyn säännöllisesti kampaajallakin.
En mä surekkaan kun tiedän itse etten näytä noin hirveältä kun ihan joka päivä uskallan ihmisten ilmoilla käydä eikä vielä kukaan ole tullut huomauttelemaankaan että olisin kovin erilaisen näköinen kuin muut.No, se mitä palstalle tuo itsestään ja miten sen tuo, on se miten sut tai joku koetaan täällä. Älä sure, mäkin olen saanut muutamaa kuvaa lukuunottamatta aika karmeita mielikuva-arvauksia. Jos olisin korostanut muita puoliani niin ne valokuvat olisi erilaisia.
Joo, minä 18v. Nailed it!Peyote:
Blue:
Puuhippa:
ei jaksa enää olla ilkee.Ooh! Kukaan ei oo ollut mulle ees ilkee. Ettekö nyt keksi mitään ihan pikkuisen ilke, muuten täst menee idis.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29850182:ei jaksa enää olla ilkee.
tuo mentula ei oo kyllä mun näkönen