Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

Vierasmiess
Aika hyvin hiljeni palstan vidduilu kun tajusivat, että oikeudenmukainen ulosanti ja ajatusmaailma on yhteydessä habitukseen. :) Hyvä te. Oon oikeasti nyt ensimmäisen kerran ylpeä, huomasitte että oma fiiliksenne on väärässä. <3

Palstamammojen logiikalla (jos minä olisit ruma hintelä kääpiö) lähes kaikki kierot omaa kruunua kiillotavat paksukallot jotka hyökkii vain porukalla vastaan olisivat suurinpiirtein tämän näköisiä kun puhun asioista vähän naisen logiikan vierestä:

 
Peyote
Aika hyvin hiljeni palstan vidduilu kun tajusivat, että oikeudenmukainen ulosanti ja ajatusmaailma on yhteydessä habitukseen. :) Hyvä te. Oon oikeasti nyt ensimmäisen kerran ylpeä, huomasitte että oma fiiliksenne on väärässä. <3

Palstamammojen logiikalla (jos minä olisit ruma hintelä kääpiö) lähes kaikki kierot omaa kruunua kiillotavat paksukallot jotka hyökkii vain porukalla vastaan olisivat suurinpiirtein tämän näköisiä kun puhun asioista vähän naisen logiikan vierestä:

Ööh... Meinaatko että kaikki vaan uskoo kun joku heittää James Bondit ruudulle ja sanoo
Että toi oon mää?
 
"huom"
Jotkut ei taida ymmärtää mitä MIELIKUVA tarkottaa, kuten se joka loukkaantui ja esim päätön.
Mielikuva voi olla vaikka pahvilaatikko.
En myöskään usko että kellään on mielikuvia näistä jotka on viljelleet vuosia kuviaan tällä palstalla, jokainen tietää jo miltä ne näyttää, vaikea enää saada mitään mielikuvia.

:)
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Blue
Aika hyvin hiljeni palstan vidduilu kun tajusivat, että oikeudenmukainen ulosanti ja ajatusmaailma on yhteydessä habitukseen. :) Hyvä te. Oon oikeasti nyt ensimmäisen kerran ylpeä, huomasitte että oma fiiliksenne on väärässä. <3

Palstamammojen logiikalla (jos minä olisit ruma hintelä kääpiö) lähes kaikki kierot omaa kruunua kiillotavat paksukallot jotka hyökkii vain porukalla vastaan olisivat suurinpiirtein tämän näköisiä kun puhun asioista vähän naisen logiikan vierestä:

Sä et kamalan hyvin vieläkään ymmärrä sarkasmia. Kehitä sitä jotta seuraavan kerran kun luulet että sua kehutaan niin tajuat miettiä vielä toiseen kertaan. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa ja Owl
Aika hyvin hiljeni palstan vidduilu kun tajusivat, että oikeudenmukainen ulosanti ja ajatusmaailma on yhteydessä habitukseen. :) Hyvä te. Oon oikeasti nyt ensimmäisen kerran ylpeä, huomasitte että oma fiiliksenne on väärässä. <3

Palstamammojen logiikalla (jos minä olisit ruma hintelä kääpiö) lähes kaikki kierot omaa kruunua kiillotavat paksukallot jotka hyökkii vain porukalla vastaan olisivat suurinpiirtein tämän näköisiä kun puhun asioista vähän naisen logiikan vierestä:

Eisss... :LOL:
 
vietas
[QUOTE="mies1";29850038]:D Ei ny aivan metsässä mut oon rotevampi ja ulkoisesti vähemmän nörtti. En oikein muistuta mitään julkkista, Mika Häkkinen vois olla lähin.

Lispetti näkee kyllä juuri kuten minä näen mm. HGn ja Phoebsin, vau! :)[/QUOTE]

Jaa, sä olet siis tämän näköinen

 
[QUOTE="huom";29850337]Jotkut ei taida ymmärtää mitä MIELIKUVA tarkottaa, kuten se joka loukkaantui ja esim päätön.
Mielikuva voi olla vaikka pahvilaatikko.
En myöskään usko että kellään on mielikuvia näistä jotka on viljelleet vuosia kuviaan tällä palstalla, jokainen tietää jo miltä ne näyttää, vaikea enää saada mitään mielikuvia.

:)[/QUOTE]

loukkaannuinko ? sanoinko jotain väärin ? huomasin että muutkin on sanonu jos ei mielikuva osu.
palstalla minua ei saa loukkaantumaan, loukkaamiseen tarvitaan tosiasioita. ;)
 

Yhteistyössä