Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

"oodi"
[QUOTE="oodi";29850153]Venailes sekka nii meitsi pistää mietintämyssyn päähän ja ettii sua muistuttavan henkilön. Palataan asiaan pian![/QUOTE]

Tai no nyt kyl täytyy peruu puheet samantien. Ei mun kande tuhlaa aikaa tälläseen, koska en kuiteskaa löytäs mitään osuvaa. Oot antanu ittestäs liian sellasseen mukavan kuvan ja oot viellä niin hemmetin hyvän näkönenki et turhaan ettisin mitään.
 
Olen kyllä ylipainoinen mutta pukeudun ihan asiallisesti ja käyn säännöllisesti kampaajallakin.
No, se mitä palstalle tuo itsestään ja miten sen tuo, on se miten sut tai joku koetaan täällä. Älä sure, mäkin olen saanut muutamaa kuvaa lukuunottamatta aika karmeita mielikuva-arvauksia. Jos olisin korostanut muita puoliani niin ne valokuvat olisi erilaisia. :)
 
ammattivalittaja
No, se mitä palstalle tuo itsestään ja miten sen tuo, on se miten sut tai joku koetaan täällä. Älä sure, mäkin olen saanut muutamaa kuvaa lukuunottamatta aika karmeita mielikuva-arvauksia. Jos olisin korostanut muita puoliani niin ne valokuvat olisi erilaisia. :)
En mä surekkaan kun tiedän itse etten näytä noin hirveältä kun ihan joka päivä uskallan ihmisten ilmoilla käydä eikä vielä kukaan ole tullut huomauttelemaankaan että olisin kovin erilaisen näköinen kuin muut.
 

Yhteistyössä