Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

Aika monen mielikuva ulkonäöstä on negatiivinen sen perusteella jos mielipiteet tai ulosanti ei miellytä. Huomatkaa, että oma ulosanti vertaus kuvallinen jotta se menisi palstan paksukalloille päähän.

Oma habitus ja ulkonäkö on tällainen, tiukka ja solidaarinen. Kitkee pois vääryyden jos sellaista havaitsee. oikeuden puolesta ja kenellekään ei nöyristellä.

Moi Henkka :D
 
Spencer Hastings
Oi, onneksi teillä parilla on musta noin söpö kuva :D Ciervo joskus sanoi ajatelleensa mut sellaiseksi Justiinaksi ja kauhistuin :LOL:

Mulla ei ole kyllä mitään lisättävää ja liian monen oikean pärstän olen nähnyt.
Björn on kyllä hyvin Kate Middletonmaisen oloinen:
 
en tiedä miksi
En tiedä palstaileeko Anatolia enää, mutta mulla on ollut jo vuosikaudet sellainen mielikuva että hän näyttää Amelielta ja omistaa sisustuskaupan nimeltä Colore. :D Harmi vaan että Anatolia asuu Turun suunnilla ja tuo Colore sijaitsee muistaakseni oulussa. :p

 
"nnn"
[QUOTE="eikä";29849552]Eikä! :D Ihan sama onko tää totta, mutta aina kun telkkariin lävähtää Supernanny, mietin että helvetti kun mulla tulee siitä Echo mieleen!

[/QUOTE]

Sama täällä! Mun mielikuvissa Echo on just kuin Supernanny, nutturoineen ja tiukkoine ilmeineen. :D
 
vietas
Aika monen mielikuva ulkonäöstä on negatiivinen sen perusteella jos mielipiteet tai ulosanti ei miellytä. Huomatkaa, että oma ulosanti vertaus kuvallinen jotta se menisi palstan paksukalloille päähän.

Oma habitus ja ulkonäkö on tällainen, tiukka ja solidaarinen. Kitkee pois vääryyden jos sellaista havaitsee. oikeuden puolesta ja kenellekään ei nöyristellä.

 

Yhteistyössä