Ai vähän niinkuin sovintoseksiä vai?Palstaa hirveesti tunne mut onks tääl tapana viedä leikki. sellaseks et tarkotuksen mukaan joku suuttuu et siit saadaan aikaan sellannen lepyttely tunnelma?
Ai vähän niinkuin sovintoseksiä vai?Palstaa hirveesti tunne mut onks tääl tapana viedä leikki. sellaseks et tarkotuksen mukaan joku suuttuu et siit saadaan aikaan sellannen lepyttely tunnelma?
Esileikki jo menossa, kohta päästään asiaan.Ai vähän niinkuin sovintoseksiä vai?
eikun tänne. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29849836:
Blue ja Bitch tähän suuntaan.
Moi HenkkaAika monen mielikuva ulkonäöstä on negatiivinen sen perusteella jos mielipiteet tai ulosanti ei miellytä. Huomatkaa, että oma ulosanti vertaus kuvallinen jotta se menisi palstan paksukalloille päähän.
Oma habitus ja ulkonäkö on tällainen, tiukka ja solidaarinen. Kitkee pois vääryyden jos sellaista havaitsee. oikeuden puolesta ja kenellekään ei nöyristellä.
hei älä oo tommonen. voit laittaa yksärinä mulle jos rekisteröidyn...Yhtä varmasti kun mun pärstäkin löytyy täältä niin kohta löytyy tissitkin.
Mä oon 43v, tissit ei ole olleet noin ylhäällä tällä vuosituhannellaAlkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29849836:
Blue ja Bitch tähän suuntaan.
Freya
Tuo iltapalamies on myös tuolla ällöimmät miehet listalla ja samoin Juha Tapio.mies1
Ei ny aivan metsässä mut oon rotevampi ja ulkoisesti vähemmän nörtti. En oikein muistuta mitään julkkista, Mika Häkkinen vois olla lähin.Mies1 ois tää
Aika monen mielikuva ulkonäöstä on negatiivinen sen perusteella jos mielipiteet tai ulosanti ei miellytä. Huomatkaa, että oma ulosanti vertaus kuvallinen jotta se menisi palstan paksukalloille päähän.
Oma habitus ja ulkonäkö on tällainen, tiukka ja solidaarinen. Kitkee pois vääryyden jos sellaista havaitsee. oikeuden puolesta ja kenellekään ei nöyristellä.