Ei. Kiva kuva kyllä, mutta ei mun näköinen, vaikka mulla onkin aika vahva leuka, tummat hiukset ja paksut kulmat.Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29849792:
Ciervo Onnaakohan tämä?? =D
Mä en tiedä kuinka vanha sä oot, ootko kotona/töissä jne. mutta postausten perusteella vaikutat palstastandardeilla poikkeuksellisen tasapainoiselta. Ja vahvalta persoonalta. Et pelkää uida vastavirtaan ja ilmeisesti sulla on myös poikia, joten pari jaksoa Desperate Housewivesia katsoneena assosioin sut tohonToimii tämäkin toisaalta. Enemmän kotonani olin kyllä ton edellisen kuvan kanssa. Mutta joo, yhteyksiä on tähänkin.
Mähän ihan punastun kohta...Mä en tiedä kuinka vanha sä oot, ootko kotona/töissä jne. mutta postausten perusteella vaikutat palstastandardeilla poikkeuksellisen tasapainoiselta. Ja vahvalta persoonalta. Et pelkää uida vastavirtaan ja ilmeisesti sulla on myös poikia, joten pari jaksoa Desperate Housewivesia katsoneena assosioin sut tohon
Mä ajattelin että koska mä olen ainoa joka loukkaantui että tuo oli mulle tarkoitettuSen käsityksen sain, että sä olisit sen kirjoittanut, kun kyselit, että oletko sä sitten negatiivinen ihminen.
Ethän sä liittynyt tuohon mun viestiin mitenkään.
Aika monen mielikuva ulkonäöstä on negatiivinen sen perusteella jos mielipiteet tai ulosanti ei miellytä. Huomatkaa, että oma ulosanti vertaus kuvallinen jotta se menisi palstan paksukalloille päähän.
Oma habitus ja ulkonäkö on tällainen, tiukka ja solidaarinen. Kitkee pois vääryyden jos sellaista havaitsee. oikeuden puolesta ja kenellekään ei nöyristellä.
Aika monen mielikuva ulkonäöstä on negatiivinen sen perusteella jos mielipiteet tai ulosanti ei miellytä. Huomatkaa, että oma ulosanti vertaus kuvallinen jotta se menisi palstan paksukalloille päähän.
Oma habitus ja ulkonäkö on tällainen, tiukka ja solidaarinen. Kitkee pois vääryyden jos sellaista havaitsee. oikeuden puolesta ja kenellekään ei nöyristellä.
hajos totaalisestiAika monen mielikuva ulkonäöstä on negatiivinen sen perusteella jos mielipiteet tai ulosanti ei miellytä. Huomatkaa, että oma ulosanti vertaus kuvallinen jotta se menisi palstan paksukalloille päähän.
Tissit on tuota luokkaa kyllä...Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29849836:
Blue ja Bitch tähän suuntaan.
Tiedän sen, mutta ihmettelin koska mielestäni olen ollut aika positiivinen ja reilu muita kohtaan. Mutta samapa tuo, mä en enää asiaa käsittele.Aika monen mielikuva ulkonäöstä on negatiivinen sen perusteella jos mielipiteet tai ulosanti ei miellytä.
Nyt mä en voi olla enää nauramatta ääneen ... Voi eiAika monen mielikuva ulkonäöstä on negatiivinen sen perusteella jos mielipiteet tai ulosanti ei miellytä. Huomatkaa, että oma ulosanti vertaus kuvallinen jotta se menisi palstan paksukalloille päähän.
uuuh... pistä kuvaaTissit on tuota luokkaa kyllä...
Jaa...Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29849849:Emmää tissejä oo aatellu =D
Joo, heti kun kerkiän. Oota hetki.uuuh... pistä kuvaa
:heart:Aika monen mielikuva ulkonäöstä on negatiivinen sen perusteella jos mielipiteet tai ulosanti ei miellytä. Huomatkaa, että oma ulosanti vertaus kuvallinen jotta se menisi palstan paksukalloille päähän.
levee hymy valtaa mun naaman. jään odottelemaan. älä unohda. ei saa antaa toisen pettyäJoo, heti kun kerkiän. Oota hetki.
Yhtä varmasti kun mun pärstäkin löytyy täältä niin kohta löytyy tissitkin.levee hymy valtaa mun naaman. jään odottelemaan. älä unohda. ei saa antaa toisen pettyä