se oli aivan pelottavan osuvaToi nahkapöksykuva oli kyl melkosen osuva.
se oli aivan pelottavan osuvaToi nahkapöksykuva oli kyl melkosen osuva.
Laitat!!!Tekisi kohta mieli jo pistää oikea omakuva...
Noh, kunhan saan 10-15 kg laihdutettua ja photarin käytön täydellisesti opiskeltua...
Luitkos viestini. Siinä on se 10-15 kiloa joka estää.Laitat!!!
Jaahas, sä et kyllä mun tuttu ole. Supernanny on kiva (ihan nätti ilman rillejä ja nutturaa) mutta ihan erinäköinen kuin mä naaman suhteen...echo on supernannyn näköinen ja luonteinen. tämä on fakta.
Yritin etsiä Reetan näköistä naikkosta mutta tuo oli ainoa kuva joka meni edes hiukan lähelle. Olisin tietty voinut rajata niin että vain kasvot näkyy mutta en jaksanu.Lispetti mua alkaa huvittaa nämä sun laittamat kuvat, kun tunnut näkevän kaikki joinain seksipetoina! Mikä sun ongelma on? Siis ei millään pahalla, ihan kiltti huvittuneisuus kyseessä...
Todella läpinäkyvää.Hei, kiitos vain pärjään kyllä. Ja niin "leikkiähän se vain on", mutta niin hyvä hetki pahoittaa jonkun mieli jos niikseen tulee ;-) ihan kuin ala-asteellakin
On tossa varmaan jotain samoja piirteitä, tulee mun täti mieleen tosta.Ei ihan oo ciervo, mutta jotakin sinnepäin.
Kuules nyt. En oikeasti tiedä mikä minussa niin kovin riepoo, mulle haetaan jatkuvasti jotain vanhoja palstapersoonia, oletko sitä tai oletko tätä. No minä olen ihan oma itseni vain, en ole kukaan "entinen" palstalainen joka olisi tehnyt comebackin.Monellako eri nimimerkillä sinä "ei muistella pahalla" aijot tätä asiaa tässä vatvoa?
Lispetti mua alkaa huvittaa nämä sun laittamat kuvat, kun tunnut näkevän kaikki joinain seksipetoina! Mikä sun ongelma on? Siis ei millään pahalla, ihan kiltti huvittuneisuus kyseessä...
I feel you. Muakin tentattiin useita kuukausia, ellei koko vuotta.Kuules nyt. En oikeasti tiedä mikä minussa niin kovin riepoo, mulle haetaan jatkuvasti jotain vanhoja palstapersoonia, oletko sitä tai oletko tätä. No minä olen ihan oma itseni vain, en ole kukaan "entinen" palstalainen joka olisi tehnyt comebackin.