Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

"noni"
Tassa nakee miten naiset voivat olla niin ilkeita toisilleen. Mulla itsella varsin symppis kuva niin Ei muistella pahalla -persoonasta kuin monesta muustskin, mutta nyt huomaa niin tyypillisen ammamaisuuden, halutaan tahallaan pahoittaa toisen mieli. Miksei voi olla hiljaa jos ei ole mitaan positiivista sanottavaa?
 
eihh
Lispetti mua alkaa huvittaa nämä sun laittamat kuvat, kun tunnut näkevän kaikki joinain seksipetoina! Mikä sun ongelma on? :LOL: Siis ei millään pahalla, ihan kiltti huvittuneisuus kyseessä...
 
[QUOTE="noni";29849660]Tassa nakee miten naiset voivat olla niin ilkeita toisilleen. Mulla itsella varsin symppis kuva niin Ei muistella pahalla -persoonasta kuin monesta muustskin, mutta nyt huomaa niin tyypillisen ammamaisuuden, halutaan tahallaan pahoittaa toisen mieli. Miksei voi olla hiljaa jos ei ole mitaan positiivista sanottavaa?[/QUOTE]

No leikkiähän tää vain on. Ihmisille muodostuu vähän erilaisia miellekuvia.:)
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Lispetti mua alkaa huvittaa nämä sun laittamat kuvat, kun tunnut näkevän kaikki joinain seksipetoina! Mikä sun ongelma on? :LOL: Siis ei millään pahalla, ihan kiltti huvittuneisuus kyseessä...
Yritin etsiä Reetan näköistä naikkosta mutta tuo oli ainoa kuva joka meni edes hiukan lähelle. Olisin tietty voinut rajata niin että vain kasvot näkyy mutta en jaksanu.

Eikä noi kaikki kuvat ole mitään seksipetokuvia.:O
 
kerroppas
[QUOTE="noni";29849666]Laski kylla elisa dayn pointsit jos niita nyt olisi edes ollut. Mutta vastaisuudessa osaan kylla suhtautua tietylla varauksella hanen alykkyyteensa[/QUOTE]

Monellako eri nimimerkillä sinä "ei muistella pahalla" aijot tätä asiaa tässä vatvoa?
 
[QUOTE="noni";29849660]Tassa nakee miten naiset voivat olla niin ilkeita toisilleen. Mulla itsella varsin symppis kuva niin Ei muistella pahalla -persoonasta kuin monesta muustskin, mutta nyt huomaa niin tyypillisen ammamaisuuden, halutaan tahallaan pahoittaa toisen mieli. Miksei voi olla hiljaa jos ei ole mitaan positiivista sanottavaa?[/QUOTE]
Hei, kiitos vain pärjään kyllä. Ja niin "leikkiähän se vain on", mutta niin hyvä hetki pahoittaa jonkun mieli jos niikseen tulee ;-) ihan kuin ala-asteellakin
 
[QUOTE="noni";29849666]Laski kylla elisa dayn pointsit jos niita nyt olisi edes ollut. Mutta vastaisuudessa osaan kylla suhtautua tietylla varauksella hanen alykkyyteensa[/QUOTE]

virhe.
kenekään ei kannata palstailla pisteitten toivossa tai halussa.
 
Monellako eri nimimerkillä sinä "ei muistella pahalla" aijot tätä asiaa tässä vatvoa?
Kuules nyt. En oikeasti tiedä mikä minussa niin kovin riepoo, mulle haetaan jatkuvasti jotain vanhoja palstapersoonia, oletko sitä tai oletko tätä. No minä olen ihan oma itseni vain, en ole kukaan "entinen" palstalainen joka olisi tehnyt comebackin.
 
[QUOTE="noni";29849660]Tassa nakee miten naiset voivat olla niin ilkeita toisilleen. Mulla itsella varsin symppis kuva niin Ei muistella pahalla -persoonasta kuin monesta muustskin, mutta nyt huomaa niin tyypillisen ammamaisuuden, halutaan tahallaan pahoittaa toisen mieli. Miksei voi olla hiljaa jos ei ole mitaan positiivista sanottavaa?[/QUOTE]

Suurinosa ketjuun laitetuista kuvista on kivoja ja tunnelma hyvä, mutta jostain syystä jotkut ihmiset näkevät aina vain ne pienetkin negatiiviset muruset kakussa..
 
Kuules nyt. En oikeasti tiedä mikä minussa niin kovin riepoo, mulle haetaan jatkuvasti jotain vanhoja palstapersoonia, oletko sitä tai oletko tätä. No minä olen ihan oma itseni vain, en ole kukaan "entinen" palstalainen joka olisi tehnyt comebackin.
I feel you. Muakin tentattiin useita kuukausia, ellei koko vuotta.:D
Ei kannata provosoitua niin ei kukaan jaksa enää länkyttää epäilyistään.

Milloin olin Jennanunelmaa, milloin sporttityttö vai mitä ne oli.:D
 

Yhteistyössä