Pahasti pieleen =)
Oi, tämä meni mun ajatusten kanssa nappiin.
No mä olen ainakin ihan tyytyväinen siihen että palsta tajus mun vinkin eikä kukaan ole musta mitään mielikuviaan vastaavia kuvia laittanut, näissä hormonihuuruissa vetäisin varmaan sellaiset itkuparkukohtaukset ettei palstalla ole vastaavaa ennen nähtyÄlkää nyt itteenne ottako ihmiset!!! Voi hyvänen aika. Eihän tuo minunkaan yksi kuvani niin imarteleva ole mutten siitä hernettä nenuun vetänyt. Huumoria peliin jokaiselle. :kiss:
niin, mä nyt olen tällainen negatiivinen ihminen ilmiselvästi jos ainoana ihmisten joukossa mut nähdään jonain hirviönä ;-)Suurinosa ketjuun laitetuista kuvista on kivoja ja tunnelma hyvä, mutta jostain syystä jotkut ihmiset näkevät aina vain ne pienetkin negatiiviset muruset kakussa..
Vinoilekkonää?toinen yrittää olla kuplivan positiivinen niin eiköhän jostain löydy joku tiukkapipo jonka mielestä sekin oli väärin sammutettu
hirviöön on vielä matkaa kauan. nikkis oon nähny mutta en muista sun kirjotuksia. opcorn:niin, mä nyt olen tällainen negatiivinen ihminen ilmiselvästi jos ainoana ihmisten joukossa mut nähdään jonain hirviönä ;-)
Siis kirjoititko sä noi viestit harmaana?niin, mä nyt olen tällainen negatiivinen ihminen ilmiselvästi jos ainoana ihmisten joukossa mut nähdään jonain hirviönä ;-)
Vinoilekkonää?
Ap on aina ollut ilkeä ja näkee ärsyttävää vähän joka asiassa. Hän on itse myöntänyt, ettei edes pidä suurimmasta osasta palstalaisista.Enkä mä niin loukkaantunut, ihmettelen vain mistä tuollainen tuli sitten, tuli ihan oikeasti mieleen että jotenkin olen ap:tä loukannut. Mutta en todellakaan eri nimimerkeillä palstaile täällä, miksi tekisin niin, tämähän on vain palsta ja voin suoraankin sanoa jos jokin riepoo?
Hitto ko sä kirjotat niin hassusti, tosta saa mitään selvää.vinoilen, sille harmaalle
Ööö, siis sen yhden jossa mua puolustettiin vai? En, vaan sanoin että tämä on vain palsta, voin varmaan sanoa suoraankin ja sanoinkin kun otti päähän. Miksi pitäisi harmaana kirjoittaa?Siis kirjoititko sä noi viestit harmaana?
Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29849761:Heh, miten tänne laitetaan kuvia ku en oo viisas
Sen käsityksen sain, että sä olisit sen kirjoittanut, kun kyselit, että oletko sä sitten negatiivinen ihminen.Ööö, siis sen yhden jossa mua puolustettiin vai? En, vaan sanoin että tämä on vain palsta, voin varmaan sanoa suoraankin ja sanoinkin kun otti päähän. Miksi pitäisi harmaana kirjoittaa?
Hitto ko sä kirjotat niin hassusti, tosta saa mitään selvää.
Mitä tarkoittaa "väärin sammutettu" tässä tapauksessa?:ashamed:
Saman tyyppinen on kyllä, mutta joitain eroja heissä on (Elisa on uskonnollinen, Katylina ei ja Elisalla on useampi lapsi, Katylinalla käsittääkseni yksi ja aika pienikin vielä).HEIIII, onko Elisa Day Katylina???
*tekopyhyyden multihuipentuma*
Toimii tämäkin toisaalta. Enemmän kotonani olin kyllä ton edellisen kuvan kanssa. Mutta joo, yhteyksiä on tähänkin.Blue: