Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

Älkää nyt itteenne ottako ihmiset!!! Voi hyvänen aika. Eihän tuo minunkaan yksi kuvani niin imarteleva ole mutten siitä hernettä nenuun vetänyt. Huumoria peliin jokaiselle. :kiss:
No mä olen ainakin ihan tyytyväinen siihen että palsta tajus mun vinkin eikä kukaan ole musta mitään mielikuviaan vastaavia kuvia laittanut, näissä hormonihuuruissa vetäisin varmaan sellaiset itkuparkukohtaukset ettei palstalla ole vastaavaa ennen nähty :D
 
Enkä mä niin loukkaantunut, ihmettelen vain mistä tuollainen tuli sitten, tuli ihan oikeasti mieleen että jotenkin olen ap:tä loukannut. Mutta en todellakaan eri nimimerkeillä palstaile täällä, miksi tekisin niin, tämähän on vain palsta ja voin suoraankin sanoa jos jokin riepoo?
 
Enkä mä niin loukkaantunut, ihmettelen vain mistä tuollainen tuli sitten, tuli ihan oikeasti mieleen että jotenkin olen ap:tä loukannut. Mutta en todellakaan eri nimimerkeillä palstaile täällä, miksi tekisin niin, tämähän on vain palsta ja voin suoraankin sanoa jos jokin riepoo?
Ap on aina ollut ilkeä ja näkee ärsyttävää vähän joka asiassa. Hän on itse myöntänyt, ettei edes pidä suurimmasta osasta palstalaisista.

Joten tuskin kannattaa ottaa henkilökohtaisesti. :)
 
Ööö, siis sen yhden jossa mua puolustettiin vai? En, vaan sanoin että tämä on vain palsta, voin varmaan sanoa suoraankin ja sanoinkin kun otti päähän. Miksi pitäisi harmaana kirjoittaa?
Sen käsityksen sain, että sä olisit sen kirjoittanut, kun kyselit, että oletko sä sitten negatiivinen ihminen.
Ethän sä liittynyt tuohon mun viestiin mitenkään. :D
 

Yhteistyössä