The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Valpurinpäivän parantelin kankkusta istahtamalla koneen ääreen ajatuksena, et koska pää on ollu täynnä, niin sen vois tyhjentää. Ja ryhdyin pelaamaan pubbleshooteria. Mut sit hoksin, et pelikoneereen oli tullu linnan/valtakunnan rakennuspeli nimeltä goodgame - Empire. Ryhdyin rakentamaan linna Klonkkista ja siin vierähti koko päivä kunnes Amistad alkoi...:ashamed:

Tänään tarttis mennä isäukon katolle, mut ei pysty eikä kykene. Jalat niin romuna ton katollakonttimisen johdosta, et tänään on pakko pitää välipäivä. Mitähän mun linnalleni kuuluu?
 
kyllä me sittenkin ollaan oltu ihan eri ukkomieskouluissa
Ei. Kyl mä muistan vaimonhoidon kurssit, joita veti Klaus von Kikkelborg. Ideahan oli se, että vaimon pitää antaa ymmärtää olevansa oikeassa ja parhaitenhan se sujuu, milloin vaimo on siinä käsityksessä, että idea on omansa.

Tota vartenhan on saatavilla niit vaimon (ja pomon) tyynyn sisään sijoitettavia pienoiskaiuttimia, jotka sit kohteen nukahdettua toistaa kyseistä asiaa tauotta koko uniajan ja aamulla herätessä ajatus on ikioma.

Siit on peräisin sanonta "Kannattaa nukkua yön yli".
 
nyt varmistu että ollaan oltu eri kouluissa, mulla oli maikkana Rva Justiina Puupää ja hän vakuutteli (kaulimen vahvistamana) että vaimo on aina oikeessa, jopa silloin kun hän on väärässä

maisteri Dita von Teasen luennoilla opin unohtumattomasti, että parempi tussun alla kuin taivasalla
Mä sain niin monta kertaa kipiää kaulimesta, että mä vaihdoin koulua tokana lukuvuotena.

Siel olis ollu tarjolla vapaaehtoisena kurssina Aatos Teräväisen vetämä "Survival" mis olis opetettu miten ukkomies pärjää ulkoruokinnassa. Harmittaa kun en osallistunut. Täs ny kolme vuotta koittanu kahlata tota hirveen vaikeaselkoista kurssikirjaa läpi omin neuvoin.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Minä olen käynyt ihan oikean emäntäkoulun. Opin siellä tekemään ruskeakastikkeen ja natsiopettaja omalla esimerkillään näytti toteen että kun tarpeeksi kovasti huutaa niin 98% kanssaejistä hyppää pillisi tahtiin. Loput 2% voi vaan heivata elämästään.. For good. :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Minä olen käynyt ihan oikean emäntäkoulun. Opin siellä tekemään ruskeakastikkeen ja natsiopettaja omalla esimerkillään näytti toteen että kun tarpeeksi kovasti huutaa niin 98% kanssaejistä hyppää pillisi tahtiin. Loput 2% voi vaan heivata elämästään.. For good. :D
Mä olen käyny emäntäkoulussa. Jokusen kerran. Aitoolla.
Armeija- aikaan. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä