Minä olen kanssasi ihan samaa mieltä, mikäeli ajattelet asian niinkuin minäMaailmassa on yksi helppo tapa olla oikeassa.
Olla samaa mieltä mun kanssa.
Niin ja päivää ketjuun.
Minä olen kanssasi ihan samaa mieltä, mikäeli ajattelet asian niinkuin minäMaailmassa on yksi helppo tapa olla oikeassa.
Olla samaa mieltä mun kanssa.
Niin ja päivää ketjuun.
Empire SpecialSe pohja on jotenkin.. No.. Mauton. Mitä täytteitä otit?
Ööh, mitä siinä on?Empire Special
kinkki,katkis,valkosipuli,sipuli,juustoÖöh, mitä siinä on?
Kait mä voisin olla väärässäkin. En tiedä kun ei ole vielä koskaan sillai päässyt käymään.Mä olen aina oikeassa ja silloinkin, kun olen väärässä.
kyllä me sittenkin ollaan oltu ihan eri ukkomieskouluissaKait mä voisin olla väärässäkin. En tiedä kun ei ole vielä koskaan sillai päässyt käymään.
Ei. Kyl mä muistan vaimonhoidon kurssit, joita veti Klaus von Kikkelborg. Ideahan oli se, että vaimon pitää antaa ymmärtää olevansa oikeassa ja parhaitenhan se sujuu, milloin vaimo on siinä käsityksessä, että idea on omansa.kyllä me sittenkin ollaan oltu ihan eri ukkomieskouluissa
Mä sain niin monta kertaa kipiää kaulimesta, että mä vaihdoin koulua tokana lukuvuotena.nyt varmistu että ollaan oltu eri kouluissa, mulla oli maikkana Rva Justiina Puupää ja hän vakuutteli (kaulimen vahvistamana) että vaimo on aina oikeessa, jopa silloin kun hän on väärässä
maisteri Dita von Teasen luennoilla opin unohtumattomasti, että parempi tussun alla kuin taivasalla
Mä olen käyny emäntäkoulussa. Jokusen kerran. Aitoolla.Minä olen käynyt ihan oikean emäntäkoulun. Opin siellä tekemään ruskeakastikkeen ja natsiopettaja omalla esimerkillään näytti toteen että kun tarpeeksi kovasti huutaa niin 98% kanssaejistä hyppää pillisi tahtiin. Loput 2% voi vaan heivata elämästään.. For good.
siellä osattiin vissiin lypsää sonnitkinMä olen käyny emäntäkoulussa. Jokusen kerran. Aitoolla.
Armeija- aikaan. :ashamed:
Olen kuullut naisista jotka osaa lypsää ex miehiään. Mut en tiiä missä koulussa semmoseen oppii.siellä osattiin vissiin lypsää sonnitkin
voi luoja mä luin et emätinkoulun :ashamed:Minä olen käynyt ihan oikean emäntäkoulun. Opin siellä tekemään ruskeakastikkeen ja natsiopettaja omalla esimerkillään näytti toteen että kun tarpeeksi kovasti huutaa niin 98% kanssaejistä hyppää pillisi tahtiin. Loput 2% voi vaan heivata elämästään.. For good.
Mitähän siellä oppisi?voi luoja mä luin et emätinkoulun :ashamed:
pikasesti kun luin.
hyvin luettu, sieltä saa vissiin emätintä lähes yhä hyvin kuin tsadin diakoniopistoltavoi luoja mä luin et emätinkoulun :ashamed:
pikasesti kun luin.
veikkaisin emättimen käyttöä ja tominta tapaa....Mitähän siellä oppisi?
juurikin näin, on hyvä osata erinäiset rytmikkäät supistelut sun muutveikkaisin emättimen käyttöä ja tominta tapaa....
ei se haittaa jos menee oikeisiin kohtiinMä tien äsken lihapiirakkaa ja jumakeuta tuli HYVIÄ!! Malttas pitää näppis erossa ettei pääse paisumaan