voin kertoa että koivu siementää Lapissakin, pikkuisen myöhemmin vainYritän loiventaa tässä iiiiisolla kahvikupposella orastavaa nousujohteista ketutusta pois.
Helvetinperkeleen siitepölytinkausi|O
Just nyt vois tämän todella pahan ajan asua jossain Lapissakin....
Aivan loistavaa! Meillä ei kyllä tosin istutella pihamaalle vielä mitn, kun on vielä aika ankaraakin yöpakkasta liikenteessä. Mutta daalioita hissuksiin herättelen ja meinaan koulia tänään jossain välissä nämä meitin esikasvatetut auringonkukkasetHuomenta
Mä meinaan istuttaa tänää perunoita :snotty:
Mä tanssin eilen lumisateessa ku se laski hyvin ton siitepölyn.. JA heinix on luojan paras keksintöYritän loiventaa tässä iiiiisolla kahvikupposella orastavaa nousujohteista ketutusta pois.
Helvetinperkeleen siitepölytinkausi|O
Just nyt vois tämän todella pahan ajan asua jossain Lapissakin....
Tämä pikkasen myöhempi ajankohta houkuttelis just nyt...olis täältä etelästä pois tämän akuutin ajan siellä Lapissa ja kun siellä sitten ryhtyis moinen riesa tehottamaan, niin laskeutuis alas - missä tilanne olis jo onnellisesti ohivoin kertoa että koivu siementää Lapissakin, pikkuisen myöhemmin vain
Tämä pikkasen myöhempi ajankohta houkuttelis just nyt...olis täältä etelästä pois tämän akuutin ajan siellä Lapissa ja kun siellä sitten ryhtyis moinen riesa tehottamaan, niin laskeutuis alas - missä tilanne olis jo onnellisesti ohi
Teitä onnellisia, että sentään taivaaltakin jotain apua saatte.Mä tanssin eilen lumisateessa ku se laski hyvin ton siitepölyn.. JA heinix on luojan paras keksintö
Mulla ei siis oo ennen ollu mitään oireita siitepölystä.. (kirjotin ensin siitinpöly )
Meillä menee kans Heinixit. Ja sitten tulee liuta muitakin perässä, nyt kun on näin ärtsynä. Ite yritän sinnitellä vain nuilla perusmömmöillä. Onneksi ei ole *kopkopkopkop* torpassa kuin vain me kaksi, jotka oireilemme. Siinä jo ihan tarpeeksi haastetta kyllä.mun rouvakin saa aika vakaviakin oireita siitinpölystä jollei se muista syödä sitä vastaan tehtyä "heiniksiä"
Se on kiva, kun on välistä semmosia iisimpiä työpäiviä . Ja vallankin näin perjantaille osuvia.Meillä lähti hiljattain kolme hammasta ja kaksi onnistuin saalistamaan talteen. Kolmannesta ei ole näköhavaintoa.
Vitsit on hiljaista töissä, suurin osa näyttää pitävän vapaapäivää. Eipä tässä sitten muuta kuin ahkeraa surffailua ja ajattelin tilata pizzan lounaaksi
No oho :O...ehdit kyllä tuonnempankin . Jos vaikka äitienpäivän aikoihin olisi jo kivemmat kelit. Mimmosta lajiketta meinasit istutella?Jaa emmä meekkää pistää pottuja.. siellä tulee lunta
pahoittelen hetkellistä poissaoloa, olin tunturinkuppeessa mäenlaskuhommissaPizza syöty, maistui pahvilaatikolta :-x Onneksi näitä ei tule usein syötyä.
Onpas täällä hiljaista, tylsää....
tuut tänne lesoilee :stick:pahoittelen hetkellistä poissaoloa, olin tunturinkuppeessa mäenlaskuhommissa
oli rinteet niin huipussa kunnossa ettei juuri ikinä
Minäkin ajattelin hakea pahvilaatikon kotipitsastaPizza syöty, maistui pahvilaatikolta :-x Onneksi näitä ei tule usein syötyä.
Onpas täällä hiljaista, tylsää....
Kotipizza nimenomaan, ei voi suositella. Antaiskohan ne pelkän laatikon eurolla? Itse laittaa siihen päälle valkosipulin ja oreganon ja sitten mikroon? Olisi paljon vähäkalorisempikin vaihtoehto.Minäkin ajattelin hakea pahvilaatikon kotipitsasta
Maailmassa on yksi helppo tapa olla oikeassa.äidit on aina oikeassa
Se pohja on jotenkin.. No.. Mauton. Mitä täytteitä otit?Kotipizza nimenomaan, ei voi suositella. Antaiskohan ne pelkän laatikon eurolla? Itse laittaa siihen päälle valkosipulin ja oreganon ja sitten mikroon? Olisi paljon vähäkalorisempikin vaihtoehto.