The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yritän loiventaa tässä iiiiisolla kahvikupposella orastavaa nousujohteista ketutusta pois.

Helvetinperkeleen siitepölytinkausi|O

Just nyt vois tämän todella pahan ajan asua jossain Lapissakin....
Mä tanssin eilen lumisateessa ku se laski hyvin ton siitepölyn.. JA heinix on luojan paras keksintö :D

Mulla ei siis oo ennen ollu mitään oireita siitepölystä.. (kirjotin ensin siitinpöly :LOL: )
 
Mä tanssin eilen lumisateessa ku se laski hyvin ton siitepölyn.. JA heinix on luojan paras keksintö :D

Mulla ei siis oo ennen ollu mitään oireita siitepölystä.. (kirjotin ensin siitinpöly :LOL: )
Teitä onnellisia, että sentään taivaaltakin jotain apua saatte.

Meillä se ehti tihkuttaa sen verta että sai nimellisesti hiekkatienkin märän näköiseksi mutta ei siitä mitään apua ollut. Esikoinen on aivan tukossa, itse asiassa aamulla säikähdin tärviölle, kun poika könys vastaan - naama on kuin turpiinsa olis saanut; silmät turvoksissa poskipäitä myöten ja koko kroppa täynnä ihottumaa.... Ei oikeesti naurata yhtään. Ottaen huomioon että koko halvatun arsenaali on nyt käytössä. Ja ite näemmä tulen sujuvasti perässä, mulla ei ole mitn asiaa ulos vaikka sielläkin työ odottaa tekijäänsä.

Ja on se siitinpölykin aika vaarallista :rolleyes: :D
 
mun rouvakin saa aika vakaviakin oireita siitinpölystä jollei se muista syödä sitä vastaan tehtyä "heiniksiä"
Meillä menee kans Heinixit. Ja sitten tulee liuta muitakin perässä, nyt kun on näin ärtsynä. Ite yritän sinnitellä vain nuilla perusmömmöillä. Onneksi ei ole *kopkopkopkop* torpassa kuin vain me kaksi, jotka oireilemme. Siinä jo ihan tarpeeksi haastetta kyllä.
 
Se taitaa pukata meille lähiaikoina muutes Hammaskeijunkin visiittiä :). Nuorimmaisella heiluu kaksi hammasta, joista toinen ärvöttää aivan "kuilun partaalla" eli on ihan pienesti kiinni. Kauheen salakavalasti lähtivätkin heilumaan ja sukkelavikkelästi :O - tyttökin on asiasta jotenkin järkyttynyt, kun aamulla pestiin hampaita ja huomattiin tilanne, niin itkuksihan se meni, kun joutuu luopumaan omista hampaistaan....

Hirveen aikasin vain hälläkin sitten lähtee. Ja kun on astetta raisumpi tapaus, niin..no joo, on noihin hammastörmäilyihin vissiin jo totuttu, joten se siunaileminen sitten sikseen :D

Nyt pitää sitten etsiä Hammaskeijulle sopivan nättiä rasiaa, mihin irronneet hampiset laitetaan.
 
Meillä lähti hiljattain kolme hammasta ja kaksi onnistuin saalistamaan talteen. Kolmannesta ei ole näköhavaintoa.
Vitsit on hiljaista töissä, suurin osa näyttää pitävän vapaapäivää. Eipä tässä sitten muuta kuin ahkeraa surffailua ja ajattelin tilata pizzan lounaaksi :cool:
 
Meillä lähti hiljattain kolme hammasta ja kaksi onnistuin saalistamaan talteen. Kolmannesta ei ole näköhavaintoa.
Vitsit on hiljaista töissä, suurin osa näyttää pitävän vapaapäivää. Eipä tässä sitten muuta kuin ahkeraa surffailua ja ajattelin tilata pizzan lounaaksi :cool:
Se on kiva, kun on välistä semmosia iisimpiä työpäiviä :). Ja vallankin näin perjantaille osuvia.

Onpas teilläkin ollut vauhdikasta hampaitten vaihtelua :O. Iteltä lähti ensimmäiset hampaat vasta ekaluokalla - nyt omillakin on ekaluokalle mennessä jo vaikka kuinka monta rautahammasta valmiiksi mukanaan. Ajan hermossa pitää olla mukana tavalla tai toisella :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ja siivottu on. Vielä kun kehtois vaihtaa yöpaidan johonkin säädyllisempään asuun niin vois suunnata viikonloppu ostoksille. Työnantaja soitti ja jatkoi sopimusta maanantaille, joten tässähän on taas runsaasti aikaa hakeutua muihin töihin.. Ois ollut tarjota hoitoapulaisen paikkaa, hoitoapulaisen palkalla, mutta tähän pelleilyyn en lähde lain. En saa koskaan alaa vastaava työtä jos lähden joustamaan palkasta ja nimikkeesstä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä