Avaa vaan, Marko on aika hervoton Ei sitä oikein voi ottaa tosissaanVoi marko.. uskaltaako toista sivua avatakaan.
En tiijä onko siellä narinkkatorilla mimmonen kuhina näin vapunpäivän iltana, pitäsköhän lähtee kattoonAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29847418:Voi kun Markolla kävisi tänään parempi tuuri
Ehdottomasti lähdet .En tiijä onko siellä narinkkatorilla mimmonen kuhina näin vapunpäivän iltana, pitäsköhän lähtee kattoon
Jospa Marko haluis vaiks rapsutella mun röllykkääAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29847429:Ehdottomasti lähdet .
Awwwwww :heart:.Jospa Marko haluis vaiks rapsutella mun röllykkää
Joo Marko voi rapsutella ihan keskenään vaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29847439:Awwwwww :heart:.
Nyt Kyöpsi kömpii peiton alle :kiss:. Mukavia rapsutteluja .
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2363636-miehen-kysymys-miksei-naiset-kay-vatsankiristys-leikkauksissa/huomenta :flower:
ketä on Marko?
:OHuomenta. Puolikas heräs vartin yli viis. Väsy.
Yritti mokoma vielä leikata mun tukkaa askartelusaksilla kun nukuin.
mukana peukutusprojektissaHuomenta. Mulla on vielä yksi vapaa, eli ehdin vielä vähän siivota. Koskaan ei ole tarpeeksi puhdasta etteikö joku nurkka vaadi puunausta, muistakaat te tämä! Sunnuntaina loppuu minun työsopimus ja poijan nulikka veti kesätyöt minun nenän edestä, joten mulla vaan töitä jos joku sairastuu.. PÖh.. Oon hakenut yhteen tosi kivaan työhön joka alkaa toukokuun lopussa, niin käviskö et sinne asti (yks hassu kuukaus vaan) pidätte kaikki peukut ja varpaat pystyssä mulle. Semmosella tsemillä saan paikan varmasti! Mut muistakaa et pitää peukuttaa 24/7 ettei taika raukea!
Kiitti kamu! :kiss: Laitoin myös toisen hakemuksen äsken joten ei haittaa jos myös ajattleee onnellisia ajatuksia koko ajan. Tulee hyvää energiaa tännepäin. Oiskohan vielä muita taikoja olemassa mitä pitäisi kokeilla....mukana peukutusprojektissa
mulla on jopa backup plääni siile varalla että molemmat peukalot sattuis olemaan työn touhussa
on toki, käännetään kattila nurin päin ja taputellaan pohjaa kauhalla, samalla hoetaan "älä tule paha karma, tule hyvä karma..."Kiitti kamu! :kiss: Laitoin myös toisen hakemuksen äsken joten ei haittaa jos myös ajattleee onnellisia ajatuksia koko ajan. Tulee hyvää energiaa tännepäin. Oiskohan vielä muita taikoja olemassa mitä pitäisi kokeilla....
Joo, kiitti. Kokeilen tuota takapihalla tänään. Sytytän varuiks nuotion lähistölle jos tulessa olisi jotain taikaa..on toki, käännetään kattila nurin päin ja taputellaan pohjaa kauhalla, samalla hoetaan "älä tule paha karma, tule hyvä karma..."
Awww metis :heart:Huomenta
Mä meinaan istuttaa tänää perunoita :snotty:
:hug:Awww metis :heart:
:ashamed: ihku nainen:hug:
Heräsin ku päästä nipisti ja kuulu nips naps, onneks oli sen verta tylsät sakset ettei saanu mua kynittyä
Katos kehveliä!Huomenta. Puolikas heräs vartin yli viis. Väsy.
Yritti mokoma vielä leikata mun tukkaa askartelusaksilla kun nukuin.