The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. Mulla on vielä yksi vapaa, eli ehdin vielä vähän siivota. Koskaan ei ole tarpeeksi puhdasta etteikö joku nurkka vaadi puunausta, muistakaat te tämä! :p Sunnuntaina loppuu minun työsopimus ja poijan nulikka veti kesätyöt minun nenän edestä, joten mulla vaan töitä jos joku sairastuu.. PÖh.. Oon hakenut yhteen tosi kivaan työhön joka alkaa toukokuun lopussa, niin käviskö et sinne asti (yks hassu kuukaus vaan) pidätte kaikki peukut ja varpaat pystyssä mulle. Semmosella tsemillä saan paikan varmasti! Mut muistakaa et pitää peukuttaa 24/7 ettei taika raukea!
 
Huomenta. Mulla on vielä yksi vapaa, eli ehdin vielä vähän siivota. Koskaan ei ole tarpeeksi puhdasta etteikö joku nurkka vaadi puunausta, muistakaat te tämä! :p Sunnuntaina loppuu minun työsopimus ja poijan nulikka veti kesätyöt minun nenän edestä, joten mulla vaan töitä jos joku sairastuu.. PÖh.. Oon hakenut yhteen tosi kivaan työhön joka alkaa toukokuun lopussa, niin käviskö et sinne asti (yks hassu kuukaus vaan) pidätte kaikki peukut ja varpaat pystyssä mulle. Semmosella tsemillä saan paikan varmasti! Mut muistakaa et pitää peukuttaa 24/7 ettei taika raukea!
mukana peukutusprojektissa

mulla on jopa backup plääni siile varalla että molemmat peukalot sattuis olemaan työn touhussa
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Kiitti kamu! :kiss: Laitoin myös toisen hakemuksen äsken joten ei haittaa jos myös ajattleee onnellisia ajatuksia koko ajan. Tulee hyvää energiaa tännepäin. :D Oiskohan vielä muita taikoja olemassa mitä pitäisi kokeilla....
on toki, käännetään kattila nurin päin ja taputellaan pohjaa kauhalla, samalla hoetaan "älä tule paha karma, tule hyvä karma..."
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huomenta. Puolikas heräs vartin yli viis. Väsy.
Yritti mokoma vielä leikata mun tukkaa askartelusaksilla kun nukuin.
Katos kehveliä!

Meillä kans tehtiin moista juttua. Sillä seurauksella, että sitten siistittiin ja paljon. Tytöltä lähti toistakymmentä senttiä kikkuraa pois. Nyt eri kiva lyhyt kesälook :).

Tosin siistimisvaiheessa oli meno erilaista :D....selityksenä orastavalle ja heppoiselle kampuriuralle oli "no kun kerhokaverikin oli tehnyt....!" :O :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä