Tervetuloa
MamaOdie :wave:
Unis, ompa teitä koeteltu :hug: Kuulostat niin vahvalta ja mahtavalta äidiltä, poikasi on onnenpoika :heart:
hajuista, kyllä ottaa nenään ihan ihmehajutkin. Kurkkukarkki haisee kissanpissalle, jauhelihan paistaminen on ihan tuskaa, jääkaappi haisee, koira haisee...
hiusten värjäys, olin ajatellut jatkaa kampaajalla käyntiä ja juuri värjätään noin 4-5 viikon välein. Kesällä saatan pitää pidemmän tauon, kun aurinkokin vaalentaa sopivasti hiuksia. Nyt täytyy tosin vähän googlettaa lisää tuota värjäysasiaa!
tekonimestä, meillä on tainut jokaisella lapsella olla joku tekonimi, en muistakaan niitä enää... Lukee varmaan jossain vihossa. Mies heitti tuon tahvon ja se tuntui minustakin kivalta. Tosin nyt hän on sitä mieltä, että se pitäisi vaihtaa, koska on varmasti tyttö tulossa
Raskauskuulumisia olen kirjoitellut osassa raskauksia ja niitä on ollut kiva lukea nyt vuosien päästä
sarasofia, voimia sinulle :hug: Varasitko ultran? Koeta tosiaan ajatella jotain muuta ja mukavaa. Täältä on helppo huudella, mutta kamppailen itsekin tuon saman ajatuksen kanssa, joten täytyy vain koettaa täyttää päivät mukavalla tekemisellä ja yrittää olla rauhallisin mielin. Minua on
paleltanut ihan hirmuisesti, enkä kyllä ajattele sitä keskenmenon merkkinä. Voihan se sitäkin enteillä, mutta nyt ainakin haluan ajatella, että se olisi nimenomaan merkki raskaudesta. Olen muutenkin aika paleleva, tykkään olla villasukat jalassa ja neuletakki päällä, mutta nyt se on vielä kertaa kymmenen!
Kyllä tässä tosiaan varovaisin mielin täytyy olla itsekin, mutta toisaalta olen ajatellut sen niinkin, että nyt nautitaan tästä ja jos menee pieleen, niin sitten itketään ja suretaan. Tänään olen ajatellut kertoa raskaudesta vanhemmilleni ja sehän vasta jännittää! He ovat varmasti aivan ihmeissään, että mitä me nyt ollaan ajateltu
Uskon, että alkujärkytyksen jälkeen ovat iloisia! Isäni varsinkin on aina raskauksissani ollut erittäin huolissaan minun voinnista, joten se varmasti nousee taas puheeksi. Lapsille on varmasti myös pian kerrottava, koska pelkään heidän kuulevan asian jostain muualta ja se tuntuisi kyllä tosi kurjalta. Kaikkeahan tässä voi vielä tapahtua ja odotusaika on niiiiiiin piiiiiiiiitkäääää, mutta ehkä lastenkin on helpompi mieltää ajankulku siihen, että vauva tulee jouluna :xmas:
Voikaahan hyvin ja yritetään ajatella positiivisesti :heart:
Karhunvatukka ja tahvo 5+1