The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa. :flower:

Lie aika laittaa tältä iltaa pallit pusseihin ja pestä pensselit.

Kuisaatananpaljon maalaamista kuuskytneliöisessä kämpässä voi olla?

Ja toi eteläseinä. Mis on kaks isoa ikkunaa, partsin ovi, kaks patteria ja verholauta ja jonka maalaamiseen menee enemmän aikaa kuin kämpän muihin seiniin yhteensä. Etenkin kun sisko on ensin päättänyt purkaa verholaudan pois, mut revittyään metrisen kappaleen peitelautaa irti hoksaa, et kattopinnoite on vedetty vain verholautaan asti, joten lisää duunia ja että kotelon runko on sitä sorttia, että purkaminen aiheuttaa meteliä jota pyhinä ei sovi pitää.

Ja sarjassamme pikkusiskon koulutusta: Sanat "kyl toi mulle kelpaa" eivät päde. Mä teen kovasti rakkaalle pikkuliskolle, niin sit tehdään niin hyvin kuin osataan. Siihen ei kuulu sanat : "kelvatkoon" tai " ei tota kukaan koskaan tule katsomaan". Ei tule, mut mulle riittää se, että mä tiedän jos jotain jäi vasurilla vedetyksi puolivillaiseksi. Ja mulla on norsun muisti.

Postiluukusta tuli lisää pitsaa. Mut ei tullu ainuttakaan +nelikymppistä punatukkaista naarasotusta? Kummallista.

Tuliskohan telkkarista vaik Potteria? Voisin kattoa.
Hirmu pikkusesta naisesta haaveilet :O.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
En kyllä yhtään jaksa lukea iltasatuja. Mulla on myös mummon tainnutin ääni ja haukottelen joka sivulla niin perusteellisesti etten saa luettua kunnolla. Isien hommaa tuo lukeminen tässä talossa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805154:
Hirmu pikkusesta naisesta haaveilet :O.
Joo. Mä olen pieni mies. Pienet on haaveetkin.

Ai nii. Tääl on vissiin kymmenen rullaa maalarinteippiä??? Pikkulisko oli meinannu teipittää koko kämpän, mut onneks ny ei ollu ehtiny. Epäluottamuslause. Luulee vissiin että mä sudin maalia vääriin paikkoihin? Jos ei rajaus onnistu pensselillä, niin ei pidä avata maalipurkkia.

Huomisiltana saan palkaksi tukanleikkuun. Tilasin kevyen kesätukan mallia "yhdysvaltain merijalkaväki".
 
Joo. Mä olen pieni mies. Pienet on haaveetkin.

Ai nii. Tääl on vissiin kymmenen rullaa maalarinteippiä??? Pikkulisko oli meinannu teipittää koko kämpän, mut onneks ny ei ollu ehtiny. Epäluottamuslause. Luulee vissiin että mä sudin maalia vääriin paikkoihin? Jos ei rajaus onnistu pensselillä, niin ei pidä avata maalipurkkia.

Huomisiltana saan palkaksi tukanleikkuun. Tilasin kevyen kesätukan mallia "yhdysvaltain merijalkaväki".
Rajasin teipillä ja sain silti siniset raidat valkoiseen kattoon. Noooo, suurpiirteiselle ihmiselle kelpaa hyvin. Mies nuita aina ihailee ja muistaa kehua ( pikkutarkka nipo, liian kireä pipo) :vampire:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805226:
Postiluukusta mahtuva nainen :O. Ostan kohta Ak:lle barbin :whistle:.
Mitäs mä nukella tekisin? Muovisotilaistakin luovuin jo nelkyt vuotta sitten.

Toisaalta voi tietty miettiä, et mitäs mä oikeella naisellakaan tekisin. Mä olen semmoinen renkaita jahtaava koira, et on kiva juosta perässä, mut jos saa kiinni, niin sit ei tosiaankaan tiedä mitä sillä tekee.
 
Mitäs mä nukella tekisin? Muovisotilaistakin luovuin jo nelkyt vuotta sitten.

Toisaalta voi tietty miettiä, et mitäs mä oikeella naisellakaan tekisin. Mä olen semmoinen renkaita jahtaava koira, et on kiva juosta perässä, mut jos saa kiinni, niin sit ei tosiaankaan tiedä mitä sillä tekee.
Herne pois nenusta :hug:. Kunhan vähän pilaillaan siun postiluukku toimituksilla :D. Kahviakin olisit voinut saada, mutta ei termari olisi mahtunut luukusta :|.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805296:
Herne pois nenusta :hug:. Kunhan vähän pilaillaan siun postiluukku toimituksilla :D. Kahviakin olisit voinut saada, mutta ei termari olisi mahtunut luukusta :|.
Kahvit olisi mahtuneet :D Hopusti vain kuppi alle kun luukku kolahtelee :D
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Iltaa.

Tiedättekö miltä näytää oksennus, jonka on värjännyt musta colanmakuinen mehujää,
jonka yksi ominaisuus on se, että se värjää kielen ( ja vaatteet valuessaan vaatteille ) mustaksi. : /


Niin ja siis hyvää iltaa teille, pitäkää parempia puheenaiheita. Kunhan puhahtelin.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805296:
Herne pois nenusta :hug:. Kunhan vähän pilaillaan siun postiluukku toimituksilla :D. Kahviakin olisit voinut saada, mutta ei termari olisi mahtunut luukusta :|.
Juu, ei o hernepussia sieraimissa.

Mä en vaan tykkää muovista, en edes maalin muodossa, naisesta ny puhumattakaan.

Postiluukusta kahvi tulee letkulla ja kalja kans. Noi syötävät vaan saa olla tota litteää mallia. Ny on pitsaa, karjalanpiirakkaa ja kolmioleipiä. Ja makkaralenkki.

Mut ei kiitos muovisille tai puhallettaville naarasotuksille. Mä kärsin pahanlaatuisesta paradoksista. Tykästyn fiksuihin naisiin ja semmoisen tunnistaa siitä, että ymmärtää pysytellä minusta kaukana.

Miehen elämä voi joskus olla vaikeeta.

Mut ny murehdin lähinnä sitä, et aamulla tarttis käydä ton tuulikaapin kimppuun.
 
Iltaa.

Tiedättekö miltä näytää oksennus, jonka on värjännyt musta colanmakuinen mehujää,
jonka yksi ominaisuus on se, että se värjää kielen ( ja vaatteet valuessaan vaatteille ) mustaksi. : /


Niin ja siis hyvää iltaa teille, pitäkää parempia puheenaiheita. Kunhan puhahtelin.
Tiedän. Jostain kumman syystä.

Lääketieteestä en sit tiedä just mitään, mut tiedän sen, et ihminen ei voi voida kovin hyvin jos hänellä on vatsa täynnä oksennusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
kahvikirahvi
Iltaa.

Tiedättekö miltä näytää oksennus, jonka on värjännyt musta colanmakuinen mehujää,
jonka yksi ominaisuus on se, että se värjää kielen ( ja vaatteet valuessaan vaatteille ) mustaksi. : /


Niin ja siis hyvää iltaa teille, pitäkää parempia puheenaiheita. Kunhan puhahtelin.
En tiedä, mutta tiedän miltä näyttää kun Black cattia pullollisen juonut henkilö oksentaa (makkaraperuna-aterian) vaaleapäällysteiselle sohvalle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä