niimpä, ei elämästä selviä hengissä tai jtn
Tarkoitin kaksoiselämää..
niimpä, ei elämästä selviä hengissä tai jtn
No siinä kahden puolison skenaariossa nuo vois hyvinkin molemmat toteutua
Tarkoitin kaksoiselämää..
oisit kysyny, meikä on lukenu kymmeniä vuosiaHaudi. Miksen oo ennen tajunnu/jaksanu/viitsiny lukea lapselleni iltasatuja, se nukahtaa niiiiiiiiin ihanasti satujen jälkeen. Iltakukut ja -kiukut helpottunu 200% tän viikon aikana mitä ollaan luettu, jes!!
Voih... miulla olisi kassillinen lasten satukirjoja juuri lähdössä kiertoon. Tuleppas hurauttaen kesällä tännepäin. Teillä olisi selvästi oikea osoite noille kirjoille .Haudi. Miksen oo ennen tajunnu/jaksanu/viitsiny lukea lapselleni iltasatuja, se nukahtaa niiiiiiiiin ihanasti satujen jälkeen. Iltakukut ja -kiukut helpottunu 200% tän viikon aikana mitä ollaan luettu, jes!!
Nyt kun vielä muistat, ettet lankea siihen kaikki-hahmot-eri-äänillä -lukemiseen. Monotoninen nuotti tainnuttaa nopeammin!Haudi. Miksen oo ennen tajunnu/jaksanu/viitsiny lukea lapselleni iltasatuja, se nukahtaa niiiiiiiiin ihanasti satujen jälkeen. Iltakukut ja -kiukut helpottunu 200% tän viikon aikana mitä ollaan luettu, jes!!
Isä joka lukee :heart:. Miun isä luki miulle kanssa aina lapsena. Luki myös ruotsiksi mm. Peppi Pitkätossua. Ajatteli vissiin, että miusta tulisi tosiiiiiiii taitava ruotsin kielessä .oisit kysyny, meikä on lukenu kymmeniä vuosia
Yritän tota aina, mutta en koskaan muista kuka puhuu milläkin äänellä niin pakko luovuttaa ja tyytyä siihen monotoniseen muminaanNyt kun vielä muistat, ettet lankea siihen kaikki-hahmot-eri-äänillä -lukemiseen. Monotoninen nuotti tainnuttaa nopeammin!
Äitiiiii lukeeee satuaaaa. Nukuuuu hyviiiin .Nyt kun vielä muistat, ettet lankea siihen kaikki-hahmot-eri-äänillä -lukemiseen. Monotoninen nuotti tainnuttaa nopeammin!
Meidän porukoilla on kirjastohuone, jossa on mm. kaikki mun ja veljen vanhat satukirjat, uskoisin että sieltä niitä tulee kulkeutumaan meille ihan tarpeeksi (oman hyllyrivin lisäksi) niin joudun varmaan sanomaan että kiitos mutta ei kiitos, vaikka tarjous on kilttiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805006:Voih... miulla olisi kassillinen lasten satukirjoja juuri lähdössä kiertoon. Tuleppas hurauttaen kesällä tännepäin. Teillä olisi selvästi oikea osoite noille kirjoille .
Kestät kestät .Mä en kestä...mun maha on ihan täys
Et muuten usko kuin puuduttava ääni mulla voi olla. Käytän sitä myös töissä mummoihinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805021:Äitiiiii lukeeee satuaaaa. Nukuuuu hyviiiin .
Meillä luki molemmat vanhemmat, välillä ne luki yhessäki sillain että vaihto lukijaa sivun jälkeen tai äänitti eri henkilöitä Äiti kans lauleskeli paljon iltasin ellei ollu satua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805015:Isä joka lukee :heart:. Miun isä luki miulle kanssa aina lapsena. Luki myös ruotsiksi mm. Peppi Pitkätossua. Ajatteli vissiin, että miusta tulisi tosiiiiiiii taitava ruotsin kielessä .
Eli luonnostaan hakeudut kohti tehokkainta tapaa :flower:Yritän tota aina, mutta en koskaan muista kuka puhuu milläkin äänellä niin pakko luovuttaa ja tyytyä siihen monotoniseen muminaan
Ja ruutis, meikähän on ikuisuuden valittanu täällä ettei lapsi mee nätisti nukkumaan etkä oo vaan viittiny ehdottaa sitä satua :stick:
Et muuten usko kuin puuduttava ääni mulla voi olla. Käytän sitä myös töissä mummoihin
Ihania lapsuuden muistoja :heart:.Meillä luki molemmat vanhemmat, välillä ne luki yhessäki sillain että vaihto lukijaa sivun jälkeen tai äänitti eri henkilöitä Äiti kans lauleskeli paljon iltasin ellei ollu satua.
Yritän tota aina, mutta en koskaan muista kuka puhuu milläkin äänellä niin pakko luovuttaa ja tyytyä siihen monotoniseen muminaan
Ja ruutis, meikähän on ikuisuuden valittanu täällä ettei lapsi mee nätisti nukkumaan etkä oo vaan viittiny ehdottaa sitä satua :stick:
Huoh, miehet. Ei sitten ikinä kuuntele mitä puhun...sooooriiii
en oo hogannu että et ole kokeillu satukonstia
No mut oothan sää sitten ollu tietoinen unilukemisesta, et oo vaan tullu soveltaneeksi sitä puolikkaaseen. Tästä eteenpäin uusilla aseilla!Meillä luki molemmat vanhemmat, välillä ne luki yhessäki sillain että vaihto lukijaa sivun jälkeen tai äänitti eri henkilöitä Äiti kans lauleskeli paljon iltasin ellei ollu satua.
ei sitä millään kaikkea hoksia, siitä siihen että edes joskus jotainHuoh, miehet. Ei sitten ikinä kuuntele mitä puhun...
Kyllähän mää joku kerta luettelin mitä kaikkee oon kokeillu siihen. En kyllä muista oonko aiemmin koittanu satuja vai onko ne menny pelleilyks vaan.
No, whatsoever mutta kivaa että nyt homma pelittaa :flower: Mulla on sellai jättimäinen muumikirja minkä oon saanu ostaa 4-vuotissyntymäpäivälahjaksi saamillani rahoilla, siinä on muumisatuja, sarjakuvia, jotain pienieä leivontaohjeita ja muumilaulujakin. Se on ihana, sitä mullekin on luettu paljon.
Mähän sanoin tänään että miksen oo tajunnu jaksanu ja viisiny Mutta tästä on hyvä jatkaa toki!No mut oothan sää sitten ollu tietoinen unilukemisesta, et oo vaan tullu soveltaneeksi sitä puolikkaaseen. Tästä eteenpäin uusilla aseilla!