Ei teidän muu perhe suostu mummosta luopumaan :heart:.Haluatko minulta koira mummon?? Oon ihan kypsä sen pieruihin, karvoihin ja kaikkeen muuhunkin kuonosta hännän päähän..
Ei teidän muu perhe suostu mummosta luopumaan :heart:.Haluatko minulta koira mummon?? Oon ihan kypsä sen pieruihin, karvoihin ja kaikkeen muuhunkin kuonosta hännän päähän..
Ota koko perhe sittenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29804855:Ei teidän muu perhe suostu mummosta luopumaan :heart:.
Onnea menestyksestä.Heei mää just eilen muistin, että mulla on vinttikomerossa tyhjiä peltipurkkeja. Vein ne sinne viime kesänä, kun en just sillon jaksanu lähtee viemään niitä keräysastiaan. Ja kyllä kannatti unohtaa ne, koska tässä välillä meille on tullu pihaan oma keräsyastia.
Näin taas laiskuudesta palkittiin!
mulla on kahet appivanhemmat, koska menin tuossa männävuonna toisiinkin naimisiin
eiks olis helpompi jos köpsykkä ottas sinut...vähemmän muutettavaaOta koko perhe sitten
Awwwwwww :heart:nyt hää tunki taas syliin...me nukuttiin pienet päikytkin yhessä
Niillä on kuitenkin kotona koira, ojasta allikkoon joutuisineiks olis helpompi jos köpsykkä ottas sinut...vähemmän muutettavaa
Pistä poppoo vaan tulemaan .Ota koko perhe sitten
Mäki innostuin leikkimään, "ratsastin" Angry BirdsilläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29804851:Ensimmäinen virke kuvasti hyvin päivää. Mukavalta hulinalta kuulosti .
Just on kaksi pienintä pesussa. Saat puhtoisen porukan!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29804886:Pistä poppoo vaan tulemaan .
Siistii .Just on kaksi pienintä pesussa. Saat puhtoisen porukan!
Ei ole koiraa :'(. Kaksi karvaturria oli aikaisemmin, mutta ikävuodet tulivat täyteen. Vain yksi katti nykyään täällä asustelee :heart:. Koiran hankinta koko ajan kyllä mielessä pyörii. Toinen kissakin olisi ihana .Niillä on kuitenkin kotona koira, ojasta allikkoon joutuisin
Ihana nahkanappi :heart:. Tervetuloa :wave:.Sanoin nyt mummolle että kohta lähet kyöpelinvuorelle asumaan...
[/URL][/IMG]
Hauskaa iltaa sinnekkin :wave:.mutta nyt mä pakkaan kimpsuni ja kampsuni ja lähen viemään tuota otusta kotiinsa. palataan taas ja viettäkäähän mukava ilta.
:wave:
Ei palautusoikeutta. Käytetty tuote.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29804926:Ihana nahkanappi :heart:. Tervetuloa :wave:.
Juice sen jo sanoikuvittelet liikoja jos luulet että meikä solahtais kahen naisen loukkuun
yhessäki on tekemistä
Melkoinen sulokuono :heart:Sanoin nyt mummolle että kohta lähet kyöpelinvuorelle asumaan...
[/URL][/IMG]
Ei haittaa .Ei palautusoikeutta. Käytetty tuote.
.Kebabia ranskalaisilla..
Juice sen jo sanoi