The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Haudi. Miksen oo ennen tajunnu/jaksanu/viitsiny lukea lapselleni iltasatuja, se nukahtaa niiiiiiiiin ihanasti satujen jälkeen. Iltakukut ja -kiukut helpottunu 200% tän viikon aikana mitä ollaan luettu, jes!!
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Haudi. Miksen oo ennen tajunnu/jaksanu/viitsiny lukea lapselleni iltasatuja, se nukahtaa niiiiiiiiin ihanasti satujen jälkeen. Iltakukut ja -kiukut helpottunu 200% tän viikon aikana mitä ollaan luettu, jes!!
Voih... miulla olisi kassillinen lasten satukirjoja juuri lähdössä kiertoon. Tuleppas hurauttaen kesällä tännepäin. Teillä olisi selvästi oikea osoite noille kirjoille :).
 
kahvikirahvi
Nyt kun vielä muistat, ettet lankea siihen kaikki-hahmot-eri-äänillä -lukemiseen. Monotoninen nuotti tainnuttaa nopeammin!
Yritän tota aina, mutta en koskaan muista kuka puhuu milläkin äänellä niin pakko luovuttaa ja tyytyä siihen monotoniseen muminaan :D


Ja ruutis, meikähän on ikuisuuden valittanu täällä ettei lapsi mee nätisti nukkumaan etkä oo vaan viittiny ehdottaa sitä satua :stick:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805006:
Voih... miulla olisi kassillinen lasten satukirjoja juuri lähdössä kiertoon. Tuleppas hurauttaen kesällä tännepäin. Teillä olisi selvästi oikea osoite noille kirjoille :).
Meidän porukoilla on kirjastohuone, jossa on mm. kaikki mun ja veljen vanhat satukirjat, uskoisin että sieltä niitä tulee kulkeutumaan meille ihan tarpeeksi (oman hyllyrivin lisäksi) niin joudun varmaan sanomaan että kiitos mutta ei kiitos, vaikka tarjous on kiltti :)
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805015:
Isä joka lukee :heart:. Miun isä luki miulle kanssa aina lapsena. Luki myös ruotsiksi mm. Peppi Pitkätossua. Ajatteli vissiin, että miusta tulisi tosiiiiiiii taitava ruotsin kielessä :D.
Meillä luki molemmat vanhemmat, välillä ne luki yhessäki sillain että vaihto lukijaa sivun jälkeen tai äänitti eri henkilöitä :) Äiti kans lauleskeli paljon iltasin ellei ollu satua.
 
kahvikirahvi
sooooriiii

en oo hogannu että et ole kokeillu satukonstia
Huoh, miehet. Ei sitten ikinä kuuntele mitä puhun...


Kyllähän mää joku kerta luettelin mitä kaikkee oon kokeillu siihen. En kyllä muista oonko aiemmin koittanu satuja vai onko ne menny pelleilyks vaan.
No, whatsoever mutta kivaa että nyt homma pelittaa :flower: Mulla on sellai jättimäinen muumikirja minkä oon saanu ostaa 4-vuotissyntymäpäivälahjaksi saamillani rahoilla, siinä on muumisatuja, sarjakuvia, jotain pienieä leivontaohjeita ja muumilaulujakin. Se on ihana, sitä mullekin on luettu paljon.
 
Huoh, miehet. Ei sitten ikinä kuuntele mitä puhun...


Kyllähän mää joku kerta luettelin mitä kaikkee oon kokeillu siihen. En kyllä muista oonko aiemmin koittanu satuja vai onko ne menny pelleilyks vaan.
No, whatsoever mutta kivaa että nyt homma pelittaa :flower: Mulla on sellai jättimäinen muumikirja minkä oon saanu ostaa 4-vuotissyntymäpäivälahjaksi saamillani rahoilla, siinä on muumisatuja, sarjakuvia, jotain pienieä leivontaohjeita ja muumilaulujakin. Se on ihana, sitä mullekin on luettu paljon.
ei sitä millään kaikkea hoksia, siitä siihen että edes joskus jotain
 
Iltaa. :flower:

Lie aika laittaa tältä iltaa pallit pusseihin ja pestä pensselit.

Kuisaatananpaljon maalaamista kuuskytneliöisessä kämpässä voi olla?

Ja toi eteläseinä. Mis on kaks isoa ikkunaa, partsin ovi, kaks patteria ja verholauta ja jonka maalaamiseen menee enemmän aikaa kuin kämpän muihin seiniin yhteensä. Etenkin kun sisko on ensin päättänyt purkaa verholaudan pois, mut revittyään metrisen kappaleen peitelautaa irti hoksaa, et kattopinnoite on vedetty vain verholautaan asti, joten lisää duunia ja että kotelon runko on sitä sorttia, että purkaminen aiheuttaa meteliä jota pyhinä ei sovi pitää.

Ja sarjassamme pikkusiskon koulutusta: Sanat "kyl toi mulle kelpaa" eivät päde. Mä teen kovasti rakkaalle pikkuliskolle, niin sit tehdään niin hyvin kuin osataan. Siihen ei kuulu sanat : "kelvatkoon" tai " ei tota kukaan koskaan tule katsomaan". Ei tule, mut mulle riittää se, että mä tiedän jos jotain jäi vasurilla vedetyksi puolivillaiseksi. Ja mulla on norsun muisti.

Postiluukusta tuli lisää pitsaa. Mut ei tullu ainuttakaan +nelikymppistä punatukkaista naarasotusta? Kummallista.

Tuliskohan telkkarista vaik Potteria? Voisin kattoa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä