Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"sipsi"
En jaksa lukea, mutta heitän pari vastakysymystä:

a) miksi mies antaa vastaavassa tilanteessa ekakerralla?
b) miksi nainen ei antaisi?

Jään flunssaa potiessa ja nokkaa niistäessä odottamaan vastauksia :)

[QUOTE="sipsi";29798949]En jaksa lukea, mutta heitän pari vastakysymystä:

a) miksi mies antaa vastaavassa tilanteessa ekakerralla?
b) miksi nainen ei antaisi?

Jään flunssaa potiessa ja nokkaa niistäessä odottamaan vastauksia :)[/QUOTE]

paranemisia flunssalle. :hug:

Näin pääsiäisen tienoilla voisin sanoa, että Etsivä löytää, Kolkuttavalle avataan

ja Anokaa niin teille annetaan...:saint:

iu
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798902:
Kauhea vaahtoaminen jo 16 sivun verran. Tässäkin ajassa olisi pantu jo vaikka kuinka monta kertaa :xmas:.
Joo näin on päässyt käymään. ;) Nyt pitää katsella, onko mies1 päässyt ikinä sinne yökerhoon saakka, vai vieläkö se täällä palstalla haikailee ihanien teinineitsyiden perään (jotka ei koskaan ikinä milloinkaan tuu hakemaan sitä sieltä koneen äärestä herkkiin eroottisiin seikkailuihin, vaikka kuin oottelis ja toivois. :) )

[QUOTE="mies1";29798769]Ei, koska riski kuuluu osana tutustumista. En pelaile turvallisesti enkä usko siihen, liian helppoa mulle ;)

[/QUOTE]

Kokeile joskus ja kerro sitten miten helppoa se onkaan.

Totaaliluuserin muuten tunnistaa siitä, että jos hän soittaa seksipuhelimeen, niin sieltä vastataan, että "ei tänään, minulla on korvasärkyä".

• Tykkää
Reactions: kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798944:
Ei kannata. Heittäydy helpoksi ja anna piparia enemmin ensimmäiselle vastaantulijalle :D.
Lähdenkö heti, tämän palatsin liepeillä on aika hiljaista näihin aikoihin, mutta ehkä
läheisen rakennuksen asukas voisi lähteä vielä koirankusetusreissulle. Ihan komea koira.

Ja isäntä.:p

"sipsi"
:LOL: Joo, en ole koskaan ymmärtänyt sukupuolisidonnaisuutta tässä(kään) asiassa: ei kai sillä eroa ole, onko mis vai nainen antaessaan ekalla kerralla :)

Kiitoksia hyvistä vastauksista minun ketjussa esittämiin kysymyksiin, nauroin niin, että oli kirjaimellisesti tukehtua, yskänpuuskaan :)

Ja monennellako tapaamiskerralla on sitten soveliasta antaa, kumman sukupuolen hyvänsä? Kolmannella? Viidennellä? Kymmenennellä?

• Tykkää
Reactions: LIEN
[QUOTE="sipsi";29799002]:LOL: Joo, en ole koskaan ymmärtänyt sukupuolisidonnaisuutta tässä(kään) asiassa: ei kai sillä eroa ole, onko mis vai nainen antaessaan ekalla kerralla :)

Kiitoksia hyvistä vastauksista minun ketjussa esittämiin kysymyksiin, nauroin niin, että oli kirjaimellisesti tukehtua, yskänpuuskaan :)

Ja monennellako tapaamiskerralla on sitten soveliasta antaa, kumman sukupuolen hyvänsä? Kolmannella? Viidennellä? Kymmenennellä?[/QUOTE]

Ehkä se on parempi vaan olla antamatta tai ottamatta. On silloin sillä moraalisella kukkulalla ja voi syljeskellä alarinteeseen kaikkien hauskaa pitävien päälle.

iu
[QUOTE="sipsi";29799002]:LOL: Joo, en ole koskaan ymmärtänyt sukupuolisidonnaisuutta tässä(kään) asiassa: ei kai sillä eroa ole, onko mis vai nainen antaessaan ekalla kerralla :)

Ja monennellako tapaamiskerralla on sitten soveliasta antaa, kumman sukupuolen hyvänsä? Kolmannella? Viidennellä? Kymmenennellä?[/QUOTE]

"Miehinen" näkökulma asiaan lienee (mies1 kuvittelee ilmeisesti olevansa koko miessukupuolen äänenkannattaja), että ei sovi antaa milloinkaan. Pitää keskustella henkevästi ja filosofisesti, mielellään mahdollisimman hämärästi ja sivistyssanoja väärin käytellen, ja lihallinen yhteys on aika brutaalia ja karkeaa kaiken kaikkiaan. Tosin naisen rintoja voi katsella villapaidan läpi, jos nainen on riittävän nuori ja kaunis, mutta on kovin raakaa ja feminististä, jos nainen haluaa tehdä samoin miehen sukuelinten tai rintalihasten suhteen. Paljon muutakin vois olla, mutta en nyt jaksa miettiä tarkemmin.

Ai niin: yhden yön seksikontakteja ei naiset voi koskaan haluta: jos he yhtään katsovat, kenen mukaan menevät, on mukana heti "jotain muutakin"... En tosin ole vielä päässyt perille, mitä tämä muu on. Varmaan kokematon, reisille roiskiva mies1 kertoo meille enemmän, kunhan palaa pahoittamasta mieltään yökerhosta, jossa kaksikymppiset neitsyet eivät jostain kumman syystä syttyneet häenen eroottisille silmäilyilleen.

(Oon tosiaan ilkeä ihminen, nyt taidan mennä nukkumaan. Tai ainakin suljen suuni.)

Yhteistyössä