Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
mene sinne baariin
[QUOTE="mies1";29798682]Naisille visuaalisuus on miehiä vähemmän tärkeää, ei toki merkityksetöntä.[/QUOTE]

Ai taas kuvittelet tietäväsi mitä NAISETKIN ajattelee. *syvä huokaus*

[QUOTE="mies1";29797623]Mut ethän sä voi nähdä, kuka on kokenut ja kuinka paljon. :)

[/QUOTE]

Taivas varjele.

Asia vaatii ainoastaan hetkeä liian pitkän katseen ja kaksi sanaa, eivätkä ne kaksi sanaa ole mitenkään välttämättömät.

Ton pelin säännöt ei mun tietääkseni ole parikytvuotisen avioliittoni aikana muuttuneet, koska ne on olleet samat jo vuosituhansia.

Ei ny oikeesti hirveesti pelisilmää vaadi bongata joukosta ne vastakkaisen sukupuolen edustajat jotka ovat liikenteessä samalla mielellä kuin itte. Missä mielessä sitten itte onkin liikenteessä. Sit kyse on vaan kemiasta. Sitä on tai ei. Vaik miehellä olis BradPittin ulkonäkö, Einsteinin aivot ja JohnHolmesin varustus, niin ei hän kaikkia naisia kiinnosta, edes yhdeksi yöksi.

Ja ihan sama pätee miehiin. Kokemattomia kiimasta kärsiviä reisille tulevia teinipoikia lukuunottamatta miehetkään eivät pane kaikkea mikä liikkuu tai pysyy paikallaan.

Kemia.

Mut mikä hitto siin on, et miksi seksistä tykkäävät naiset on tänäkin päivänä mies1:n tai muiden vastaavien mielestä "jakorasioita" tai muuten vaan viallisia?

Noitavainot päättyivät kun keskiaika loppui.

[QUOTE="mies1";29798659]Okei, en ole eri linjoilla :) Tarkoitin lähinnä sitä että joku mies karsiutuisi koska nolla kumppania, vaikka kuinka mukava ja kiinnostava muuten. Se kuulostaa kamalalle mutta uskon sellaistakin tapahtuvan.

Pitäis tavallaan seurata intuitiota loppuun saakka avoimesti ilman että esim. henkilöhistoria tuhoaa sen oman näkemyksen. Siinä on riskinsä toki, mutta musta ei voi olla kiinnostumista ilman riskiä.[/QUOTE]

Jos sä tapaat vanhemman, kauniin, seksikkään ja kaikinpuolin ihanan naisen, ja hän kertoo sulle ettei hänellä oo ollut ainuttakaan seksikumppania, niin eikö sua muka yhtään ihmetytä että mikä hitto tässä kuviossa nyt on vialla?

muoks. lisätään vielä kysymys että uskoisitko saavasi kyseiseltä naiselta HYVÄÄ seksiä ensimmäisellä seksikerralla?

Viimeksi muokattu:
jusjust
[QUOTE="mies1";29798682]Naisille visuaalisuus on miehiä vähemmän tärkeää, ei toki merkityksetöntä.[/QUOTE]

Paskapuhetta. Mä ainakin nautin katsoa kuinka mieheni kyrpä uppoaa märkään pilluuni.

"mies1"
Mut mikä hitto siin on, et miksi seksistä tykkäävät naiset on tänäkin päivänä mies1:n tai muiden vastaavien mielestä "jakorasioita" tai muuten vaan viallisia?

Noitavainot päättyivät kun keskiaika loppui.
Seksuaalisuuden kapeus on minusta ongelma. Ihmisillä on jaottelu esimerkiksi siitä, että on olemassa vain pikaista ja jännää seksiä ja turvallista ja tylsää seksiä. Seksuaalisuuden keskeisyys nostattaa epäilyjä, vaikka aivan inhimillinen asia. Naisen palvomista, erotiikkaa on vähän.

Itse peräänkuulutan sitä välimaastoa seksuaalisesti estyneen ja ympäriinsä panevan välistä. Aivan samoin kuin olen sitä mieltä, että sama nainen voi olla sekä hyvä äiti että hyvä rakastaja ja samassa suhteessa voi olla sekä ystävyyttä että intohimoa tai samassa naisessa olisi hyvä olla bimboa ja viisasta. Jostain syystä ihmiset valitsevat Suomessa vain yhden värin ja sulkevat muut ulos, tosi herkästi. Meillä on suht vähän naisia, jotka ovat kilttejä mutta myös tuhmia, enemmän on naisia, jotka ovat vain jompaa kumpaa. Jne. Echo paheksui sitä, että olen yhtä aikaa kiltti ja seksuaalinen, joskus jopa perverssi mies. Jne.

Ihmisten ristiriidattomuus ja "selkeys" monilla eri tasoilla on mielestäni ongelma, mutta toki ymmärrettävä asia olosuhteidemme takia.

Lunatic
[QUOTE="mies1";29798595]Eivät, tuo on ihmisyyden kovaa ydintä. Jos nainen ei haluta heti, miksi ihmeessä olla hänen kanssaan? Eikä se, että nainen haluttaa, tarvitse tarkoittaa, että syvyyttä puuttuisi. Nähdään harmaan sävyjä. Ihmiset lokeroi asioita liikaa, moni asia on oikeasti monisäikeinen. 30v voi kuolata aivan siinä kuin 20v, siihen vaan rinnalle tulee muutakin.

Mulle kiinnostus naisesta ratkeaa sekunneissa, ulkonäön osuus ehkä 70 prosenttia muttei riitä yksinään mitenkään - ja on ollut monia baari-iltoja, että kukaan nainen ei ole kiinnostanut paikassa. Näitä on tainnut olla paljon enemmän kuin "onpas paljon ihania naisia" -iltoja. MUTTA viime aikoina en ole käynyt niin baareissa ja nuoret naiset on kaunistuneet. :)[/QUOTE]

"mies1"
Jos sä tapaat vanhemman, kauniin, seksikkään ja kaikinpuolin ihanan naisen, ja hän kertoo sulle ettei hänellä oo ollut ainuttakaan seksikumppania, niin eikö sua muka yhtään ihmetytä että mikä hitto tässä kuviossa nyt on vialla?

muoks. lisätään vielä kysymys että uskoisitko saavasi kyseiseltä naiselta HYVÄÄ seksiä ensimmäisellä seksikerralla?
Ei, koska riski kuuluu osana tutustumista. En pelaile turvallisesti enkä usko siihen, liian helppoa mulle ;) Olennaisinta on se hetki ja se tunne, jonka saan hänestä. Sen voimalla eteenpäin vaan, tuli mitä tuli. Perusluottamus ihmisiin on kunnossa.

Uskoisin siinä mielessä, että hän olisi aidosti läsnä siinä tilanteessa kun asia on uutta. Mulle tää on tärkeämpi kuin iso määrä kaatoja vyöllä. Karsastan itse asiassa rutinoitumista liiallisena.

[QUOTE="mies1";29798769]Ei, koska riski kuuluu osana tutustumista. En pelaile turvallisesti enkä usko siihen, liian helppoa mulle ;) Olennaisinta on se hetki ja se tunne, jonka saan hänestä. Sen voimalla eteenpäin vaan, tuli mitä tuli. Perusluottamus ihmisiin on kunnossa.

Uskoisin siinä mielessä, että hän olisi aidosti läsnä siinä tilanteessa kun asia on uutta. Mulle tää on tärkeämpi kuin iso määrä kaatoja vyöllä. Karsastan itse asiassa rutinoitumista liiallisena.[/QUOTE]

[QUOTE="mies1";29798769]Ei, koska riski kuuluu osana tutustumista. En pelaile turvallisesti enkä usko siihen, liian helppoa mulle ;) Olennaisinta on se hetki ja se tunne, jonka saan hänestä. Sen voimalla eteenpäin vaan, tuli mitä tuli. Perusluottamus ihmisiin on kunnossa.

Uskoisin siinä mielessä, että hän olisi aidosti läsnä siinä tilanteessa kun asia on uutta. Mulle tää on tärkeämpi kuin iso määrä kaatoja vyöllä. Karsastan itse asiassa rutinoitumista liiallisena.[/QUOTE]

Ei kokemus välttämättä tarkoita rutinoitumista. Ja kun miettii miten useimmat naiset ovat kokeneet neitsyyden menetyksensä niin luulenpa että voisit joutua pettymään. Toki tässä on miehillä ja naisilla vähän erilaiset lähtökohdat ja varsinkin jos sulla on vähänkin jotain neitsytfantasiaa niin ei ehkä haittaa vaikkei nainen sitten tekisi muuta kuin makaisi paikallaan.

Et voi tosissasi väittää ettet ihmettelisi mistä kokemattomuus johtuu? Mulle tulisi ensimmäisenä mieleen että on kokenut jotain hyväksikäyttöä lapsena. Tai on ollut vaikka munkki tai nunna. Tai vankilassa tai suljetulla. Toki voi olla ettei vaan ole tullut oikeata ihmistä vastaan mutta mitä vanhempi niin sitä vähemmän sellaista uskoisi.

"mies1"
Ei kokemus välttämättä tarkoita rutinoitumista. Ja kun miettii miten useimmat naiset ovat kokeneet neitsyyden menetyksensä niin luulenpa että voisit joutua pettymään. Toki tässä on miehillä ja naisilla vähän erilaiset lähtökohdat ja varsinkin jos sulla on vähänkin jotain neitsytfantasiaa niin ei ehkä haittaa vaikkei nainen sitten tekisi muuta kuin makaisi paikallaan.

Et voi tosissasi väittää ettet ihmettelisi mistä kokemattomuus johtuu? Mulle tulisi ensimmäisenä mieleen että on kokenut jotain hyväksikäyttöä lapsena. Tai on ollut vaikka munkki tai nunna. Tai vankilassa tai suljetulla. Toki voi olla ettei vaan ole tullut oikeata ihmistä vastaan mutta mitä vanhempi niin sitä vähemmän sellaista uskoisi.
Toki on, mutta kokematon mies voi olla kuulemma upea rakastaja :)

Itse asiassa EN toivo naisen noin toimivan.

En osaa ajatella pahaa ihmisistä vaan suhtaudun heihin ihmisinä enemmän avosylin ja varauksetta, vaikken voi kiinnostua jokaisesta syvemmin ikinä.

Ei kai tuo nykyaikana ole kovin harvinaista, niin moni elelee aika yksin. Varmasti on kosolti naisia puutteessa betonikuutioissa as we speak :p

[QUOTE="mies1";29798861]Toki on, mutta kokematon mies voi olla kuulemma upea rakastaja :)

En osaa ajatella pahaa ihmisistä vaan suhtaudun heihin ihmisinä enemmän avosylin ja varauksetta, vaikken voi kiinnostua jokaisesta syvemmin ikinä.

Ei kai tuo nykyaikana ole kovin harvinaista, niin moni elelee aika yksin. Varmasti on kosolti naisia puutteessa betonikuutioissa as we speak :p[/QUOTE]

Et varmaankaan toivo, mutta sitä se hyvin mahdollisesti olisi.

Toivottavasti tuo naivi suhtautuminen ihmisiin ei kostaudu. Ilman terveitä ennakkoluuloja ei koko ihmiskuntaa olisi olemassakaan.

[QUOTE="mies1";29798861]Toki on, mutta kokematon mies voi olla kuulemma upea rakastaja :)

Ei kai tuo nykyaikana ole kovin harvinaista, niin moni elelee aika yksin. Varmasti on kosolti naisia puutteessa betonikuutioissa as we speak :p[/QUOTE]

Kukapa sen ketun hännän nostais, jollei kettu itse.

Tämä egotrippi on ollut kyllä aikamoista luettavaa mitä harrastat. Olet niin vakuuttunut omasta erinomaisuudesta että aloitit ristiretken asian puolesta palstalla.

Pitäisiköhän sitä omanarvontuntoa hakea jotain muuta kautta kuin todistelemalla sitä, että vaikka on kokematon, niin on varmasti ihan mielettömän pähee rakastaja?

Jos vaikka sen sijaan että tuntikausia täällä yrität vakuuttaa kaikkia itsestäsi ja sinun arvosta rakastajana, keskittyisit siihen naisen saamiseen ensinnäkin.

Ai niin mutta siitähän se sinun saarnasi lähti kun ei naisille "kelpaa" kokematon mies kun et osaa olla mainostamatta sitä asiaa.

Ei voi olla noin huono itsetunto muutamista rukkasista.

"Mies78"
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798902:
Kauhea vaahtoaminen jo 16 sivun verran. Tässäkin ajassa olisi pantu jo vaikka kuinka monta kertaa :xmas:.
mies1 tuskin olis pannut kumminkaan. Eli kun ei saa, niin ihan sama vaikka hukkaisi aikaansa täällä.

Yhteistyössä