Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
iu
Pelkkä nussiminen ei oo mun juttu yleensä, oon sellainen - mutta silti hyvä mitä vähemmän kokemus merkkaa. Se kokematon mies voi just olla esim. enemmän läsnäoleva, jotkut naiset kertoneet.
Miten ihmeessä voi säilyä kokemattomana, jos kuitenkin pääsee niin lähelle naista että keskustelee tämmöisistä asioista? Vai tapahtuuko tämä juttelu netin välityksellä pelkästään? Vai onko ihan jokin syy, miksi homma ei koskaan etene käytännön tasolle?

"mies1"
Miten ihmeessä voi säilyä kokemattomana, jos kuitenkin pääsee niin lähelle naista että keskustelee tämmöisistä asioista? Vai tapahtuuko tämä juttelu netin välityksellä pelkästään? Vai onko ihan jokin syy, miksi homma ei koskaan etene käytännön tasolle?
Ööh, tarkoitin että kun joku sanoi että kokemattoman näkee olemuksesta. Ei sitä näe aina, avoimet ovet pitäis olla kaikille jos mies on komea ja mukava. Esimerkiksi tää mun tuttu on suht tavallisen miehen oloinen ja reilu kaveri, ei vaan kiinnostanut naisseuran haku. Työpaikalla tapasi tyttöystävän.

En myöskään oikein usko, että kokematon on aina huonompi valinta kuin esim. joku yleisesti tunnettu pukki, edes siihen seksiin. Mulle on sama naisissa: en mä vois mitenkään aina suosia kokenutta naista vaan liika kokemus voi olla jopa miinusta MYÖS "lyhyissä tuttavuuksissa". En esimerkiksi yleensä pidä siitä, jos vieras nainen käy mitenkään päälleni seksuaalisesti. Moni muukaan mies ei pidä tästä.

[QUOTE="Vieras";28414294]Kun monikaan nainen ei saa orkkua tuntemattoman kanssa tai pelkästä yhdynnästä, niin miksi te annatte miehelle heti ja annatte itsestänne helpon kuvan?

Suhteessa ollessa vaaditaan sitä ja tätä arvostusta, lämmittelyä yms,. mutta vieraan ja uuden miehen alle hypätään heti ja jalat auki kohti pyhintä!

Ettei vaan takana olisi huono itsetunto ja menettämisen pelko? Pakko antaa sitä mitä mies haluaa ja toki siinä oma huono itsetunto kohoaa kun joku roiskaiseen nautintonsa sinun avullasi?[/QUOTE]

Saatan harrastaa seksiä ensi tapaamisella, koska pilluni ei ole hyödyke, jonka annan toiselle saamatta aktista itse mitään.

Vaadin myös yhden yön jutussa tai muussa lyhyemmässä suhteessa seksuaalisuuteni ja ihmisyyteni arvostusta. Samaten annan näitä asioita toiselle osapuolelle.

Asetelma ei ole samanlainen kuin vakituisessa suhteessa, mutta sen ei ole tarkoituskaan olla. Molemmilla kuvioilla on puolensa, aikansa ja paikkansa elämässäni.

Kyseessä ei ole menettämisen pelko. Minulla on nykyään aikuisiällä aika hyvä itsetunto, eikä sen kohottamiseksi siis tarvi tehdä asioita, joita en itse halua tehdä.
Itsetuntoni ja -tuntemukseni on myös niin hyvä, ettei minun tarvitse kieltäytyä seksuaalisesta nautinnosta vartioidakseni asemaani mielestäni teennäisellä ja turhalla helppo nainen vs kunnollinen nainen -janalla.

En väitä, etteikö seksuaaliseen historiaani kuuluisi myös kohtaamisia, jotka näin jälkikäteen ajateltuna olisi voinut jättää väliin. Olen kuitenkin ehtinyt tehdä elämäni aikana arviointivirheitä myös muilla elämänalueilla, enkä käytä ylettömästi aikaa niittenkään katumiseen ja vatvomiseen.

Ihmisenä kasvuun kuuluu se, että tunnistaa itseä vahingoittavat käyttäytymismallit, korvaa ne uusilla ja hyväksyy menneisyyden kokemukset osana omaa henkilöhistoriaa. En ymmärrä, miksi juuri seksuaalisuuden alueella tapahtuneet virhearvioinnit olisivat sellaisia, joiden perusteella nimenomaan naista arvotetaan ikuisesti.

"mies1"
Seksuaalinen kanssakäyminen ei musta ratkea kokemuksella, vaan halu ja asenne on kaikkein tärkeimmät. Sillä kaikessa lihaksilla/koordinaatiolla tehtävässä voi musta tulla vaikka kuinka hyväksi halutessaan, jos ei ole isompaa vikaa, ja paljon helpommin kuin teoriatiedossa. Seksi ei oo musta mitenkään vaikeaa, mutta intiimiä kyllä ja siksi kunnioitan naista.

Vaikka on kokematon nainen mutta asenne avoin ja halukas niin ottaisin hänet koska vaan ennen kuin kokeneen naisen jossa on moni muu asia pielessä (esim. ei näytä mulle viehättävälle). Lopulta yhdyntä on vaan osa seksuaalisuutta.

Voi teoriassa, jolloin ei olekaan pelkkää seksiä, mutta käytännössä kuten Happygirl sanoi niin ei se seksi ole yhtä moniulotteista niissä kuin harvoin, esileikkiä on heikommin, alkoa veressä, ym. Pelkkä nussiminen ei oo mun juttu yleensä, oon sellainen - mutta silti hyvä mitä vähemmän kokemus merkkaa. Se kokematon mies voi just olla esim. enemmän läsnäoleva, jotkut naiset kertoneet.
Kyllä minusta suuteleminen ja hyväily kuuluu seksiin. Siihen "vain-seksiinkin". Jos sulla ja häppärillä on tällaiset kokemukset että seksi on jotain pelkkää panemista monesti niin ehkä sitten kannattaisi kokeilla sitä kokenutta kumppania?

"Vieras."
Mä olen antanut ekalla kerralla, koska oon tiennyt, ettei tokaa kertaa tule. Muutamat miehet on vaan olleet niin vetovoimaisia ja karismaattisia, etten ole halunnut sanoa ei. Ovat yleensä siis esim. asuneet niin kaukana, että tilanne on ollut nyt tai ei koskaan. Yhtä heistä tosin näin sitten useammankin kerran, mutta välissä oli aina useita kuukausia, emmekä siis olleet suhteessa. Nämä miehet ovat ne, jotka jälkeenpäinkin muistan parhaina seksikokemuksina.

"mies1"
Kyllä minusta suuteleminen ja hyväily kuuluu seksiin. Siihen "vain-seksiinkin". Jos sulla ja häppärillä on tällaiset kokemukset että seksi on jotain pelkkää panemista monesti niin ehkä sitten kannattaisi kokeilla sitä kokenutta kumppania?
No en mä noinkaan sanoisi että seksi on pelkkää panemista, sitähän mä just sanoin ettei niin voi olla, olemme mutkikkaampia. Mutta kyllä sen laatu nousee tutun naisen kanssa verrattuna tuntemattomaan, jotenkin se monimutkaisempi henkilösuhde on antoisampi ja helpompi vaikka uutuus toki menee. Muistaakseni tutkitustikin useimmilla ihmisillä näin. Isompi panostus saa ehkä aikaan lisää henkistä tyydytystä ja arvostusta.

TOKI vanhempia naisia en oo koskaan kokeillut :) Koska todella harvoin ovat mulle kiinnostavia.

Kun viittasit että suutelu kuuluu seksiin ja nikistäsi päättelin että saatat olla mies. No herran jestas näytä mulle mies kuka ei tulkitse suutelua myöhempään seksiin :D Sitä miestä ei ole olemassa!
Alfa Lyrae = Lyyran tähdistön päätähti, toiselta nimeltä Vega.

En tarkoita että suutelu kuuluu VAIN seksiin. Vaan että seksiin kuuluu myös suutelu vai miten tämän sulle selittäisi.

Mä en taida tuntea ainuttakaan miestä joka kuvittelisi suudelman automaattisesti johtavan seksiin. Suosittelen vaihtamaan tuttavapiiriä.

no huh uh
Voi teoriassa, jolloin ei olekaan pelkkää seksiä, mutta käytännössä kuten Happygirl sanoi niin ei se seksi ole yhtä moniulotteista niissä kuin harvoin, esileikkiä on heikommin, alkoa veressä, ym. Pelkkä nussiminen ei oo mun juttu yleensä, oon sellainen - mutta silti hyvä mitä vähemmän kokemus merkkaa. Se kokematon mies voi just olla esim. enemmän läsnäoleva, jotkut naiset kertoneet.
No tottakai on esileikkiä! Miksi ihmeessä ei olisi? Voi sitä vieraankin kanssa esileikitellä.

Alfa Lyrae = Lyyran tähdistön päätähti, toiselta nimeltä Vega.

En tarkoita että suutelu kuuluu VAIN seksiin. Vaan että seksiin kuuluu myös suutelu vai miten tämän sulle selittäisi.

Mä en taida tuntea ainuttakaan miestä joka kuvittelisi suudelman automaattisesti johtavan seksiin. Suosittelen vaihtamaan tuttavapiiriä.
No tietysti mutta ajattelin että jos olet mies ajattelet kuten miehet, eli että suutelu = todennäköisemmin luvassa seksiä. Mutta sinä oletkin nainen joten eipä sitten enää mitään :)

iu
[QUOTE="mies1";29798330]No en mä noinkaan sanoisi että seksi on pelkkää panemista, sitähän mä just sanoin ettei niin voi olla, olemme mutkikkaampia. Mutta kyllä sen laatu nousee tutun naisen kanssa verrattuna tuntemattomaan, jotenkin se monimutkaisempi henkilösuhde on antoisampi ja helpompi vaikka uutuus toki menee. Muistaakseni tutkitustikin useimmilla ihmisillä näin. Isompi panostus saa ehkä aikaan lisää henkistä tyydytystä ja arvostusta.

TOKI vanhempia naisia en oo koskaan kokeillut :) Koska todella harvoin ovat mulle kiinnostavia.[/QUOTE]
Hyvä ihme, miten sä et MILLÄÄN voi käsittää, että on ihan kaks eri asiaa harrastaa seksiä senhetkisestä halusta ("pika-ateria") tai sitten tutun, ihanan tai muuten turvallisen kumppanin kanssa. Molemmille lienee tilausta (vaikka mulla ei ekana mainitusta tosin henk.koht.kokemusta olekaan), ja tilanteet ovat aivan erilaiset.

Sä näet ainoona vaihtoehtoa ton johonkin tähtäävän romanttisen suhteen, jolloin tietenkin on merkitystä ihan kaikella muullakin kuin seksuaalisella vetovoimalla (jota tosin sitäkin SIINÄKIN tarvitaan). Se pelkkä kertapanokaan ei tosiaankaan saisi olla pelkkää pumppausta, vaan totta kai siihen liittyy hyväilyjä, suutelua ja muuta kivaa.

Jotenkin paistaa totaalinen kokemuksen puute nyt viesteistäsi. Josko et esittäis asiantuntijaa, vaan kyselisit neuvoja? Suhtautuminen vois olla silloin todella toisenlainen, paljon myönteisempi.

PS: Jos oot ite noin nelikymppinen ja edelleen unelmoit neitseellisestä teinityttöystävästä, voin sanoa, että ei näytä lupaavalta kyllä.

mene sinne baariin
No tietysti mutta ajattelin että jos olet mies ajattelet kuten miehet, eli että suutelu = todennäköisemmin luvassa seksiä. Mutta sinä oletkin nainen joten eipä sitten enää mitään :)
Ihanko oikeasti sinä luulet tietäväsi mitä miehet ajattelevat? Esim tästä suuteluasiasta?
Siis useampi kuin yksi tai kolme tai max viisi miestä. Minä olen paljon sinua vanhempi nainen ja olen ollut vuosikymmeniä miesten kanssa tekemisissä vaikka missä yhteyksissä, eikä koskaan ole tullut esille sellaista käsitystä, että miehet ajattelisivat suutelimisen olevan lupaus seksistä. Siis automaattisesti ja suoraan.

"mies1"
No tottakai on esileikkiä! Miksi ihmeessä ei olisi? Voi sitä vieraankin kanssa esileikitellä.
Toki, mut jos mentäis kärpäsinä kattoon baari-iltojen jälkeisiä sessiota seuraamaan niin ei se samaa ole kuin suhteessa. Harva ihminen yksinkertaisesti pystyy tutun ja tuntemattoman kanssa samalla lailla touhuamaan. Monella miehellä myös alkoholi laskee peniksen jykevyyttä. Tietenkin krapulassa panettaa ;)

Jos veikkaan niin useimmiten taitaa olla että nukutaan vaan yhdessä, sit kakkosena, että aamulla jotain ja vasta kolmosena pannaan yö laskuhumalassa.

[QUOTE="mies1";29798330]No en mä noinkaan sanoisi että seksi on pelkkää panemista, sitähän mä just sanoin ettei niin voi olla, olemme mutkikkaampia. Mutta kyllä sen laatu nousee tutun naisen kanssa verrattuna tuntemattomaan, jotenkin se monimutkaisempi henkilösuhde on antoisampi ja helpompi vaikka uutuus toki menee. Muistaakseni tutkitustikin useimmilla ihmisillä näin. Isompi panostus saa ehkä aikaan lisää henkistä tyydytystä ja arvostusta.

TOKI vanhempia naisia en oo koskaan kokeillut :) Koska todella harvoin ovat mulle kiinnostavia.[/QUOTE]

Etkö sä aiemmin tykännyt uutuuden viehätyksestä ja kokemattomuudesta? Nyt onkin parempi tuttu ja "uutuus toki menee". Tuttu petikumppani ei liene kovin kokematon?

En tarkoita kokeneella vanhoja naisia.

Mutta anyway, tämä nyt ei taas liittynyt mitenkään siihen että suutelu ja hyväily ei tee seksistä muutakin kuin seksiä.

Ihanko oikeasti sinä luulet tietäväsi mitä miehet ajattelevat? Esim tästä suuteluasiasta?
Siis useampi kuin yksi tai kolme tai max viisi miestä. Minä olen paljon sinua vanhempi nainen ja olen ollut vuosikymmeniä miesten kanssa tekemisissä vaikka missä yhteyksissä, eikä koskaan ole tullut esille sellaista käsitystä, että miehet ajattelisivat suutelimisen olevan lupaus seksistä. Siis automaattisesti ja suoraan.
No ei tietysti välittömästi että kun pääsee suutelee naista niin makkarin ovet aukeaa siihen eteen ja sitä rataa, mutta kyllä se merkitsee miehille sitä että nainen on halukas harrastamaan seksiä. Ja he alkavat automaattisesti haaveilla siitä. Monesti kun olen nuorempana erehtynyt suutelemaan miestä ja en ole ollut lähdössä jatkoille, niin tämä on sanonut että miksi sitten suutelit mua? Se vaan tarkoittaa miehille enemmän.

[QUOTE="mies1";29798393]Toki, mut jos mentäis kärpäsinä kattoon baari-iltojen jälkeisiä sessiota seuraamaan niin ei se samaa ole kuin suhteessa. Harva ihminen yksinkertaisesti pystyy tutun ja tuntemattoman kanssa samalla lailla touhuamaan. Monella miehellä myös alkoholi laskee peniksen jykevyyttä. Tietenkin krapulassa panettaa ;)

Jos veikkaan niin useimmiten taitaa olla että nukutaan vaan yhdessä, sit kakkosena, että aamulla jotain ja vasta kolmosena pannaan yö laskuhumalassa.[/QUOTE]

Katsos tämän takia juuri ei pidetä niitä "avoimia ovia" kaikille komeille ja kivoille, vaan valikoidaan se josta luultavasti on hommiinkin. Tarkoitus on kuitenkin saada sitä seksiä ihan sen yhteisen yön aikana.

mene sinne baariin
No ei tietysti välittömästi että kun pääsee suutelee naista niin makkarin ovet aukeaa siihen eteen ja sitä rataa, mutta kyllä se merkitsee miehille sitä että nainen on halukas harrastamaan seksiä. Ja he alkavat automaattisesti haaveilla siitä. Monesti kun olen nuorempana erehtynyt suutelemaan miestä ja en ole ollut lähdössä jatkoille, niin tämä on sanonut että miksi sitten suutelit mua? Se vaan tarkoittaa miehille enemmän.
No joo, ehkä nuorille kokemattomille miehille nuorten kokemattomien naisten kanssa, sen verran annan periksi :) Mutta jos et sattumoisin tiennyt, niin kerron sinulle salaisuuden, älä kerro kenellekään, miehet ajattelevat muutakin kuin seksiä.

• Tykkää
Reactions: päätön
No joo, ehkä nuorille kokemattomille miehille nuorten kokemattomien naisten kanssa, sen verran annan periksi :) Mutta jos et sattumoisin tiennyt, niin kerron sinulle salaisuuden, älä kerro kenellekään, miehet ajattelevat muutakin kuin seksiä.
:LOL: Miehet ajattelevat aina sopivan naisen kohdalle osuessa seksiä ensimmäisenä. Se on fakta. Mutta kyllä heillä sinne korvien väliin muutakin mahtuu… Se jokin muu vaan ei pääse "oikeuksiinsa" aina ;D

Yhteistyössä