missäs sun on, ei ole näkyny. opcorn:Taas näköjään loppui argumentit. Ei uutta.
Kyllä, ei kaikki naiset tunne niitä peniksen liikkeitä sisällään. Silloin on luonnollista, että orgasmin saaminen nousee suurempaan rooliin.
En kyllä usko, ettei joku tuntisi niitä peniksen liikkeitä. Pakkohan se on tuntea? :0
Sehän tekee ihan mielettömän hyvää, kun penis hieroo emättimen takaseinämää.
Ei aina mutta jos on kyseessä yksi pano niin on järkevämpi valita kokenut. Saa varmemmin hyvää seksiä.Ymmärsin iulta ja AL:lta että kumppanin pitäisi naisen joku rima ylittää kokemuksessa, aina. Hyvä jos sinä näet asian muuten.
Mut ethän sä voi nähdä, kuka on kokenut ja kuinka paljon.Ei aina mutta jos on kyseessä yksi pano niin on järkevämpi valita kokenut. Saa varmemmin hyvää seksiä.
Seksisuhteessa voisikin olla ihan hauskaa kokeilla kokemattoman "opettamista". Mutta en tiedä onnistuisiko tämä kun ei viittis ihan pennun kanssa kuitenkaan harrastaa ja vanhemmassa kokemattomassa miehessä on jotain etovaa. Tai pitäisi olla ehkä joku erikoinen syy miksi on kokematon.
Eikö parempi olisi luottaa siihen omaan intuitioon? Jos mies vaikuttaa ihanalta mutta on kokematon niin kuinkas sellainen mies voisi muuten kuin huorien kautta tulla kokeneeksi jos kaikilla pamahtaa haarat kiinni kun mies kertoo sen? Onko naiset oikeesti nykyään tuollaisia vai onko se tää palsta?Voihan sitä kysyä?
Kyllä sen pystyy aika hyvin arvioimaan jutuista ja olemuksesta. Ja mä tykkäsin sinkkuaikana enempi olla sellaisten miesten kanssa keistä olin kuullut kavereilta/tutuilta hyvää.
En ole. Eiköhän näitä löydy joka paikasta.ootko turutar?
ne kuulemma kierrättää miehiä oikein urakalla
Okei, en vaan olisi varma. Tunnen mm. yli 30v poikuuden menettäneen miehen. Ihan kunnollinen mies on.Kyllä sen pystyy aika hyvin arvioimaan jutuista ja olemuksesta. Ja mä tykkäsin sinkkuaikana enempi olla sellaisten miesten kanssa keistä olin kuullut kavereilta/tutuilta hyvää.
LUETUNYMMÄRTÄMINEN????Ymmärsin iulta ja AL:lta että kumppanin pitäisi naisen joku rima ylittää kokemuksessa, aina.
Toiset ei saa erityistä nautintoa penetraatiosta. Siis varmaan sen liikkeen tuntee, mutta se ei vain tunnu erityisen hyvältä. Silloin muu koskettelu ja klitoriksen kiihotus on erityisen tärkeää jos haluaa nautintoa saada.En kyllä usko, ettei joku tuntisi niitä peniksen liikkeitä. Pakkohan se on tuntea? :0
Sehän tekee ihan mielettömän hyvää, kun penis hieroo emättimen takaseinämää.
No okei, hyvä. Mun asenne silti on että haluan paljon hyväillä, suudella, ym. ym. naista myös. Se on tosi mukavaa, samoin tuhmien puhuminen ja kirjoittaminen on mukavaa mulle. Jotenkin seksi vieraankin kanssa on paljon isompi asia.LUETUNYMMÄRTÄMINEN????
Kaiken aikaa olen puhunut seksihakuisista yhden yön panoista. Ei siis AINA. Ja jos pilkkuja nusaistaan, niin en ole puhunut niinkään kokemuksesta kuin edes auttavista taidoista.
Noitako ei mielestäsi voi olla niissä yhden yön panoissa? Kirjoittamista jos ei lasketa.No okei, hyvä. Mun asenne silti on että haluan paljon hyväillä, suudella, ym. ym. naista myös. Se on tosi mukavaa, samoin tuhmien puhuminen ja kirjoittaminen on mukavaa mulle. Jotenkin seksi vieraankin kanssa on paljon isompi asia.
Alat olla jo aika. Pitäiskö sulkee kone(et) ja keskittyy vaan siihen lasiin?No okei, hyvä. Mun asenne silti on että haluan paljon hyväillä, suudella, ym. ym. naista myös. Se on tosi mukavaa, samoin tuhmien puhuminen ja kirjoittaminen on mukavaa mulle. Jotenkin seksi vieraankin kanssa on paljon isompi asia.
Minä oon kyllä aina kuvitellu että ne seinälihat on kiinni toisissaan jos siellä ei ole välissä mitään.kai sen voi olla tuntemati jos tavara on liian väljä peeniksen paksuuteen nähden
No jos siellä välissä on jotain pikkuriikkistä, niin ei välttämättä tunnu (hyvältä)? Tämmöisestä ei tosin oo omakohtaista kokemusta, niin paha sanoa mitään varmaa.Minä oon kyllä aina kuvitellu että ne seinälihat on kiinni toisissaan jos siellä ei ole välissä mitään.
Voi teoriassa, jolloin ei olekaan pelkkää seksiä, mutta käytännössä kuten Happygirl sanoi niin ei se seksi ole yhtä moniulotteista niissä kuin harvoin, esileikkiä on heikommin, alkoa veressä, ym. Pelkkä nussiminen ei oo mun juttu yleensä, oon sellainen - mutta silti hyvä mitä vähemmän kokemus merkkaa. Se kokematon mies voi just olla esim. enemmän läsnäoleva, jotkut naiset kertoneet.Noitako ei mielestäsi voi olla niissä yhden yön panoissa? Kirjoittamista jos ei lasketa.