Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmh";29797553]Voi tytteli. Kuukkeloippas vaikka sana feromoni.

Ehkä vielä pääset päästämään sen mormonipojusi neitsyydestään. Kun niin tekee mieli.[/QUOTE]

Taas näköjään loppui argumentit. Ei uutta.

Ymmärsin iulta ja AL:lta että kumppanin pitäisi naisen joku rima ylittää kokemuksessa, aina. Hyvä jos sinä näet asian muuten.
Ei aina mutta jos on kyseessä yksi pano niin on järkevämpi valita kokenut. Saa varmemmin hyvää seksiä.

Seksisuhteessa voisikin olla ihan hauskaa kokeilla kokemattoman "opettamista". Mutta en tiedä onnistuisiko tämä kun ei viittis ihan pennun kanssa kuitenkaan harrastaa ja vanhemmassa kokemattomassa miehessä on jotain etovaa. Tai pitäisi olla ehkä joku erikoinen syy miksi on kokematon.

"mies1"
Ei aina mutta jos on kyseessä yksi pano niin on järkevämpi valita kokenut. Saa varmemmin hyvää seksiä.

Seksisuhteessa voisikin olla ihan hauskaa kokeilla kokemattoman "opettamista". Mutta en tiedä onnistuisiko tämä kun ei viittis ihan pennun kanssa kuitenkaan harrastaa ja vanhemmassa kokemattomassa miehessä on jotain etovaa. Tai pitäisi olla ehkä joku erikoinen syy miksi on kokematon.
Mut ethän sä voi nähdä, kuka on kokenut ja kuinka paljon. :)

Et ole yhtä avoin kuin mä tuossa. Nykyään on naisten vaatimustaso noussut niin että varmasti on myös osa vanhemmista miehistä kokemattomia, vaikka mies olisi komeakin ym.

no jaa
[QUOTE="mies1";29797623]Mut ethän sä voi nähdä, kuka on kokenut ja kuinka paljon. :)

Et ole yhtä avoin kuin mä tuossa. Nykyään on naisten vaatimustaso noussut niin että varmasti on myös osa vanhemmista miehistä kokemattomia, vaikka mies olisi komeakin ym.[/QUOTE]

Voihan sitä kysyä?

[QUOTE="mies1";29797623]Mut ethän sä voi nähdä, kuka on kokenut ja kuinka paljon. :)

Et ole yhtä avoin kuin mä tuossa. Nykyään on naisten vaatimustaso noussut niin että varmasti on myös osa vanhemmista miehistä kokemattomia, vaikka mies olisi komeakin ym.[/QUOTE]

Kyllä sen pystyy aika hyvin arvioimaan jutuista ja olemuksesta. Ja mä tykkäsin sinkkuaikana enempi olla sellaisten miesten kanssa keistä olin kuullut kavereilta/tutuilta hyvää.

"mies1"
Kyllä sen pystyy aika hyvin arvioimaan jutuista ja olemuksesta. Ja mä tykkäsin sinkkuaikana enempi olla sellaisten miesten kanssa keistä olin kuullut kavereilta/tutuilta hyvää.
Okei, en vaan olisi varma. Tunnen mm. yli 30v poikuuden menettäneen miehen. Ihan kunnollinen mies on.

Ymmärrän tuonkin, mutta mä taas oon avoin kaikille naisille ihan riippumatta mun kavereista tai tutuista. Mä elän omaa elämääni ja teen omat ratkaisuni heistä riippumatta. Ehkä nykyihmisen on vaikeampi olla itsenäinen.

"mies1"
Ja mä oon siis törmännyt naisiltakin selvästi enimmäkseen myönteisiin kommentteihin siitä, jos mies on kokematon. Eli tyyliin ei ole sellainen että lentelee kukasta kukkaan ym. Mut kai se tilanne vähän vaikuttaa että ollaanko vakavasti kiinnostuneita. Silti musta pitäis 1 illan jutussakin olla avoin niin että kokemattomuus ei olisi porttikielto vällyihin. Se on vaan elämää hei.

[QUOTE="mies1";29797655]Okei, en vaan olisi varma. Tunnen mm. yli 30v poikuuden menettäneen miehen. Ihan kunnollinen mies on.

Ymmärrän tuonkin, mutta mä taas oon avoin kaikille naisille ihan riippumatta mun kavereista tai tutuista. Mä elän omaa elämääni ja teen omat ratkaisuni heistä riippumatta. Ehkä nykyihmisen on vaikeampi olla itsenäinen.[/QUOTE]

En nyt sanoisi että se mitenkään itsenäisyyden tai avoimuuden puutteesta kertoisi, ainakaan omalla kohdallani. Se nyt vaan on musta kätevää jos haluaa vain seksiä, mieluiten hyvää sellaista ja äkkiä.

Nyt täytyy poistua vähäks aikaa, lapset päätti keskeyttää mun löhöilyn :'(

[QUOTE="mies1";29797678]Ja mä oon siis törmännyt naisiltakin selvästi enimmäkseen myönteisiin kommentteihin siitä, jos mies on kokematon. Eli tyyliin ei ole sellainen että lentelee kukasta kukkaan ym. 1. Mut kai se tilanne vähän vaikuttaa että ollaanko vakavasti kiinnostuneita. 2. Silti musta pitäis 1 illan jutussakin olla avoin niin että kokemattomuus ei olisi porttikielto vällyihin. Se on vaan elämää hei.[/QUOTE]

1. No DAA hej niinQ

2. Ei sillä avoimuudella ole mitään tekemistä kriteerien kanssa. Ja niinhän se meneekin, että ei se automaattisesti asioita tuhoa jos on kokematon.

Ei se kyllä mikään houkutinkaan ole, että kannattanee jättää ne kokemattomuus puheet niihin keskusteluihin kun haluaa kokeilla onko toinen kumppanimateriaalia.

Nämä on oikeasti ihan niin simppeleitä kuvioita, että kyllä nuo asiat normaali ihminen tajuaa.

Mistä ei kannata lähteä lätisemään ja mistä ei, jos tarkoitus on vaan dipata, eikä ostaa koko purkkia.

En kyllä usko, ettei joku tuntisi niitä peniksen liikkeitä. Pakkohan se on tuntea? :0
Sehän tekee ihan mielettömän hyvää, kun penis hieroo emättimen takaseinämää.
Toiset ei saa erityistä nautintoa penetraatiosta. Siis varmaan sen liikkeen tuntee, mutta se ei vain tunnu erityisen hyvältä. Silloin muu koskettelu ja klitoriksen kiihotus on erityisen tärkeää jos haluaa nautintoa saada.

LUETUNYMMÄRTÄMINEN????

Kaiken aikaa olen puhunut seksihakuisista yhden yön panoista. Ei siis AINA. Ja jos pilkkuja nusaistaan, niin en ole puhunut niinkään kokemuksesta kuin edes auttavista taidoista.
No okei, hyvä. :) Mun asenne silti on että haluan paljon hyväillä, suudella, ym. ym. naista myös. Se on tosi mukavaa, samoin tuhmien puhuminen ja kirjoittaminen on mukavaa mulle. Jotenkin seksi vieraankin kanssa on paljon isompi asia.

hähtäh
Mä olen antanut ekalla kerralla, jos en ole muuta halunnutkaan kuin seksiä. Silloin ei ole niin väliä, pitääkö tyyppi mua helppona vai vaikeana, ei ole mitään odotuksia tulevan suhteen. Nautin seksistä tuntemattomankin kanssa, ja saan silloin orgasminkin jos tyyppi osaa asiansa. Ei ole mitään tekemistä itsetunnon tai menettämisen pelon kanssa.

Noitako ei mielestäsi voi olla niissä yhden yön panoissa? Kirjoittamista jos ei lasketa.
Voi teoriassa, jolloin ei olekaan pelkkää seksiä, mutta käytännössä kuten Happygirl sanoi niin ei se seksi ole yhtä moniulotteista niissä kuin harvoin, esileikkiä on heikommin, alkoa veressä, ym. Pelkkä nussiminen ei oo mun juttu yleensä, oon sellainen - mutta silti hyvä mitä vähemmän kokemus merkkaa. Se kokematon mies voi just olla esim. enemmän läsnäoleva, jotkut naiset kertoneet.

Yhteistyössä