[QUOTE="Vieras";28414294]Kun monikaan nainen ei saa orkkua tuntemattoman kanssa tai pelkästä yhdynnästä, niin miksi te annatte miehelle heti ja annatte itsestänne helpon kuvan?
Suhteessa ollessa vaaditaan sitä ja tätä arvostusta, lämmittelyä yms,. mutta vieraan ja uuden miehen alle hypätään heti ja jalat auki kohti pyhintä!
Ettei vaan takana olisi huono itsetunto ja menettämisen pelko? Pakko antaa sitä mitä mies haluaa ja toki siinä oma huono itsetunto kohoaa kun joku roiskaiseen nautintonsa sinun avullasi?[/QUOTE]
Saatan harrastaa seksiä ensi tapaamisella, koska pilluni ei ole hyödyke, jonka annan toiselle saamatta aktista itse mitään.
Vaadin myös yhden yön jutussa tai muussa lyhyemmässä suhteessa seksuaalisuuteni ja ihmisyyteni arvostusta. Samaten annan näitä asioita toiselle osapuolelle.
Asetelma ei ole samanlainen kuin vakituisessa suhteessa, mutta sen ei ole tarkoituskaan olla. Molemmilla kuvioilla on puolensa, aikansa ja paikkansa elämässäni.
Kyseessä ei ole menettämisen pelko. Minulla on nykyään aikuisiällä aika hyvä itsetunto, eikä sen kohottamiseksi siis tarvi tehdä asioita, joita en itse halua tehdä.
Itsetuntoni ja -tuntemukseni on myös niin hyvä, ettei minun tarvitse kieltäytyä seksuaalisesta nautinnosta vartioidakseni asemaani mielestäni teennäisellä ja turhalla helppo nainen vs kunnollinen nainen -janalla.
En väitä, etteikö seksuaaliseen historiaani kuuluisi myös kohtaamisia, jotka näin jälkikäteen ajateltuna olisi voinut jättää väliin. Olen kuitenkin ehtinyt tehdä elämäni aikana arviointivirheitä myös muilla elämänalueilla, enkä käytä ylettömästi aikaa niittenkään katumiseen ja vatvomiseen.
Ihmisenä kasvuun kuuluu se, että tunnistaa itseä vahingoittavat käyttäytymismallit, korvaa ne uusilla ja hyväksyy menneisyyden kokemukset osana omaa henkilöhistoriaa. En ymmärrä, miksi juuri seksuaalisuuden alueella tapahtuneet virhearvioinnit olisivat sellaisia, joiden perusteella nimenomaan naista arvotetaan ikuisesti.