The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Det är dags att ha en liten kaffepauss :rolleyes: :p :D

Morjensta ketjulaisille ja äärimmäisen mukavata, lupsakan leppoisaa piiiiitkää perjantaita!

Mä olin jo lauantaissa sujuvasti, että ihan niin pitkältä on päivä tuntunut, että ehdin tässä jo huomisenkin edestä huhkia :D
 
Tekis mieli siivoilla kaappeja aikani kuluksi kun muu perhe taas jättää iltapäivällä minut yksin, mut miks aloittaminen on aina näin tuskasta??? |O
Sun pitänee laittaa joku energinen biittikomppilatausbiisi raikaamaan tai sitten joku angstia, paatoksellisuutta huokuva, minkä kanssa voit sitten yhdessä kärvistellä moisen operaation tekemistä.

Mä ihan sujuvasti kattelen noita ikkunoitamme tässä, että juu...tilataideteosta on kyllä saatu oikein kattavasti aikaiseksi mutta...nääh, olkoonpa siinä vielä kaiken kansankin kaunistuksina :D
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
IhQ
Jei, kohta ollaan jo imurointivaiheessa--joo ei meillä mitenkään hirmu sotkuista ollu tai mitään..kaappien sisälmyksiäkin pitäis setviä joo, jostain syystä vaan ei oikeen..iske nyt.
Katon huomenna tilannetta uudelleen :D ja nautitaan hetki ees päällepäin siististä kodista ennen ku alan uudelleen levittelee tavaroita ympäriinsä :snotty:
 
..ite asiassa tämä pääsiäinen menee kyllä kaikkea muuta kuin kirkkomenoihin osallistuessa, vaikka mulle jälleen kerran taas eilen illalla nousi semmoinen mielenkiinto lähteä osallistumaan ortodoksien pääsiäismessuun...mutta ihan hetkellisenä haluamisilmiönä siinä sitten viivähti.

Piha huutais hoosiannaa kyllä kaiken rapsutuksen ja siivoamisen muodossa. Mietin ja arvon tässä, että mimmoseen sota- asuun sitä siinä hommassa sitten pukeutuiskaan, jos mielii saada sitten illalla ääntänsä ollenkaan kuulumaan. Voishan se toki olla paikallaan sekin, että ihan himmailisin tuvassa äänetönnä - juhlistettas sitten urakalla tätä juhla- aikaa :D

Taijanpa tälle päivälle vain ite keskittyä keittiössä roiskimiseen - oottelen pullataikinaa kohonneeksi, jotta pääsen jopa sitä hyvää mieltäkin levittämään :p ;)
 
Jei, kohta ollaan jo imurointivaiheessa--joo ei meillä mitenkään hirmu sotkuista ollu tai mitään..kaappien sisälmyksiäkin pitäis setviä joo, jostain syystä vaan ei oikeen..iske nyt.
Katon huomenna tilannetta uudelleen :D ja nautitaan hetki ees päällepäin siististä kodista ennen ku alan uudelleen levittelee tavaroita ympäriinsä :snotty:
Mä pistin Irman raikaamaan heti aamusta mutta siinä kävi sitten ennenaikaisesti eli tämä tulevaisuuden toivo- osastomme osasi ulkoistaa itsensä muihin tähdellisiin hommiin :D..kuten esim. saippuakuplien puhaltelemiseen, oman fillarin näennäiseen pesemiseen (kliimaksi kohta koettiin sitten tuonnempana tuossa ulko- ovella kun "ihan vähäsesti tässä vaan vettä roiskahti"- ilmiö oli silmien alla....:D

Vaiheeseenhan se meijen tanhuilu taas jäi mutta onhan tässä näitä päiviä, mitä tehdä. Tai jotain.
 
Tekis mieli muuten koklata tuota kinderkakkua mut meil ei oo suklaata siihen päälle..taijan senkin jättää toiseen kertaan
Mä meinaan leipasta tässä kohtsiltään rahkapullia, ne kun ovat semmoisia meijen pääsiäiseen kuuluvia herkkusia. Tosin ihan vannomaan en mene, löytyykö huushollista rusinan rusinaa mutta sen puuttuminen nyt ei grande katastrofia tuo. Samalla vaivalla taijan tehdä kääretortunkin, kerran uunia päälle laittelen.
 
miten teillä siellä etelässä pääsee jo pihahommiin?

mulla on vielä reilusti lunta ja ennenkuin se on sulanu ja piha niin kuiva että siellä kestää liikkua niin on toukokuun loppu

Ihan turhankin hyvin, näemmä, päästään :kieh:....se on aina yhtä ihanaa, olipa sitä lunta sitten tullut hitokseltaan tai sitten vain nimellisesti, tehdä se havainto, että pihamaan paraatialuetta on käytetty jälleen "pommitusmaastona" myyrien toimesta..."no, nyt mä sitten kurkkasin tästä...mikähän potentiaalinen osumatarkkuus olisikaan seuraavalla kerralla, kun tästä jälleen käyn pyörähtämässä?!.."...

Lunta ei siis ennää ole eikä kyllä taija sitä lällin lilluakaan olla, kun aika hyvin täällä on arska tehottanut.
 
kahvikirahvi
Oon niin neiti etten edes teoriassa tiedä miten renkaat vaihdetaan, joten pointsit sulle! :D
Mää oon ollu niin kauheen ylpee että saan ite vaihdettua kun on koulussa opetettu ja melkein vuoden niitä sai vaihdella tiiviisti, mut enpä mää muistanu et siellä oli apuvarret ja pulttipyssyt varalla :snotty: kokosekseni mulla on mielestäni ihan hyvä haba, mut en mää ison miehen kiristämille pulteille aina pärjää :|
 
Mää oon ollu niin kauheen ylpee että saan ite vaihdettua kun on koulussa opetettu ja melkein vuoden niitä sai vaihdella tiiviisti, mut enpä mää muistanu et siellä oli apuvarret ja pulttipyssyt varalla :snotty: kokosekseni mulla on mielestäni ihan hyvä haba, mut en mää ison miehen kiristämille pulteille aina pärjää :|
ei se haba auta jos runko on kuin kirsisääskellä

pitää olla massaa tai pitkä vipuvarsi
 
Tulisko joku kantamaan mun vatsaa:D Se on niin täynnä*ähkyyyyyy* Äitin ruokia kävin syömässä ja sit vielä kakkukahvit päälle tai no mulle teet. Iskä vaihto kesäkumit alle mut saatiin me vähän sanaharkkaakin aikaseks...no mut siinä mitään uutta sitten ollut. Nyt pitäs sitten jatkaa noita omia hommia joita aamulla alotin mut ei tän vattan kanssa nyt jaksais,ennmminkin uni tulis nyt.
 
Tulisko joku kantamaan mun vatsaa:D Se on niin täynnä*ähkyyyyyy* Äitin ruokia kävin syömässä ja sit vielä kakkukahvit päälle tai no mulle teet. Iskä vaihto kesäkumit alle mut saatiin me vähän sanaharkkaakin aikaseks...no mut siinä mitään uutta sitten ollut. Nyt pitäs sitten jatkaa noita omia hommia joita aamulla alotin mut ei tän vattan kanssa nyt jaksais,ennmminkin uni tulis nyt.
Oi, sua on hemmoteltu, niin kuin pitääkin :). Äitien ruuat ovat aina kyllä niin :heart: :p. Sullahan on ollut kaiken kattava visiitti - huolenpitoa ja masun täytettä sekä pyhäpäivälle sopivasti saarnaakin :D :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Pitäsköhän noi kaulahuivit ihan pestä...vai riittääkö tuuletus? inhaa ruveta käsin pesee ja jos koneessa niin sit yksitellen kun erivärisiä ettei ne sit värjäänny keskenään tai mee muuten piloille. pipot pesen kyllä käsin.
 
Kylläpä oli tytönpirpana nohevana ja tekevänä leipuriapulaisena :). Eipä mun tarvinnutkaan sitten tehdä mitään, kun tyttö omi koko taikinan ja pyöräytteli niin tohkeissaan pullia ja sitten sitä taiteellisempaa osuuttakin väliin. Helpolla pääsin.

Mutta meillä näemmä sitten aloitettiin grillikausi :O jotta mä häivyn tästä pihalle päsmäröimään ja nauttimaan sanikasta :wave:

Viettäkää ihanaa pääsiäisen aikaa :)!
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä