Sun pitänee laittaa joku energinen biittikomppilatausbiisi raikaamaan tai sitten joku angstia, paatoksellisuutta huokuva, minkä kanssa voit sitten yhdessä kärvistellä moisen operaation tekemistä.Tekis mieli siivoilla kaappeja aikani kuluksi kun muu perhe taas jättää iltapäivällä minut yksin, mut miks aloittaminen on aina näin tuskasta??? |O
Mä pistin Irman raikaamaan heti aamusta mutta siinä kävi sitten ennenaikaisesti eli tämä tulevaisuuden toivo- osastomme osasi ulkoistaa itsensä muihin tähdellisiin hommiin ..kuten esim. saippuakuplien puhaltelemiseen, oman fillarin näennäiseen pesemiseen (kliimaksi kohta koettiin sitten tuonnempana tuossa ulko- ovella kun "ihan vähäsesti tässä vaan vettä roiskahti"- ilmiö oli silmien alla....Jei, kohta ollaan jo imurointivaiheessa--joo ei meillä mitenkään hirmu sotkuista ollu tai mitään..kaappien sisälmyksiäkin pitäis setviä joo, jostain syystä vaan ei oikeen..iske nyt.
Katon huomenna tilannetta uudelleen ja nautitaan hetki ees päällepäin siististä kodista ennen ku alan uudelleen levittelee tavaroita ympäriinsä :snotty:
Aloittaminen on aina vaikeaa. Siivoa yksi kaappi kerralla.Tekis mieli siivoilla kaappeja aikani kuluksi kun muu perhe taas jättää iltapäivällä minut yksin, mut miks aloittaminen on aina näin tuskasta??? |O
Mä meinaan leipasta tässä kohtsiltään rahkapullia, ne kun ovat semmoisia meijen pääsiäiseen kuuluvia herkkusia. Tosin ihan vannomaan en mene, löytyykö huushollista rusinan rusinaa mutta sen puuttuminen nyt ei grande katastrofia tuo. Samalla vaivalla taijan tehdä kääretortunkin, kerran uunia päälle laittelen.Tekis mieli muuten koklata tuota kinderkakkua mut meil ei oo suklaata siihen päälle..taijan senkin jättää toiseen kertaan
miten teillä siellä etelässä pääsee jo pihahommiin?
mulla on vielä reilusti lunta ja ennenkuin se on sulanu ja piha niin kuiva että siellä kestää liikkua niin on toukokuun loppu
Mää oon ollu niin kauheen ylpee että saan ite vaihdettua kun on koulussa opetettu ja melkein vuoden niitä sai vaihdella tiiviisti, mut enpä mää muistanu et siellä oli apuvarret ja pulttipyssyt varalla :snotty: kokosekseni mulla on mielestäni ihan hyvä haba, mut en mää ison miehen kiristämille pulteille aina pärjää :|Oon niin neiti etten edes teoriassa tiedä miten renkaat vaihdetaan, joten pointsit sulle!
ei se haba auta jos runko on kuin kirsisääskelläMää oon ollu niin kauheen ylpee että saan ite vaihdettua kun on koulussa opetettu ja melkein vuoden niitä sai vaihdella tiiviisti, mut enpä mää muistanu et siellä oli apuvarret ja pulttipyssyt varalla :snotty: kokosekseni mulla on mielestäni ihan hyvä haba, mut en mää ison miehen kiristämille pulteille aina pärjää :|
Kato ku en huomannuei se haba auta jos runko on kuin kirsisääskellä
pitää olla massaa tai pitkä vipuvarsi
Oi, sua on hemmoteltu, niin kuin pitääkin . Äitien ruuat ovat aina kyllä niin :heart: . Sullahan on ollut kaiken kattava visiitti - huolenpitoa ja masun täytettä sekä pyhäpäivälle sopivasti saarnaakin :kiss:Tulisko joku kantamaan mun vatsaa Se on niin täynnä*ähkyyyyyy* Äitin ruokia kävin syömässä ja sit vielä kakkukahvit päälle tai no mulle teet. Iskä vaihto kesäkumit alle mut saatiin me vähän sanaharkkaakin aikaseks...no mut siinä mitään uutta sitten ollut. Nyt pitäs sitten jatkaa noita omia hommia joita aamulla alotin mut ei tän vattan kanssa nyt jaksais,ennmminkin uni tulis nyt.
joo,me ollaan iskän kans kumpikin aika jästipäitä välillä niin sit ollaan törmäyskurssilla,ei se ihan teinivuosiin loppunut....Oi, sua on hemmoteltu, niin kuin pitääkin . Äitien ruuat ovat aina kyllä niin :heart: . Sullahan on ollut kaiken kattava visiitti - huolenpitoa ja masun täytettä sekä pyhäpäivälle sopivasti saarnaakin :kiss:
joo,me ollaan iskän kans kumpikin aika jästipäitä välillä niin sit ollaan törmäyskurssilla,ei se ihan teinivuosiin loppunut....
Mulla useimmiten osuu, oon isin tyttö :heart:älä välitä, ei munkaan eukolla osu aina näkemykset yksiin isänsä kanssa