Syvällä rintaäänellä :xmas:.Totuuden sanoja :xmas:
Syvällä rintaäänellä :xmas:.Totuuden sanoja :xmas:
Kuusi jalkaa syvällä, vähintäänkin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29795721:Syvällä rintaäänellä :xmas:.
Öitä pulunen :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29795731:Vaan nyt uinumaan. Öitä :kiss:.
:kiss:huomenta :flower:
45%
:wave:Huomenta :wave: mukavaa pitkääperjantaita.
Onkos Tinkuliini flunssassa ?
:hug: noi eläinten oksentelut on sitten ärsyttäviä :xHuomenta! Koira oli yöllä ilahduttanut minua oksentamalla karvamaton pilalle. Roskiin vaan. Tekis laittaa koira samaan pönttöön.. Muutenkaan oikein välitä siitä, niin tämmöisen vielä teki. Se varasti eilen pojan suklaamunat ja söi ne papereineen, liekö joku myrkytys kun oksennusta oli pitkin kämppää. Itse koira näkyy voivan harmittavan hyvin. Kärsis ees vähäsen :kieh:
:hug: onneksi oot parantumassa.:wave:
Olin alkuviikon joo ja kyl nokka viel vuotaa vähän. Kurkku oli kipee kans mut ei se enää silleen ole,ehkä tää on vaan aamukankeutta ja oon nukkunut kenties suu auki kun nokka ollut tukossa. Mut voiton puolella jo muuten.
Mie arvelin kans alkaa siivoilemaan, pitkästä aikaa :ashamed:Pitänee alkaa siivoilemaan ainoan vapaan kunniaksi.. Vaihdetaan kiva koira mattoon..
hyvää ja menevää musiikkia taustalle niin sillä lähtee auttaa kyllä aloittamisessa. lapsille joku "palkinto" siitä et ovat apuna.ja miksei itelleenkinMie arvelin kans alkaa siivoilemaan, pitkästä aikaa :ashamed:
Koitan lapsia saada motivoitua kaveriks vaan miten motivoida itseään...?
Suklaa ei sovi koiralle. Sinänsä hyvä, että oksensi.Pitänee alkaa siivoilemaan ainoan vapaan kunniaksi.. Vaihdetaan kiva koira mattoon..
No, hyvä ja hyvä (minä ja koira ei olla parhaita kamuja, lähinnä siedän tuota kun muut siitä tuntuu tykkäävän, syystä jota en ymmärrä). Oon enempi semmoinen kultakala ihminen..
Oon niin neiti etten edes teoriassa tiedä miten renkaat vaihdetaan, joten pointsit sulle!Nyt on renkaat vaihdettu, en tiiä miks menin niin innoissani uhoomaan niitten vaihtamisesta ko en tietty muistanu että ne talvivanteiden pultin kolot on niin ahtaat että ei rengasavain mahdu läpeen ja pitää räikällä avata :kieh: ja kerranki viutti olla pieni, meikä hyppi ja pomppi ihan hiki päässä räikän päällä ku vipuvartta tietenkään saatavilla, eikä hievahtanu. No velipoika onneks toi paremmat välineet (joita ämpäri ei ole autoansa varen hankkinu) niin saatiin kesäkumet alle. Vittu, vaiha enää ikinä mitään ilman nosturia ja pulttipyssyä.