The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
laittelen tässä kenkiä talviteloille ja etin jo kesäkenkiä vähän helpommin saataville niin löyty ihan uudet kengät mitä en muistanutkaan,ostin ne viime vuonna mut en kerennyt ku ihan pari kertaa käyttämään niin heti kun alkaa kuivat kelit niin otan ne käyttöön. olipa mukava ylläri=)
 
ei auta kun hakea ensviikolla kenkäkaupasta tyhjiä laatikoita lisää että saa pakattua noita kenkiä talviteloille. ja mihin mä hävitän kengät joita en käytä enää?! yhet laitan kirpparille kun ne on ihan käyttämättömät,ostanut ne varmaa joku 4-5vutta sitten mut en oo koskaan käyttänyt niitä. taidan surutta heitellä osan noista kengistä joita en käytä niin roskiin.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Met käytiin puolikkaan kans leikkis kavereitten tykönä, on kolmen alle kolmivuotiaan kanssa... noh, touhukasta :D luulis että jäbälle uni maistuis tommosen touhottamisen jälkeen ku tänää päästään vielä oikeeseen saunaankin.
 
löyty sitten eko tuikutkin joita syksyllä etin enkä löytäny+ kasa muita kynttilöitä. sit löyty exän piirtämiä kuvia,ei se osannut piirtää mut noi on tollasia hassuja kuvia meistä...ja sit löyty sen mulle ostamat pehmolelut joita alkuaikoina osti. sit löyty pieniä sukkia ja muita vauvan vatteita...ostanut ne kai joskus tuttujen muksuille jemmaan lahjaks mut jäänyt sit antamati,on siellä muutama ihan joita oon jemmannu mahdollisesti itelleni mut eipä niillekkään käyttöä ole et kirpparille joutaa nekin.
 
Tinkun kanssa vähän saman suuntaista hommaa tehnyt, nimittäin kolunnut kaappeja. Kaikki keittiön kaapit. Sitten löysin vanhoja, vaaaaaanhoja kuvia joita järjestelin ja ihmettelin tuntitolkulla. Me ollaan siitä pöljää porukkaa et säästetään kaikki kuvat, myös ne joissa on exiä, kyllä, pusukuvatkin. Katselin vaan tuota kuvapinkkaa et hitsi mulla on ollut paljon poikakavereita joskus. Joka kuvassa eri poika kainalossa.. :whistle: muistin kaikkien nimet vielä :vampire:
 
Viimeksi muokattu:
mä kurkkasin kans laatikkoon jossa exän kuvia,ei tuntunut kivalta vieläkään. sit löyty teiniajan latikko jossa kaikkea kouluaikasta sälää,kortteja,ystävänpäiväviestejä,vihko johon oon kerännyt laulun sanoja,vihkoja joissa runoja,kaikke tuthaa roinaa. nyt en kyllä enää niitäkään säästele,roskiin vaan kaikki.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
mä kurkkasin kans laatikkoon jossa exän kuvia,ei tuntunut kivalta vieläkään. sit löyty teiniajan latikko jossa kaikkea kouluaikasta sälää,kortteja,ystävänpäiväviestejä,vihko johon oon kerännyt laulun sanoja,vihkoja joissa runoja,kaikke tuthaa roinaa. nyt en kyllä enää niitäkään säästele,roskiin vaan kaikki.
Minä enne joulu kolusin tuollaisen laatikon ja löysin rakkauskirjeitä joita en muistanut. Yksi mies kirjoitti mulle ihan oikean kirjeen eikä oltu ees ihan teinejä, mut alta 20v kuitenkin. Aika hienoa. Miks ei kukaan enää lähesty mielitiettyä kirjeellä?? Aika romanttista mun mielestä.
 
Minä enne joulu kolusin tuollaisen laatikon ja löysin rakkauskirjeitä joita en muistanut. Yksi mies kirjoitti mulle ihan oikean kirjeen eikä oltu ees ihan teinejä, mut alta 20v kuitenkin. Aika hienoa. Miks ei kukaan enää lähesty mielitiettyä kirjeellä?? Aika romanttista mun mielestä.
nykysin vaan tylsästi tekstarii tai somettamista,ei se oo romanttista. Jos meikäläinen vielä joskus jonkun jampperin löytää niin sepä saakin laittaa romanttisia kirjeitä etanatyylillä:D
 
kauheesti kortteja,heittänyt nyt jo puoli muovipussia roskiin,välillä kun niitä lukee kouluajoilta niin nyt kun lukee niin nehän on täyttä vittuilua:D



ai hemmetti,löyty friendships bookki...ennen oli aitoja kirjekavereita ja friendship bookilla niitä haalittiin lisää...voi vinde,kaikkea sitä löytyykin:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä