Mulla useimmiten osuu, oon isin tyttö :heart:
tai sitte sun iskä on poikkeuksellisen viisas mies
Mulla useimmiten osuu, oon isin tyttö :heart:
siinä sai kyllä teininä ovet ja ikkunat kyytiä kun me taisteltiin...ehkä pikkusen on rauhottunut kun kumpikin vanhentunut mut kyllä sitä räiskettä vieläkin riittää eikä se varmaan lopu. mut silti iskä on iskä,mun iskä.älä välitä, ei munkaan eukolla osu aina näkemykset yksiin isänsä kanssa
On se sitäkintai sitte sun iskä on poikkeuksellisen viisas mies
Pesin pyykkiä ja ripustin ne, imuroin (tosin vain osan kämppää) ja luin "Miksi naiset antaa eka treffeillä" -ketjun. Totisesti olen kahvini ansainnut.
Häh, se oli ankaraa työtä! :'(
Minä enne joulu kolusin tuollaisen laatikon ja löysin rakkauskirjeitä joita en muistanut. Yksi mies kirjoitti mulle ihan oikean kirjeen eikä oltu ees ihan teinejä, mut alta 20v kuitenkin. Aika hienoa. Miks ei kukaan enää lähesty mielitiettyä kirjeellä?? Aika romanttista mun mielestä.mä kurkkasin kans laatikkoon jossa exän kuvia,ei tuntunut kivalta vieläkään. sit löyty teiniajan latikko jossa kaikkea kouluaikasta sälää,kortteja,ystävänpäiväviestejä,vihko johon oon kerännyt laulun sanoja,vihkoja joissa runoja,kaikke tuthaa roinaa. nyt en kyllä enää niitäkään säästele,roskiin vaan kaikki.
nykysin vaan tylsästi tekstarii tai somettamista,ei se oo romanttista. Jos meikäläinen vielä joskus jonkun jampperin löytää niin sepä saakin laittaa romanttisia kirjeitä etanatyylilläMinä enne joulu kolusin tuollaisen laatikon ja löysin rakkauskirjeitä joita en muistanut. Yksi mies kirjoitti mulle ihan oikean kirjeen eikä oltu ees ihan teinejä, mut alta 20v kuitenkin. Aika hienoa. Miks ei kukaan enää lähesty mielitiettyä kirjeellä?? Aika romanttista mun mielestä.
:heart:mää oon nin vanha että oon kirjottanu aika nipun kirjeitä aikoinaan silloiselle nti krutille
ne ei tosin ole ihan viime vuosilta
nykysin vaan tylsästi tekstarii tai somettamista,ei se oo romanttista. Jos meikäläinen vielä joskus jonkun jampperin löytää niin sepä saakin laittaa romanttisia kirjeitä etanatyylillä
Niin oli. Seurasin sitä kun se tuli aikoinaan.oli muuten hieno sarja toi ranovei
ei vaan viittitä. miten fru krut:kin tykkäis kun kirjottaisit sille perinteisen rakkauskirjeen.kuule, ei niitä enää kukaan jaksa kirjottaa